MuscleMeat

Contest Log contest log grosje

• Topic Starter Topic Starter
Ja vakantie is belangrijk, daarom ga ik morgenochtend maar wat lichter trainen.
Had vorige zaterdag gesquat, lunges gedaan, op/af stappen op een bankje (met gewicht) en daarna calves gedaan. Dat was om te beginnen voor mij best heftig.
Ging niet zo zeer om de gewichten maar om de bewegingen, mijn benen protesteerde de dagen er na behoorlijk :)
Die jongemeid heeft het vast ook zwaar gehad want ik heb haar niet meer gezien.
Doe ik stinkend mijn best om die billetjes (op een nette manier) van haar in vlam te zetten en is ze er vast niet blij mee geweest.
Eens kijken of ik haar morgen zie dan kan ik het ff vragen.
straks 3 weken niets doen en daarna vast weer met heeeel veeeel spierpijn beginnen (lekker hoor)

Die jongemeid heeft het vast ook zwaar gehad want ik heb haar niet meer gezien.
Doe ik stinkend mijn best om die billetjes (op een nette manier) van haar in vlam te zetten en is ze er vast niet blij mee geweest.
Eens kijken of ik haar morgen zie dan kan ik het ff vragen.
straks 3 weken niets doen en daarna vast weer met heeeel veeeel spierpijn beginnen (lekker hoor)

Misschien belt ze wel eerst naar de gym om te controleren of jij er niet bent ;)
anders kan ze ook een week niet zitten :D

Waar ga je naartoe op vakantie?

Ga lekker naar Italie Toscane (aan de kust) ca 1.5 uur van Pisa
Ben daar al eens 3 jaar geleden geweest.
Erg mooi gebied, cultuur genoeg, wijn genoeg, lekker eten genoeg, strand genoeg, mooie vrouwen ....... vul maar in :)

Erg mooi gebied, cultuur genoeg, wijn genoeg, lekker eten genoeg, strand genoeg, mooie vrouwen ....... vul maar in :)

Ben daar jaren terug, lees een kwart eeuw geleden, ook in de buurt geweest.
Italië vind ik een schitterend land dus dit wordt vast een supervakantie voor je :)

...om het nog maar niet over al die lekkere pasta's te hebben, mjammieeee :lick:
Ik krijg herinneringen boven van lasagne met spinazie en bechamelsaus en spaghetti carbonara, slik.....dat heb je nou met keto :(

:banana: Dat wordt genieten man!!!

Vandaag de laatste dag van de stemming van de mannencontest.
Yin is duidelijk nr.3 en zal daar niet meer van af te krijgen zijn
Topprestatie man!
Ben zelf in het midden terecht gekomen wat ik op zich ook niet slecht vind.
Zal toch meer massa moeten hebben om hoger te komen, dan maar minder droog
Heb het heel leuk gevonden en toch weer iets fanatieker geworden (want je wil niet laatste worden)
Wil ook nog even alle leden bedanken voor de stemmen die jullie gegeven hebben.

Wauw! Daar is het heel mooi, geniet ervan!

Oja en niet trainen??:rolleyes:

Nee ff helemaal niet trainen
alleen maar vet worden van de pasta

Nee ff helemaal niet trainen
alleen maar vet worden van de pasta

Ik verwacht wel dat je gaat opdrukken, dippen, dumbbellen met waterflessen en crunches doet ;)

Vandaag was ik nog even in de buurt, op de Haagse Markt.
Onderweg toeterde ik nog maar ik zag je niet...

Je mag jezelf trouwens geen fossiel noemen want wat ben ik dan :sad:

Ik verwacht wel dat je gaat opdrukken, dippen, dumbbellen met waterflessen en crunches doet ;)

Vandaag was ik nog even in de buurt, op de Haagse Markt.
Onderweg toeterde ik nog maar ik zag je niet...

Je mag jezelf trouwens geen fossiel noemen want wat ben ik dan :sad:

Nee ik hoorde je wel toeteren, maar er toeteren de hele dag vrouwen naar mij dus reageer ik niet meer. :D
Verder lieg ik ook dat ik barst

Ja triest hoor al die hunkerende vrouwen hier in Den haag.

