- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Ik hoop dat jij eens na gaat denken..
(och laat maar...)
En waar moet ik over nadenken volgens jou?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop dat jij eens na gaat denken..
(och laat maar...)

Nee, waar ik op doelde en wat slechts een enkeling lijkt te begrijpen is dat deze sport vol zit met onzekere imbecielen die alles aangrijpen om controle uit te oefenen over hun fragiele zelfbeeld.
Nergens vind je zoveel mensen met onzekerheden over lichaam en geest.
Veel van hen balanceren dan ook op een dun lijntje, van gezond naar obsessief en zelfs ziek.
Er is niks gezonds aan een ultralaag vp en er is ook niets gezonds aan jezelf volstouwen met hormonen. Laat staan dat paniek om mealtiming en macro's iemand een stabiel mens maakt.
Het is wat mij betreft eenieders keuze en je moet lekker doen waar je zin in hebt. Jouw lijf, jouw regels.
Ik vind het alleen wel hilarisch dat mensen de ballen hebben zich zo verheven te voelen, alsof ze zoveel slimmer, beter en gezonder zijn.
Dan heb je de sport en je lichaam gewoon niet helemaal begrepen.
Kreeg bij de voetbal altijd commentaar als ik na de training een eiwit shake nam: "Hoe gaat het chef anabool?".... yeah right!
Je wordt er inderdaad moe van...
shakes zullen nooit verstaan worden, mensen denken er inderdaad van dat dat de reden is waarom je er zo bijloopt...
moesten ze nog maar een tiende begrijpen met wat je bezig bent , je zou al eindeloos respect krijgen (van sommige) ...
haters gonna hate
Het is jouw lichaam , het is jouw weg!
Blijf er gewoon plezier aan beleven, de rest is bijzaak![]()

ik krijg altijd dezelfde uitspraken als ik ergens blijf slapen en dan al mijn shakes en poeders meeneem: "je hebt nu toch geen shakes nodig? je traint vandaag/morgen niet".......![]()
goed topic en erg goed te lezen dat zoveel mensen erg dedicated zijn en ik begrijp heel goed dat je op een verjaardag niet de snacks eet en je bakje met rijst en kip meeneemt naar je werk en over het commentaar van familie en vrienden ben ik het ook wel eens dat is soms veel onwetendheid ..

Nja, ik bereken momenteel vrij strikt m'n macros, en weeg ook alles goed af. Ben een schema aan het volgen uit een bord dat ik. En wil dat zo goed mogelijk doen. Vind ook dat ik er op die manieren beste goede resultaten mee behaalde.
Deze 2 dagen weer een ander probleem gehad. Op 2 daagse gegaan naar Duitsland met de vriendin. Leuk hotel geboekt. Had volgens de website ook een sauna/stoombad en fitnessruimte. Mooi, ik met de vriendin afgesproken dat ik dan vrijdagochtend toch even m'n training ging doen, zoals ie in m'n planning zat. Geen prikborden! Ik al bij.
De donderdag avond ook even de sauna gaan verkennen. Zie ik daar de fitness ruimte, dus even spieken. 3 vierkante meter met een cross trainer, een fiets en loopband. Geen kracht machine of gewicht te zien... Smileys
Terug de kamer op, ik even op internet, vond ik een healthcity op 10min wandelen (dus 5min lopen) van het hotel. Zeg ik dat ik dan s morgens om 6u30 naar daar ga, ben ik zeker om 8u terug, ligt zij normaal toch nog te slapen. Leek me een perfecte oplossing... Dus niet![]()
De sfeer van de rest van de 2daagse was in de andere richting gezet.
Snap het echt nie, wat het verschil is tussen in het hotel sporten, of 5min buiten het hotel te gaan. En er voor te zorgen dat ik terug was voor zij op was... Vrouwen![]()
het is toch echt te merken dat het moeten eten en trainen bij sommige echt een obsessie is of word alle eten afwegen en alles en iedereen moet er voor wijken waar je ook bent ik heb daar aan een kant respect voor maar aan de andere kant denk soms pfff kan het ook wat minder
zelfs op vakantie moet het eten goed zijn de proteïne moet mee vooral niet alcohol drinken en je nooit eens lekker laten gaan waarom ga je dan op vakantie
en wat ik helemaal niet begrijp en dit zal door jullie zeker niet in dank worden genomen ( pech dan maar ) waarom moeten de meeste jongens die weinig tot geen massa hebben in godsnaam 2-3 mnd voor hun vakantie gaan cutten ??om die sixpack en aders te laten zien voor wie doen ze dat ?? toch niet voor hun zelf nee de chickies en dan zie ik ze met die dunne beentjes onder hun shorts lopen armpjes van 34 cm maar zo droog als gort
ik ben natuurlijk van een andere generatie he dat weet ik maar heb dat nooit begrepen echt niet de oudere bb-er zie ik niet zo droog lopen het is de jonge generatie die dat mooi vind zal er wel aan moeten wennen als oude opa onder jullie he
opa
Ik zit in een studentenhuis waar we een keuken delen met een stuk of 30-40 man, krijg elke dag wel commentaar, vooral op voeding:
shake maken (met blender): "sow daryl, geen wonder dat je afvalt, met die shakes kan ik het ook (door een moddervette gamernerd die niets anders doet dan junk eten en heel de dag stoned rondlopen)"
5-6 eieren koken op dagelijkse basis: "je ziet er mss wel gezond uit, maar je lever en je nieren rotten weg met de dag met al die eieren!"
Toen ik 20 kilo vermagerd was kwamen de echte reacties pas: "wow! jij hebt echt een goed metabolisme"
1 keer cheaten met frietjes: "wow, met jouw metabolisme kun je echt alles eten!"
1 keer met pump terugkomen van de gym: "die shakes doen hun werk wel zo te zien, moet je daryl zien!"
opwarmen voor cardiosessie op vrijdag wanneer iedereen zich 'opwarmt' om uit te gaan: "je geniet niet meer van het leven, je bent aan het overdrijven"
en nog 100 andere soorten reacties

