XXL Nutrition

complimenten over je fysiek tijdens uitgaan

Nee = nee...die wilde liever smalle mannetjes haha. Oja. Haar vriend was ook zoals mij geweest...gelukkig was het voordat zij hem leerde kennen anders had ze hem niet eens zien staan. Echt waar he...allemaal zon dingen zei ze. Die klapte ik het liefst achterover maargoed...dat gebeurde dan alleen in mn koppie.

komt doordat ze naast jou nog kleiner lijkt, en dit maakt haar nog onzekerder.

Kijk mn reactie nog een keer....ze had een vriend(je). hahaha

vrouwen dienen alleen maar voor de coïtus en den afwas/strijk/poetswerk :D

Vooral een vrouwtje bij mn laatste werkgever...die moest volgens mij elke dag even zeggen hoe overdreven ze het vond. Zelf was het een ****ing smurf van 1.56m...uiteraard liet ik haar dan ook weten dat ik niet op blauwe mensjes val waarover je bijna struikelt omdat je ze niet ziet..wat een irritant wijf was dat nu ik er weer aan terug denk.

Nee = nee...die wilde liever smalle mannetjes haha. Oja. Haar vriend was ook zoals mij geweest...gelukkig was het voordat zij hem leerde kennen anders had ze hem niet eens zien staan. Echt waar he...allemaal zon dingen zei ze. Die klapte ik het liefst achterover maargoed...dat gebeurde dan alleen in mn koppie.
Zulke mensen zou ik het liefst ter plekke kapot willen trappen. Walgelijk zulke figuren inderdaad.

gelijk hoeken zo'n gastje :D

eens met pietje, dan wijf wou gewoon hard genomen worden..lekkere wurgcoïtus

ohja, deze nog vergeten :p

-jah, allemaal nutteloze spieren joh! ik zit op kickboxen en ik trap zo'n slome blaaskikker sow neer hoor!:rolleyes:

-die spieren zijn allemaal lucht hoor, eigenlijk is ie niet sow sterk:roflol:

-stiekem tegen elkaar fluisteren in een hoekje..psst, psst, fluister, fluister, "ANABOLEN", psst, psst...:p

-opeens dat ze zich opblazen met borst vooruit en hun armen langs hun lichaam laten hangen alsof ze 2 bowlingballen onder hun oksels hebben zitten en dan de dansvloer afstruinen om je voor je voeten te lopen en tegen je aan te stoten :D

ohja, deze nog vergeten :p

-jah, allemaal nutteloze spieren joh! ik zit op kickboxen en ik trap zo'n slome blaaskikker sow neer hoor!:rolleyes:

-die spieren zijn allemaal lucht hoor, eigenlijk is ie niet sow sterk:roflol:

-stiekem tegen elkaar fluisteren in een hoekje..psst, psst, fluister, fluister, "ANABOLEN", psst, psst...:p

-opeens dat ze zich opblazen met borst vooruit en hun armen langs hun lichaam laten hangen alsof ze 2 bowlingballen onder hun oksels hebben zitten en dan de dansvloer afstruinen om je voor je voeten te lopen en tegen je aan te stoten :D

dat van de anabolen hoor ik ook soms, snap er nochtans niets van, zie er totaal niet zo huge ofzo uit... gisteren nog een chickie die met gebaren bezig was tegen mij :s

en van dat uitdagen... dat pakt bij mij niet :fu:

Krijg wel regelmatig een reactie over mijn fysiek. het verbaast me telkens weer hoe het mensen opvalt, zelfs met mijn geringe massa. Het doet me toch wel goed. je moet je gewoon niet te overdreven kleden...als je kleding draagt waarbij het niet de "bedoeling" is dat je fysiek opvalt, maar het toch te zien is dan kunnen de vrouwen het wel waarderen.

Denken jullie dat chicks minder op je afstappen als je gespierd bent? (eng? :p)
denk het wel, heb er zelf geen last van, maar hoor toch wel vaak van vrouwen dat ze grote mannen eng vinden enzo. beetje apart voor ons misschien, maar ze meende het wel echt.

geeft je wel een boost als vrienden of anderen vragen of je hebt gejuiced (ook al heb je het nog nooit gedaan)
meestal vraag ik gewoon of ze aan de heroïne zitten als ze vragen of ik juice.

krijg zelf ook voornamelijk complimentjes van mannen, vrouwen laten vaak wat subtieler merken dat ze het wel leuk vinden. denk dat vrouwen zowieso niet vaak complimentjes geven aan mannen en dat het 'm daarin zit, is een beetje het imago natuurlijk, mannen horen vrouwen te aanbidden (volgens de reclames, maar **** dat)

Hmm wel is gehoord aan een bar ''jij denkt zeker dat je heel wat bent he'' nav mijn fysiek
en vervolgens ik sla je zo neer,die spieren zeggen mij niets.

Ik kon die hele gozer niet en het hoe en waarom is me een raadsel,mannetje hield zijn klauwen keurig thuis dus het werd alsnog een prettige avond.

Ben maar weggelopen ken mezelf als iemand teveel doorgaat haal ik in een keer uit.

Wát een beesten zijn jullie toch ook hé?!

:D

Luister jongens... als je het voor de chickies doet moet je gewoon een paar weken niet meer eten, al je spiermassa verliezen en naar de kapper gaan.

< insert random roffe superdude picture >

JWT!

Terug
Naar boven