Mijn jonge trainingsmaatje van afgelopen Zaterdag stond vanochtend ook weer opeens naast mij. Ze had ontzettende spierpijn in de benen en billen gehad, training was dus goed. Ze wou dus nog een keer mee doen. Tjonge wat een vervelende training was dat, elke keer naar die billen kijken, want ik moet het natuurlijk wel in de gaten houden of het goed gaat.
Ja echt afzien vandaag :)

Ja triest hoor al die hunkerende vrouwen hier in Den haag.

Mijn jonge trainingsmaatje van afgelopen Zaterdag stond vanochtend ook weer opeens naast mij. Ze had ontzettende spierpijn in de benen en billen gehad, training was dus goed. Ze wou dus nog een keer mee doen. Tjonge wat een vervelende training was dat, elke keer naar die billen kijken, want ik moet het natuurlijk wel in de gaten houden of het goed gaat.
Ja echt afzien vandaag :)

Ik heb echt ontzettend medelijden met je....:rolleyes:
Jij maar de hele tijd corrigeren, ook als het helemaal niet nodig was.
Aangeboden om de spierpijn weg te masseren zeker? :roflol:

Volgende keer dan maar beter, als je weer gewoon alleen kunt trainen :D

Nee ben wel een vieze ouwe man en kijk naar jonge billetjes, maar alleen thuis kom ik aan de billetjes van mijn vrouw.
nee ik hou het wel netjes

Kan ik ook echt niet aan beginnen want voor dat ik het weet heb ik een hele harem. :) geintje
Nee, ik vind het heel leuk dat ze met mij willen trainen
Op Donderdag train ik ook al een andere dame (dat doe ik al bijna een jaar)
Ik ben waarschijnlijk wat makkelijker in omgang omdat ik iets ouder ben en ze merken wel dat ik goede oefeningen met ze doe.
Vorige zaterdag trainde ik met haar en ik kreeg gelijk ook vragen van een andere vrouw.
De dames willen wel goed trainen maar zijn vaak bang om te vragen wat ze moeten doen

Fijne vakantie!

Ik heb trainen met jou ook als prettig ervaren.
Kon gewoon alles aan je vragen en je gaf er meteen duidelijke antwoorden op.
Gelukkig kan ik dat in me huidige gym ook zodat ik er ook weer van leer en betere technieken krijg.

Het is toch ook gezellig om af en toe met iemand te trainen :)
Als je alleen bent is het toch handig als je iemand even als spotter kan vragen, geef je ook net iets meer!

Zolang het vrouwtje thuis maar niet jaloers wordt ;)
Vind ze trainen niet leuk?

Vrouwtje thuis weet het niet anders zou ze wel eens jaloers kunnen worden.
Wat niet weet wat niet deert. Ze vertrouwt mij wel, maar ik vind het zelf vreemd om te vertellen.
Ik heb haar al vaak gevraagd of ze mee wil, maar zij geeft er niet om.
Ze doet yoga en maakt wandelingen van 15 tot 20 km

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

Fijne vakantie!

Ik heb trainen met jou ook als prettig ervaren.
Kon gewoon alles aan je vragen en je gaf er meteen duidelijke antwoorden op.
Gelukkig kan ik dat in me huidige gym ook zodat ik er ook weer van leer en betere technieken krijg.

Ok nou dat vind ik ook leuk om te horen
Kijk trainen met een leuke dame is erg gezellig en je doet inderdaad ook je best om het goed te doen. maar ik vind het zelf gewoon leuk als ik ze kan motiveren om verder te gaan en te zorgen dat ze niet gelijk een fout beeld krijgen van de sport. Vrouwen denken vaak dat al die stoere mannen ASO en opscheppers zijn. Tuurlijk lopen er soms gasten bij die opscheppen maar ik denk dat de meesten gewoon lekker komen sporten net als ik.

Terug
Naar boven