AndroidHealthClinic

Contest Log contest log grosje

Nee sorry ik ga naar rust roest daar hebben ze ouwe lullen yoga en massage stoelen.

heb toch maar ff gebeld naar de tandarts
Heb een antibiotica kuurtje gekregen en dan moet de pijn minder gaan worden.

ben ik toch nog met een kuurtje bezig (jammer genoeg groei ik er niet van)

Sterkte, ik lees het net, dat naar nu, hoop dat t al beter gaat;)

:d

Grosje-1.jpg

Gelukkig voelt het een stuk opgeluchter nu je bij de weekendtandarts bent geweest. Het is naar dat dit je hele training dwarsboomt..en zeker nu je ook die rot antibiotica in moet nemen. Iig sterkte ermee :), maar komt vast goed...zeker dinsdag ;) haha

Ik ben wel heel benieuwd met wie je gaat trainen...
Wordt het een training voor de gezelligheid? Of juist om elkaar op weg te helpen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben wel heel benieuwd met wie je gaat trainen...
Wordt het een training voor de gezelligheid? Of juist om elkaar op weg te helpen?

Ik ga trainen met een concurent van jou
Weet niet of ze het leuk vind als ik zeg wie ze is.
Woensdag laat ik er meer van horen.
We houden het spannend

Wat hebben we vandaag gedaan?
Eerst tot 9.30 geslapen (had wat in te halen van de afgelopen nachten)
daarna ff wat eten (havermouth + schep whey en een boterham kip)
Toen mijn vaderlijke taken dochter wegbrengen naar een danswedstrijd, samen met mijn zoon zijn vriend opgehaald (die speelt hier nu) daarna was het tijd voor mij.
Ben gaan joggen naar het strand (ongeveer 3km vanaf mijn huis) daar heb ik nog buikspier oefeningen gedaan en mijzelf opgedrukt (Rocky sT) bij een strandhuisje.
Kon met mijn billen op een trapje zitten met de benen door de trap heen zodat mijn benen vast zaten. Dan lekker naar achter laten zakken en weer naar voren (goed voor het buikje) Daarna opdrukken op het trapje (mijn armen 2 treden lager als mijn voeten) die voelde ik later achter mijn schouders. Toen weer 3km terug naar huis. Kon niet de hele tijd rennen dus ook bij gesmokkeld en gewandelt maar ik vond het erg lekker om te doen. Mooi hoor zo'n strand dichtbij.
Lekker gedouched en toen 2 hard gekookte eieren gegeten en bijna een liter water.
Hier zaten mijn creatine en antibiotica in. Net en krentenbol gegeten en vanavond eten we pasta (ong 650 cal per maaltijd) met stokbrood en glaasje rode wijn (ahhh lekker)
Zo heb ik toch weer een beetje schade ingehaald.
Het lopen was na lange tijd best wel weer lekker en gelukkig geen last van mijn hamstring/bilspier. Moet nog meer cardio per week gaan doen al heb ik wel het idee dat ik al iets droger ben geworden.
Het blijft moeilijk aan de ene kant wil ik vreten want ik wil spieren winnen aan de andere kant wil ik droger worden want dan tonen mijn kleine spiertjes beter.
Voorlopig dit maar ff volhouden en als ik tevreden ben dan proberen vast te houden tot na de vakantie in Augustus en daarna maar bulken.

Klinkt goed zo'n strand op 3 km afstand. Ik mag ook niet klagen met een groot bos op loop/fiets/jog afstand maar goed ;). Goed van je hoe je gister toch nog wat hebt kunnen doen, gaat het al beter met de kiespijn?

Lekker hoor zo'n strand dichtbij, gek genoeg kom je daardoor er niet vaker op het strand want je bent er zo aan gewend.
Maar het is er op een zonnige dag zoals gisterenochtend heerlijk om te lopen.
Verse zuurstof en dan die golven die je ziet en hoort. Mooi hoor
Tja kiespijn is gelukkig nu weg (ik kon wel huilen) :(
Ze hebben de zenuw uit de wortel in mijn kies weggevijld
ontsteking zit er nog wel maar nu voel ik het niet meer (wel kloppen af en toe)
Zit een noodvulling op maar zo kan ik tenminste normaal werken en en sporten.
Antibiotica moet ik wel afmaken om de ontsteking weg te krijgen maar daar heb ik geen moeite mee.

