Fitness Seller

Gestopt contest log Masters

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey, leuk dat je ook meedoet!

Netjes hoor die %-daling, zeker als daarbij die vetvrije massa zo minimaal zakt!
Succes met je doel!
 
Hey, leuk dat je ook meedoet!

Netjes hoor die %-daling, zeker als daarbij die vetvrije massa zo minimaal zakt!
Succes met je doel!

Dank je. Ik hoop dat als ik straks wat lager zit in mijn vet zit ik ook zo weinig vetvrije massa verlies.....maar ik vrees er voor.

Gisteren rug en biceps gedaan. Ging best wel aardig. Ik hoef geen pr-tjes meer te verwachten aangezien ik al ff aan cutten ben helaas. Ach afgelopen jaar een hele shit load aan prtjes neer gezet dus ik kan er niet wakker van liggen.

lat pull down
1x14x40kg warm up
2x12x70kg
1x10x82kg

straight arm pull down (katrollen)
1x12x56kg
2x10x68kg

cable row
1x12x70kg
2x10x92kg

biceps curl apparaat
3x10x45kg

reverse grip barbell curl
1x12x24kg
2x12x32kg

hammer curl
3x12x16kg

Vandaag zijn de benen aan de beurt. Niet zo'n zin in :mad:
 
foutje
 
Laatst bewerkt:
Lekkere training.

Eveneens benen net gedaan, blij er vanaf te zijn :D
 
net been training gedaan........en dat ging dus niet goed......

Begon met squatten. Na 2 setjes opwarmen met alleen de stang (20kg) begon ik aan 12x70kg full. Daarna 8x100kg full. Hierna wilde ik nog een setje afbouwen en deed weer 70kg. Bij het omhoog komen van rep 4 (net voorbij par) schoot het gruwelijk in mijn rug en zakte ik door mijn knieën van de pijn :mad::mad::mad::mad::mad:. Gelukkig zat er een bar onder. Hierna ben ik bij het rek weg gekropen en heb ik een zootje ontspanning oefeningen gedaan. Het ging wel weer klein beetje maar nog steeds heel veel pijn. Heb nog wat lichte oefeningen kunnen. 2 oefeningen voor de kuiten, een setje abductor en daarna nog adductor. Daarna naar de sauna.

Heb wel vaker last een lichte hernia (ischias) maar op deze manier is het er nog nooit ingeschoten.....echt raar. Zal iig voorlopig niet kunnen deadliften of squatten helaas :(:(:(.

Hoop dat het morgen minder pijn doet, want ik moet schouders doen en dumbbells tillen terwijl ik zo krom als een bejaarde loop is niet echt lekker :D
 
Ai, minder goed nieuws!

Snel beterschap :thumb:
 
dat word vandaag niet trainen :mad:......misschien aankomende dagen wel niet :mad::mad:
Heb vannacht bijna niet geslapen van de pijn. Nu gaat het iets beter. Morgen naar de doc. Niet dat die iets nuttigs gaat zeggen..........
 
ai dat is minder goed nieuws.
een bezoekje bij een osteopaat kan wonderen doen en dan weet je ook dadelijk wat er mis is. misschien een zenuw gekneld tss je wervels of een discus die vast zit,...
een sportmassage kan ook goed doen en een lekker warm bad ook met een lekker ruikende (+spierontspannende) olie erin :p

veel beterschap kerel!
 
Lower of upperback? Hoe dan ook goed minder natuurlijk.

Succes ouwe baas.
 
Lower of upperback? Hoe dan ook goed minder natuurlijk.

Succes ouwe baas.

onderrug.....Gaat vandaag weer ietsje beter. Heb gelukkig goed geslapen. Dat zal ook wel schelen. Sporten zit er helaas niet in vandaag........
 
was jij trouwens ook geen fervent hardloper?
 
was jij trouwens ook geen fervent hardloper?

ja vorig jaar heb ik aardig wat wedstrijden gelopen. Dit jaar heb ik besloten om voor massa te gaan. Dat gaat natuurlijk niet samen met wedstrijden hardlopen. Zeker niet als het boven de 10km uit komt. Ik loop dit jaar nog wel hard maar dan zeer rustig aan en niet te lang. Op die manier verbrand ik zo min mogelijk spier en zo veel mogelijk vet.
 
zo, ben ff bij de dokter geweest en die denkt dat het spit is. Das op zich mooi want dan ben ik er waarschijnlijk wel snel van af. Volgende week weer trainen :D
 
hopen dat je snel weer kan knallen - altijd k*t als zo'n bijkomstigheid je doelen in de weg kan gaan staan.

ga je trouwens helemaal geen wedstrijden meer hardlopen? paar 5 of 10km runs miss?
 
hopen dat je snel weer kan knallen - altijd k*t als zo'n bijkomstigheid je doelen in de weg kan gaan staan.

ga je trouwens helemaal geen wedstrijden meer hardlopen? paar 5 of 10km runs miss?

Ik ga iig geen wedstrijden lopen tijdens te contest. Want als ik een wedstrijd doe ga ik er ook 100% voor. Ik wil iig mee gaan doen aan de 7-heuvelenloop (15km) in november. Dat is nog zo ver weg dat ik in het najaar pas moet beginnen met de voor bereidingen.

Rug gaat ondertussen al een stuk beter. Heb doet nog wel pijn maar het gaat elke dag een stuk beter. Heb gisteren thuis wat buikspier oefeningen gedaan en voorzichtig 3 schouder oefeningen.
 
Balen van je beenproblemen. :(

Veel succes!
 
Hey dit log nog helemaal niet gezien! Abbo! Nette trainingen hier btw, succes met de contest kerel :thumbs:
 
bedankt allemaal!!! Ga vanaf vandaag weer "echt" beginnen met trainen. Zal de eerste dagen apparaten gaan pakken om mijn rug toch zoveel mogelijk te ontzien. Vandaag ga ik waarschijnlijk borst en triceps doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven