MuscleMeat

Contest Log contest log grosje

Grosje,
probeer je de anderen geen zand in de ogen te strooien door foto's te plaatsen van een paar jaar terug terwijl je nu super droog staat? :D

succes grosje,
je weet dat ik supporter voor de leeftijdsgenoten

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren benen en schouders getraind
Ben rustig begonnen want ik had al een paas maanden geen been training gedaan ivm verschillende blessures.
Begon rustig (weinig gewicht) met de squat in de smithmachine en tot een hoek van 90 graden (als ik verder ging dan voelde ik de spier (hamstring/bil) waar ik last van heb
Dat ging allemaal redelijk maar mijn benen voelde ik wel gelijk vollopen.
Verwacht ook wel behoorlijke spierpijn de komende dagen.
Squat (quads)
Leg extention(quads)
Leg Curl (hamstring)
Standing Calf Raises (kuit)

Daarna Schouders getraind dat ging gewoon lekker.
Voel wel dat je met de split training je spieren meer belast omdat je toch weet dat je daarna klaar bent.
Mijn indicatie of ik goed getraind hebt is de spierpijn die ik later krijg.
ff afwachten dus
Vandaag is mijn rustdag dus ik doe lekker niets (maar voel me dan wel schuldig)

Je hoeft je toch helemaal niet schuldig te voelen? Zeker als je je bedenkt hoe sommige mensen van mijn leeftijd leven...:eek:

Volgens mij ben je lekker bezig Grosje ;)
Met een dagje rust heb ik dat dan ook maar dan loop ik ff naar de winkel.
Dan is dat schuldgevoel snel weer verdwenen als ik met twee zware tassen dat rot eind weer naar huis moet kachelen :)

Volgens mij ben je lekker bezig Grosje ;)
Met een dagje rust heb ik dat dan ook maar dan loop ik ff naar de winkel.
Dan is dat schuldgevoel snel weer verdwenen als ik met twee zware tassen dat rot eind weer naar huis moet kachelen :)

Tja boodschappen doen dat is soms ook krachttraining
goed voor de beentjes, billetjes en armen
Wordt je alleen maar mooier van greetje :)

Laatst bewerkt:
Grosje je ziet er goed uit voor je leeftijd :P, suc6 verder!!

haha dat filmpje van die bodybuilder haha dies wel vet :D

lekker getraind grosje!
Gewoon lekker rustig aan de benen weer op warmen.

Wat een aandacht krijgt die ouwe kerel weer :D

Ik voel me net zo'n opatje in het bejaardehuis die allemaal leuke verpleegster om zich heen heeft. :)
Zuster ik heb spierpijn in mijn bil
kunt u daar iets aan doen ???

Laatst bewerkt:
Niet schuldig voelen over je rustdagje, ga je lekker herstellen van je goede training de vorige dag toch?! :)

Nee voel me niet schuldig
Rust is gewoon nodig

Wat hebben we vandaag gegeten!!

Bak havermouth + schep whey en een beker melk + pil l-carnitine
In de ochtend 4 baken koffie en daarna veeeeel water (met een schepje creatine)
2 eieren
2 boterhammen kip (bijna een ons)
1 boterham oude kaas
2 rijstwafels
Avond eten rijst en kip met kerrie (mjam mjam)
en straks nog een bak 1/2 L kwark

Wat voel ik!
Spierpijn in mijn biceps en buik(van maandag) Rug voel ik niet echt (eigenlijk nooit)
en spierpijn in mijn glutes en quads (hams valt mee) en dat zal morgen wel erger zijn.
schouders (gisteren getraind) voel ik nog niet

Wat staat er op het programma morgen!
Borst triceps buik en de toppers

ik vind het zo leuk om al die songfestival nummers af te zeiken :)
vrouwen zijn vaak wel mooi

Suc6 vandaag met de b/t/b en de lachspieren vanaaf bij de toppers ;)

Jow gros, je gaat goed.

