Fitness Seller

Commentaar op Fitness leefstijl.. ?

huh mike is natty toch

kun je wel dik zijn wil niet zeggen dat je goed kan stoten

Net zo natty als Hoody :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Ik vind het ergens best opwindend dat ik je zo dwars zit. Ik zie je al helemaal met je rode hoofd achter je beeldscherm op je stoel wippen van frustratie.

Gaaf he, die puberteit?

Begint vroeg bij jou die menopause :o

Maar wees niet getreurd, als bij ons de puberteit weg is, dan is bij jou vast de menopause ook weg :)

In de tijd dat ik nog over de top trainde en compleet gestoord met mijn schema's omging ( als in minitieus volgen ) hadden mensen wel commentaar en vragen ja.
Toen ik vorig jaar weer begon en niet zo mateloos freaky deed over voeding, trainen en randverschijnselen is dat niet gebeurd. Nu vinden mensen het hooguit leuk of interessant.

Lang verhaal kort; als mensen commentaar hebben, dan zit er doorgaans iets zinnigs in. Als ik de topics hier lees dan weet ik dat wel zeker.
Er is niets normaals aan alleen maar water drinken omdat je in je broek schijt voor cals, er is ook niets normaals aan debiel doen over je voeding als je niet op een podium gaat staan en er is ZEKER iets niet in de haak als je je zelfbeeld ophangt aan je zogenaamde 'lifestyle'

Ik heb geleerd dat de geluiden uit je omgeving doorgaans wel een goede graadmeter zijn of je wel helemaal lekker bezig bent.
Je kunt er tenminste oprecht naar luisteren.

+++

Ik word persoonlijk schijtziek van al die verheven "bodybuilders" die hele dagen maar tekeer aan t gaan zijn over hoe dedicated ze wel niet zijn en van hoe ver ze wel niet hebben moeten komen. Hele forums en facebook pagina's en instagram profielen en weet ik t wat worden volgescheten met foto's van bakjes droge rijst met kip en selfies van drie millimeter afstand zonder referentiekader en met optimale belichting om maar te laten zien hoe shredded en teringhuge ze wel niet zijn. Iedereen heeft tegenwoordig ook maar zn eigen fanpage of youtubekanaal of motivational page om te laten zien hoe ze na jaren struggelen halve squats met 80 kilo doen en om nieuwe wereldrecords te vestigen als het aankomt op aantal slijmerige narcistische, zelfverheerlijkende posts en foto's per dag.

Newsflash

Jouw geweldige dedicated lifestyle is helemaal niet zo bijzonder, maakt je geen beter mens, gaat de wereld niet veranderen en o ja, nobody really gives a f**k. Doe lekker je sport, doe desnoods wat je ervoor moet doen (dat is helemaal niet zo veel en al helemaal niet zo bijzonder als men hier altijd graag claimt) maar ga er potverdomme niet hele dagen mee te koop lopen alsof je het achtste wereldwonder bent en alsof er niet honderdduizend net als jij rondlopen. Er is nog zo veel meer in het leven.

+1000! Amen Tymboo

Het gaat hier over sport he, iets wat totaal nergens aan bijdraagt alleen aan je eigen plezier. Ik heb meer respect voor iemand die vrijwilligerswerk doet bij het bejaardenhuis voor anderen dan iemand die fitnesst voor zichzelf.

Hij vind het lastig om er voor uit te komen, misschien is hij bang voor respectverlies?

Ik zie niet wat dat hiermee te maken heeft.. En ik vraag niet om respect.. Ook al zijn er wel mensen die dat wel hebben

Momenteel 6 gebruikers die dit topic lezen:

Gameboy, diaephi, neo0309, mikeo26, chrisje123, Scoobz0r

Het gaat hier over sport he, iets wat totaal nergens aan bijdraagt alleen aan je eigen plezier. Ik heb meer respect voor iemand die vrijwilligerswerk doet bij het bejaardenhuis voor anderen dan iemand die fitnesst voor zichzelf.

Hij vind het lastig om er voor uit te komen, misschien is hij bang voor respectverlies?

Waarom zou je er zo perse voor uit moeten komen, wat voor voordeel geeft dat ?
Het geeft geen voordelen alleen maar nadelen als je er voor uitkomt.
En Natural of niet natural, beiden werken ze er hard voor en verdienen beiden gewoon respect.

advies nodig ???

volgende week een reünie van oude buurtgenoten word de hele dag bbq en zuipen wat moet ik doen ??

1.. mijn bakjes rijst met kip en groente meenemen uitgerekend en afgewogen tot op de gram ???
2.. mij lekker die dag laten gaan en vreten en zuipen ????

met het risico dat ik mijn gains verlies en de komende week moet cutten omdat mijn vet 2% is gestegen

wat een dilemma zeg heb nu al stress en het respect verlies want ik ben dedicated he

opa

opa

Laatst bewerkt:
advies nodig ???

volgende week een reünie van oude buurtgenoten word de hele dag bbq en zuipen wat moet ik doen ??

