jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balen zeg, sterkte met je kiespijn!!!
Ik vind dat je belachelijk lang op een behandeling moet wachten.
Je zou toch denken dat pijnpatiënten voorrrang krijgen![]()
Tja volgens mij is hier in Den Haag een te kort aan artsen en tandartsen.
Wachttijden zijn gewoon altijd lang.
Gelukkig heb ik hoofdzakelijk 's-avonds na de training last.
Misschien omdat mijn bloeddruk en temperatuur stijgt van het trainen.
Als ik echt ga gillen van de pijn dan mag ik weer bellen en dan gaan ze mij voorrang geven
......
Je kunt beter een huidplooimeting laten doen vóór je training aan.Vroeg gisteren nog of ze mijn vet wilde meten op de sportschool maar dat kon ff niet.
Ik deed dat aan het einde van mijn training net voor sluitingstijd
Ik wou gemeten worden met een tang maar volgens de instructeur zou iedereen die een meting doet een andere waarde meten dus een tang is ook niet nauwkeuring (volgens hem en kon ik net zo goed op de weegschaal)
Ga nu toch proberen om Maandag mijn vet te laten meten met een tang (weet nu totaal niet wat voor vet% ik heb)
Preventief gillen

heb toch maar ff gebeld naar de tandarts
Heb een antibiotica kuurtje gekregen en dan moet de pijn minder gaan worden.
ben ik toch nog met een kuurtje bezig (jammer genoeg groei ik er niet van)

Tja ben ook erg nieuwsgierig naar mijn echte vet%
Op de een af andere manier willen ze bij mij op de sportschool alleen met de weegschaal meten. (kost vast te veel tijd)
Nou vandaag zou ik gaan trainen maar daar is niets van gekomen.
Gisteren heb ik de hele nacht op gelopen met een vreselijke kiespijn.
Alle pijnstillers genomen die ik had (bij elkaar 1000 mg Ibuprofen) maar het ging niet weg.
In de ochtend heb ik toen toch maar de weekend tandarts gebeld en om 12.00 kon ik daar langs komen. Ze hebben een wordtelkanaal behandeling gedaan en de pijn is nu gelukkig weg. Af en toe voel ik nog een lichte plaag stoot maar daar kan ik voorlopig mee leven. Antibiotica moet ik blijven slikken want de ontsteking zit nog wel onder mijn kies.
Heb vandaag erg slecht gegeten, mijn eerste maaltijd was om 14.00 uur Havermouth.
Das best moeilijk met een half verdoofte mond die drap naar binnen werken.
Kreeg toch gelijk weer visioenen van het bejaardenhuis. ik zonder tanden met een slabbertje om en een lekkere zuster (waar ik toch niets meer mee zou kunnen doen) mij aan het voeren. Kom op grosje nog een hapje. (ik hoor het haar zeggen)
Net nog 4 boterhammen met ei gegeten en nu ben ik eigenlijk wel aan een tukkie toe.
De dag was dus zo voorbij en ik heb net als gisteren niets aan sport gedaan.
Heb vanmiddag laat nog maar wel een beetje buik gedaan thuis.
Morgen dan maar een stukkie joggen.
Ben het geklooi met blesures en kiespijn zat. Ik wil vlammen in de sportschool.
Maandag mag ik weer en Dinsdag krijg ik zelfs gezellig bezoek van iemand van dit forum.
Samen ff trainen (leuk) en ja het is een dame

Ja ze zei tegen mij dat het mocht grosje dus details graaghahaha ja toch een soort anabole
Nee ga niet naar haar kontje kijken (nou mischien een beetje, ik blijf een man) maar we gaan samen trainen. Vind het leuk om haar een beetje te helpen (of ze het nodig heeft dat weet ik niet)
Als het van haar mag dan zal ik een verslag uit brengen van de training

Ja ze zei tegen mij dat het mocht grosje dus details graag![]()