Op je rustdagen gewoon lekker wat gaan wandelen (met de hond of heb je die niet?) of wat fietsen naar de winkels. Beetje beweging bevordert het herstel juist enorm :thumb:

Vanavond de toppppers....
Oja * als ze niet doorgaan naar de finale, dan ligt dat aan hun broeken, die lampjes schijnen kapot te zijn* -niet aan het feit dat hun nummer mischien een mislukking zou zijn- nee... door hun broeken :D

Geen toppers gisterenavond komt pas vandaag.
Kan je nagaan hoe ik er mee bezig ben (NOT)
Tja die broeken misschien komt Gorden wel onder stroom te staan en gooit hij er een hele hoge noot uit.

PS de spierpijn in mijn hams is er sinds vanochtend ook bij gekomen.
Weet niet of jullie dat ook hebben maar meestal ga ik er van uit dat als ik spierpijn heb dat ik de training goed gedaan heb.
Misschien onzin maar ..... ik heb zo het idee dat mijn spieren dan gedwongen worden om te herstellen en zo ook te groeien

Laatst bewerkt:
Leuke log opa gros:p Lekker bezig ook zo te lezen.
Heb ik inderdaad wel, bij spierpijn heb ik goed getraind, heb ik de spieren kennelijk weer effe iets meer uitgedaagd. Rug heb ik meestal ook geen spierpijn trouwens. Probeer ik soms ook ineens drastisch te veranderen, of een week over te slaan om ze de volgende week weer even hard aan te pakken, wat meestal wel weer resulteert in spierpijn.

Geen toppers gisterenavond komt pas vandaag.
Kan je nagaan hoe ik er mee bezig ben (NOT)
Tja die broeken misschien komt Gorden wel onder stroom te staan en gooit hij er een hele hoge noot uit.

PS de spierpijn in mijn hams is er sinds vanochtend ook bij gekomen.
Weet niet of jullie dat ook hebben maar meestal ga ik er van uit dat als ik spierpijn heb dat ik de training goed gedaan heb.
Misschien onzin maar ..... ik heb zo het idee dat mijn spieren dan gedwongen worden om te herstellen en zo ook te groeien

Ja dat vind ik ook:D dan heb je goed getraind! :D

Goedemorgen!!
Heb weinig nieuws
Gisterenavond Borst / Triceps getraind
Voel daar nog geen spierpijn van maar dat komt meestal de 2e dag bij mij.
Verlies wel kracht want de gewichten leken veel zwaarder
Heb nog een behoorlijke spierpijn in mijn hams en door mijn blessure voel ik meer aan de rechter (zwakke) kant.
Wou eigenlijk nog buikspieren en cadrio doen maar daar ben ik gisteren niet meer aan toe gekomen.
Vanavond maar even buikspiertjes thuis doen en zaterdag de cardio erbij.
Vroeg gisteren nog of ze mijn vet wilde meten op de sportschool maar dat kon ff niet.
Ik deed dat aan het einde van mijn training net voor sluitingstijd
Ik wou gemeten worden met een tang maar volgens de instructeur zou iedereen die een meting doet een andere waarde meten dus een tang is ook niet nauwkeuring (volgens hem en kon ik net zo goed op de weegschaal)
Ga nu toch proberen om Maandag mijn vet te laten meten met een tang (weet nu totaal niet wat voor vet% ik heb)

Vanacht ook slecht geslapen, ben afgelopen maandag bij de tandarts geweest (lichte kiespijn) en daar hebben ze een kleine ontsteking onder een kies ontdekt .
Helaas hebben ze pas 27/5 tijd voor mij (1,5 uur voor een wortelkanaal behandeling) en moet ik het tot die tijd uithouden. Heb een recept mee gekregen van antibiotica en pijnstillers en die mag ik gaan gebruiken als ik het niet meer uit hou.
Overdag gaat het wel maar altijd als je gaat slapen (auw)
Nou ja ik probeer het nog maar ff vol te houden.

Terug
Naar boven