Fitness Seller

Contest Log contest log grosje

Zal dit weekend ff wat schieten en er op zetten
Ik zie wel verschil maar weet niet of jullie dat ook zien (ik hoor het dan wel)
Moet het hebben van een droog sportief fysiek, massa ga ik deze maand niet meer er bij krijgen. merk wel dat doordat je droger wordt je ook gespierder lijkt. Je taille wordt iets smaller en daardoor wordt de V vorm in je fysiek mooier (net als bij jou greetje ;) )

;)
Ja dan zie je veel beter de mooie lijntjes :)
Ging het maar wat sneller he? haha
Als ik wat beter op mijn voeding zou gaan letten ging dat het ook natuurlijk. Ik smokkel nog te vaak :D
Maar goed dat ik zo trouw mijn oefeningetjes doe anders kwam er geen verbetering hahaha
Respect voor de mensen hier die zo op hun dieet letten, zeker met een gezin/man/vrouw die wel normaal alle lekkere dingen willen eten...

Hoe gaat het trouwens met die fatburner die jij hebt?
misschien dat ik ook een keer zoiets koop maar je hebt zoveel soorten, nie normaal joh

• Topic Starter Topic Starter
Ben Maandag begonnen en heb Woensdag (ivm de kanaalbehandeling) geen pillen genomen.
Eerste 2 dagen voelde ik duidelijk een verhoogte hartslag en ik sliep de eerste nacht slecht. Heb daar nu geen last meer van, Ga vandaag pas echt met de juiste dosis beginnen (4 pillen over de hele dag) dus heb nog geen echt effect er van gezien.
Maar ik denk dat het wel werkt (voelt wel goed aan)
Lipo schijnt goed bij vrouwen en mannen te werken en vooral de probleemzones moet het aanpakken (mijn zwemband)

Ben Maandag begonnen en heb Woensdag (ivm de kanaalbehandeling) geen pillen genomen.
Eerste 2 dagen voelde ik duidelijk een verhoogte hartslag en ik sliep de eerste nacht slecht. Heb daar nu geen last meer van, Ga vandaag pas echt met de juiste dosis beginnen (4 pillen over de hele dag) dus heb nog geen echt effect er van gezien.
Maar ik denk dat het wel werkt (voelt wel goed aan)
Lipo schijnt goed bij vrouwen en mannen te werken en vooral de probleemzones moet het aanpakken (mijn zwemband)

Dus lipo.. ga ik es opzoeken :)
Ja zo heb ik ook nog plekjes genoeg waar teveel vetjes zitten,
bij mij komt het nooit op 1 plekje te zitten maar overal :D
Voor ik weer begon te trainen had ik echt een flubberbuik en klotsknieen hahaha Blij dat die weg zijn haha
Zou voor de grap net als ying ook zo'n foto moeten plaatsen, na de bevalling van de oudste was ik 30 kilo aangekomen whoehaha niet normaal zo mega was ik tijdens de zwangerschappen :D

Zo dat zou een mooi verschil laten zien 30kg zwaarder dan nu
Nou je ziet er nu goed uit hoor meid
respect hoor dat je dat voor elkaar gekregen hebt.
Wij mannen hebben het dan maar makkelijk, al zijn sommige mannen zwanger van een paar kratten bier (zo'n gore vette bierbuik hebben die gasten)

fijn weekend!!:wave2::wave2:

Heb net alle posts in je blog gelezen, succes, en ik vind vooral de tandarts foto erg geslaagd ;)

Zo dat zou een mooi verschil laten zien 30kg zwaarder dan nu
Nou je ziet er nu goed uit hoor meid
respect hoor dat je dat voor elkaar gekregen hebt.
Wij mannen hebben het dan maar makkelijk, al zijn sommige mannen zwanger van een paar kratten bier (zo'n gore vette bierbuik hebben die gasten)

Hahaha ja sommige hebben echt een vieze bierbuik ;)