Dit vind ik dan weer onzin, sjors.
Ik heb boulimia, ben nog in herstel en bb is voor mij een manier om me zelfverzekerder te voelen
en als een ander commentaar heeft op mij omdat bb voor mij werkt is het gewoon zelf
een onzeker debieltje.

Dit vind ik dan weer onzin, sjors.
Ik heb boulimia, ben nog in herstel en bb is voor mij een manier om me zelfverzekerder te voelen
en als een ander commentaar heeft op mij omdat bb voor mij werkt is het gewoon zelf
een onzeker debieltje.

Ik begrijp niet waarom je je aangesproken voelt. Je gebruikt BB toch niet om je Boulimia te faciliteren?![]()
Samengevat vind ik je maar een rare loser die geen resultaat kreeg met haar sport en te onzeker is om door mensen hun Bs te kijken.

blijkbaar voel jij je behoorlijk getrigerdDit vind ik dan weer onzin, sjors.
een onzeker debieltje.
Respect omdat we slecht zijn in sport en daarom maar wat fitnessen![]()
. Ik ken misschien echt 2-3 mensen die zogenaamd fanatiek aan een 'sport' doen en ook echt het fatsoen hebben om er ondertussen goed in geworden te zijn.Dat jij het niet kan zonder obsessief te worden betekent niet dat andere net zoals jij zijn. Sport is gezond en als je er moeite voor wilt doen is dat alleen maar respect. Beter dan al die luiemflikkers die niks doen en met overgewicht kampen. Als je calorieën telt en macro's betekent het alleen maar dat je serieus bezig bent met je sport en levensstijl, maar blijkbaar werd dat bij jou een probleem. Er zijn mensen die sterker in hun schoenen staan en wel een positieve draai aan hun leven geven en niet de mening van andere nodig hebben.
Samengevat vind ik je maar een rare loser die geen resultaat kreeg met haar sport en te onzeker is om door mensen hun Bs te kijken.
Alsof 99.9% van de bevolking die aan sport doet er niet gewoon slecht in is. Ik ken misschien echt 2-3 mensen die zogenaamd fanatiek aan een 'sport' doen en ook echt het fatsoen hebben om er ondertussen goed in geworden te zijn.
Die 99'9% zeuren dan ook niet om respect omdat ze een sport beoefenen die ze leuk vinden.
moesten ze nog maar een tiende begrijpen met wat je bezig bent , je zou al eindeloos respect krijgen (van sommige) ...