Lekker dagje gisteren zeg, als je niet geholpen was had die kiespijn een boel verknald.
Gelukkig dat je nu weer normaal funtioneert, op je werk hahahaha..... ;)

Succes grosje, ik ga je logje zeker volgen!!

tja... ik ken het...alleen dan met bos wat hier in de buurt ligt (veluwe)..probeer wel als ik vrij heb + lekker weer is + zin :p lekker te wandelen met me papegaai, lekker ontspannen en frisse dennengeur inademen ;). Maar toch, eigenlijk te weinig dus... moet ik ook maar weer vaker doen.

Fijn dat je pijn in iedere geval weg is... en idd die antibiotica even vol te houden zodat je geen ontsteking gaat krijgen die ook veel pijn zal doen. Komt wel goed ;)

Grosje tijger wat lees ik nou allemaal ga je een beetje als rocky beulen hehe. Ik kan dat gevoel bulken cutten bulken cutten ja het blijft k*tten zullen we maar zeggen.
Ben blij dat je geen pijn meer hebt kan je tenminste weer lekker trainen.;)

Net terug van de training.
Eerst mijn vet laten meten op 2 manieren (tang en weegschaal)
Dat was op 2 manieren schrikken.
De weegschaal gaf aan 68.9 kg (toch iets van 2 kg afgevallen) en 6.6 % vet gemeten met bodytype athletice male (nou dat is veel te laag - klopt echt niet)
Toen de tang op 4 punten biceps/triceps/schouderblad en heup
Resultaat was 19% vet (ik schrok me de klere)
Tja wat is nu mijn goede % ??? ik weet het niet meer 19% lijkt mij zo hoog dan moet ik 13 kg vet hebben.
Ik vergeet dat hele gedoe met dat meten en ga gewoon weer op de spiegel letten.

Heb net ook nog getraind - Rug/Biceps/cardio/buik
Zal de gewichten er bij zetten maar ik vind ze zelf als ik dat met jullie vergelijk te licht.
Helaas ben ik gewoon niet sterker, ben ook maar een dwergje
Chinnen 4x 10 reps op lichaamsgewicht
Pull down 10x50 / 8x60 / 6x70 /4x80 / 6x70 / 8x60 /10x50
BOR 4x 8x 60
Deadlift 4x 8x 80 (doe ik normaal nooit en nee ik ben niet sterk)
Dumbbell Row 4x 10x24 8x26 6x28 4x30

Biceps
Barbel curl 2x 8x25 + 2x 8x30
Dumbbell curl 2x 10x12 2x 8x14
Cable curl 10x20 10x25 8x30 8x30

Daarna 25 min gefiets
(viel tegen want mijn benen waren moe van het lopen van gisteren)
Voelde mijn kies ook nog kloppen in de maat van mijn hartslag (gelukkig geen pijn)
Het was een leuke disco beat

toen nog een klein beetje buik (Gisteren ook al gedaan)

Tja aan de ene kant ben ik blij met dat ik iets kg kwijt ben aan de ander kant als er van die schamele 69 kg nou ook nog eens 13 kg vet zit dan blijft er maar 56 kg spiermassa en bot over. Jesus dat is niets
wat zal het zijn 19% - 7% ik dacht zelf ergens in het midden 15%
He nu is mijn avond verklooit ;(

Ben er niet zo heel goed in, in het schatten van vet%, maar het is idd geen 6,6%, maar ook zeker geen 19% hoor!
Ik denk zelfs dat het iets lager is dan 15%, maar dat durf ik niet heel zeker te zeggen, zijn vast een hoop mensen hier die dat een stuk beter weten in te schatten.

Gelukkig ben je nu van de kiespijn af. Blegh, zo'n wortelkanaal behandeling lijkt me best :angstig:

46? kerel je lijkt wel iemand in de 20?!

succes!!

Hé grosje, niet zo teleurgesteld zijn! Look in the mirror!!!...zijn GENOEG gasten van 46 die er maar al te graag zou uit zouden willen zien als jij. Misschien ben je niet zo sterk als de meeste hier, maar who cares? Het gaat erom dat je lekker in je vel zit, en jij traint gewoon anders met ook resultaten, maar minder kracht.

Die vet% geloof ik ook niet..6,6% niet en ook 19% lijkt me sterk en veelste hoog.

Terug
Naar boven