1.. mijn bakjes rijst met kip en groente meenemen uitgerekend en afgewogen tot op de gram ???

met het risico dat ik mijn gains verlies en de komende week moet cutten omdat mijn vet 2% is gestegen

wat een dilemma zeg heb nu al stress

opa

Zeg opa, ben jij getrouwd met Marina of zo? Wat een loftuitingen lees ik van jou over haar.

Leuk cynisch stukje was het bovenstaande weer :p:rolleyes:

dat meen je niet serieus neem ik aan. :roflol: die vrijwilligertypes zijn vaak nog het meest zelfingenomen van allemaal. en meestal zien ze er ook gewoon helemaal kut uit.

advies nodig ???

wat een dilemma zeg heb nu al stress en het respect verlies want ik ben dedicated he

opa

opa

Neem je bakjes met rijst en kip mee.

Of do IIFYM en tel je kcal

Ik vind het ergens best opwindend dat ik je zo dwars zit. Ik zie je al helemaal met je rode hoofd achter je beeldscherm op je stoel wippen van frustratie.

Gaaf he, die puberteit?

Ik vind jou zo'n geniaal wijf. :roflol:

advies nodig ???

Niet zo tof ouwe, jij liep op je vakantie in de hondenpoep te poseren voor de fotocamera en werd boos als een klein meisje wiens snoepje afgepakt wordt toen mensen je dik noemden.

Persoonlijk nauwelijks ooit gezeur over m'n eten. Sleep ook m'n shakes en bakken kip/rijst mee naar werk maar de meeste vinden 't wel wat hebben of houden zich gewoon stil. Moet ik wel zeggen dat ik er niet zo te koop mee loop en het me ook niet boeit of degene naast me nou een cracker, big mac of rijst eet.

Mooi stukje tymbo! /slotje

Zeg opa, ben jij getrouwd met Marina of zo? Wat een loftuitingen lees ik van jou over haar.

Leuk cynisch stukje was het bovenstaande weer :p:rolleyes:

hahaha nee niet getrouwd maar zeer close vrienden ook in irl en ja ze is heel bijzonder voor mij

opa

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

Ik vind jou zo'n geniaal wijf. :roflol:

Niet zo tof ouwe, jij liep op je vakantie in de hondenpoep te poseren voor de fotocamera en werd boos als een klein meisje wiens snoepje afgepakt wordt toen mensen je dik noemden.

Persoonlijk nauwelijks ooit gezeur over m'n eten. Sleep ook m'n shakes en bakken kip/rijst mee naar werk maar de meeste vinden 't wel wat hebben of houden zich gewoon stil. Moet ik wel zeggen dat ik er niet zo te koop mee loop en het me ook niet boeit of degene naast me nou een cracker, big mac of rijst eet.

klopt maar voorlopig ben ik een van de weinige miss wel de enige die met zijn kop en hele lichaam zijn hele shoot plaatst en de rest zich onherkenbaar maakt ja of je moet een top fysiek hebben als.. rob s....

en ja ik was ff pissig maar voorlopig he 51 jaar ben benieuwd wie het ook eens doet op mijn leeftijd ben daar gewoon trots op

en als je niet begrijpt dat dit stukje puur sarcastisch bedoeld is en dit topic nu meer humor bevat als serieus dan vat jij het niet denk ik

krijg nu ook steeds meer het idee dat degenen die overal hun bakkies en shakes meeslepen het expres en bewust doen om maar puur reacties uit te lokken net zo als ze hier reageren imo

opa

Ik sleep mijn bakjes gewoon lekker overal mee naartoe. En het interesseert me geen reet wat andere daarvan vinden.
Wil gewoon mijn voeding nemen wanneer het mij uitkomt en niet wanneer iemand iets aanbied of iets op tafel zet.
En het is gewoon lekker.

Gaaf he, die puberteit?

Huh ga je mij nu terugtrollen :mad: ik vind het alleen zielig dat je leven zo erg verneukt is, dat je maar moet afgeven op mensen, die doen wat jij duidelijk niet kan.

P.s. Ik ben 22 :$ wnr wil je date ik val wel op domme vrouwen:p

Huh ga je mij nu terugtrollen :mad: ik vind het alleen zielig dat je leven zo erg verneukt is, dat je maar moet afgeven op mensen, die doen wat jij duidelijk niet kan.

P.s. Ik ben 22 :$ wnr wil je date ik val wel op domme vrouwen:p

Je snapt zelf toch wel dat je niet meer dan een puistje bent voor Sjors? Probeer het gewoon niet ze maakt je in een paar woorden af.

Terug
Naar boven