Bij mij was het ook veel vocht hoor.
Ben met de eerste heel erg ziek geweest, kreeg zwangerschapsvergiftiging dus ziekenhuisopname. Baalde natuurlijk als een stekker want ik moest nog twee maanden. Toen ik in het ziekenhuis lag moesten we alle dagen gewogen worden :eek: net zo'n een keuring op de gang :) Ik groeide en groeide bah en ziek! Toen bleek dat ik het HELLP syndroom had ???
Maar goed... ik dwaal af haha geen leuke tijd tot ze haar eindelijk mochten halen natuurlijk :D Veel te vroeg maar het was een bikkel en is het nog steeds! Komende week alweer 7 foei foei maar als de dag van gisteren.
Tsss vervuil ik je log met mijn zwangerschapsverhaal :p

Goed weekend Grosje

Vandaag afscheid genomen van de instructeur van BodyCombat
We hebben vandaag een extra lange les gedaan van 2 uur achter elkaar.
Denk dat ik een liter vocht kwijt geraakt ben.
Zelf heb ik 5 nummers les gegeven (laatste keer waarschijnlijk)
Over een paar maanden dan heeft de intructeur waarschijnlijk weer een baan (de sportschool zijn ze nu aan het afbouwen) en dan ga ik misschien daar heen om te sporten en BodyCombat te doen. Zal het zweten op de zaterdag ochtend voorlopig erg missen.
Morgen en overmorgen zal ik wel spierpijn hebben van het rammen en schoppen in de lucht. Vooral als je les geeft dan moet je extra je best doen en laten zien hoe het moet (met kracht)

Laatst bewerkt:
Ok had nog een foto belooft
Dit was het buikie vanochtend
Op de een of ander manier krijg ik hem niet goed scherp door de spiegel maar het geeft je een idee van hoe ik er momenteel bij sta

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
echt wel lijkt me best intensief om zelf les te geven, je hebt een actiever dag dan mij gehad, heb niks gedaan alleen in de zon liggen en naar de winkel.

Ok had nog een foto belooft
Dit was het buikie vanochtend
Op de een of ander manier krijg ik hem niet goed scherp door de spiegel maar het geeft je een idee van hoe ik er momenteel bij sta

[afbeelding niet meer beschikbaar]

hey, die blokjes wil ik nou ook ;)

Hoe is het met de spierpijn?
Jammer dat het nu is afgelopen.
Is die bokstraining niet een tijdelijk alternatief voor je?
Ik ben er woensdag toch niet dan gaan we zwemmen van morgen inhalen.
Train jij op vrijdagavond?

Mooie foto van je buik!

Dank je wel voor de complimenten dames
Ben nog niet tevreden hoor, ik hoop toch nog meer definitie te krijgen in de blokjes
Merk wel dat de inkepingen dieper lijken (omdat er minder vet zit)
Ben ook bang dat het vetverbranden niet meer zo snel zal gaan
Voorlopig nog een maandje zo door gaan en kijken waar ik eindig.
Ben in ieder geval straks wel beachproof
PS dames wat vinden jullie een mooie zwembroek, moet er binnenkort weer 1 kopen
A) slip
B) strakke boxerachtig
C) lange wijde surfbroek

Ben nog niet tevreden hoor, ik hoop toch nog meer definitie te krijgen in de blokjes
PS dames wat vinden jullie een mooie zwembroek, moet er binnenkort weer 1 kopen
A) slip
B) strakke boxerachtig
C) lange wijde surfbroek

Ik ga voor B of C, alleen bij C krijg je wel erg stomme afscheiding :D

PS wat vinden jullie een mooie zwembroek, moet er binnenkort weer 1 kopen
A) slip
B) strakke boxerachtig
C) lange wijde surfbroek
D)lekkere string
Ik zeg D grosje wel ff een foto van maken okay. En je buik is puik man.:D

Hahaha, gekheid hierzo :roflol:

Goede shape overigens big bro!

Terug
Naar boven