Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor hoe kom je daarbij dat ik uit Amsterdam zou komen? zou wel willen, maar ik woon in het Oosten vh land! bijna aan de grens.Nee geen broodjes hotdog - wou ff kijken of jullie wel opletten
Zit ongeveer op 2200 kcal per dag
Heb net wel een eierkoek gezondigd (mjam mjam)
Jij bent heel wakker Cecile (maar jij hebt ook lekker geslapen vanacht)
dacht dat jij in de buurt van Amsterdam woonde (daar was het toch ook noodweer)

Ok ik heb het overleeft
Verdoving is nog wel voelbaar en het eten van een bakje havermouth was weer om te lachen. Het droop bijna weer mijn mond uit
Facelift is gelukt en mijn buikje is zowaar ook strakker.
ik hoop dat vooral de dames het resultaat goedkeuren.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor jouw leeftijd heb ik liever dat je wat wijzer kijktOk ik heb het overleeft
Verdoving is nog wel voelbaar en het eten van een bakje havermouth was weer om te lachen. Het droop bijna weer mijn mond uit
Facelift is gelukt en mijn buikje is zowaar ook strakker.
ik hoop dat vooral de dames het resultaat goedkeuren.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Je ziet er goed uit voor jou leeftijd!
Alles naturel toch? Als je niet wilt antwoorden even goede vrienden![]()
Goed werk van de tandarts, hij heeft je goed verbouwd, dat is nog eens een allround tandarts!
Hoe gaat het met het gevoel in de mond? Begin je een beetje wakker te worden![]()

Tja dacht dat jij een Amsterdamse dame was (weet ook niet hoe ik er op kom)
Ok je woont in het oosten
daar heb ik ook een zus en mijn moeder wonen (Enschede)
Beiden in Amsterdam geboren (net als ik) en jaren in Den haag gewoond en toen ineens naar het oosten verhuist. Wel lekker dicht bij de grens en soms ook lekker goedkoop
Verder zal ik vanmiddag mijn foto plaatsen als mijn facelift gelukt is
Dus allemaal even kijken of het mooi geworden is
Tot dan
het is in vergelijking met het westen hier goedkoper wonen en grotere woningen voor dezelfde prijs.Ik ga wel met mensen uit het westen om, misschien vandaar, maar nee ik woon net als je zus en moeder in Enschedehet is in vergelijking met het westen hier goedkoper wonen en grotere woningen voor dezelfde prijs.

The good old daysnee zo zag ik er echt uit toen ik 16 was
Alleen vol met pukkels

)