MuscleMeat

Gestopt contest log Masters

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
succes!
Ik zie je weer op sportschool!

zeker weten!!!

Gisteren bejaarde style wat borst apparaten afgewerkt. Stiekem nog een lichte fly als afsluiter voor de borst. Daarna nog 3 triceps oefeningen gedaan. Rug voelde verder prima. Meeste pijn heb ik nog op mijn werk.....de hele dag in zo'n stoel hangen :o .Vandaag weer een uur cardio......
 
succes, ben benieuwd hoe je dit jaar erbij zult staan!
 
Ja succes, als je vet wil verbranden zonder spier te verliezen is het misschien wat om 2/3 keer per week een half uur interval training te doen na je krachttraining.
 
Ja succes, als je vet wil verbranden zonder spier te verliezen is het misschien wat om 2/3 keer per week een half uur interval training te doen na je krachttraining.

ga ik misschien volgende maand doen. Eerst eens kijken hoe het vet% aan het einde van de maand is. Als ik dan weer bijna geen spier kwijt ben ga ik gewoon zo door. Ben ik wel meer dan 1kg spier kwijt dan ga ik wat dingen aanpassen en misschien dus ook wel beetje interval cardio.

Gisteren weer 45min stairmaster gedaan. Wat rustiger aan gedaan dan vorige keren om mijn rug wat extra te beschermen. Toch weer 500kcal volgens dat ding. Mijn rug gaat echt prima en is bijna volledig hersteld. Vanavond rug en biceps. Ga dit nog wel op apparaten doen. Dan vanaf morgen misschien weer gewoon trainen. Heb er zin in.
 
Succes bro, ben benieuwd hoe je fysiek er ripped uit ziet!

Hopen dat die blessure snel weer weg is :(
 
Succes bro, ben benieuwd hoe je fysiek er ripped uit ziet!

Hopen dat die blessure snel weer weg is :(

thanx kerel. Die blessure komt wel goed.....hoop alleen dat het niet terug komt.
 
Heb woensdag rug en biceps rustig aan getrained. Gisteren schouders en buik. En vandaag ga ik benen doen. FF niet squatten natuurlijk.....:D

Begin nu na 6 weken cutten wel een beetje futloos te worden. Gelukkig zaterdag weer ff een refeed. Ga ook volgende week woensdag/ donderdag weer mijn vet percentage laten meten. Ben benieuwd
 
zo ik heb zaterdag lekker op de veluwe zoom 12km hard gelopen......wel de dag erna last van mijn linker achillespees. Zal wel door alle hoogte meters komen die je in dat gebied mee pakt.

Gisteren borst en triceps gedaan. Ging wel lekker. Zeker omdat ik de dag ervoor een dikke refeed gedaan had. Ik had toch net ff wat meer energie. Vandaag rug en biceps
 
even oftopic;

heb gister ook een aantal havermout-eier-pannekoeken(?) gemaakt, heb er al een koud geprobeert net wafels moet ik zeggen. maar emm, ik ben geen kenner wat havermout betreft, welke zijn het voordeligst? (had trouwens 5 eieren,200gr havermout, 250/300ml melk)

OT: Doe je dat rennen als 2e sport, of als cardio als voorberreiding, had begrepen dat je door het hele jaar doet rennen.

succes vandaag!
 
even oftopic;

heb gister ook een aantal havermout-eier-pannekoeken(?) gemaakt, heb er al een koud geprobeert net wafels moet ik zeggen. maar emm, ik ben geen kenner wat havermout betreft, welke zijn het voordeligst? (had trouwens 5 eieren,200gr havermout, 250/300ml melk)

OT: Doe je dat rennen als 2e sport, of als cardio als voorberreiding, had begrepen dat je door het hele jaar doet rennen.

succes vandaag!

Ik heb altijd havermout van de super de boer....zal straks thuis ff kijken hoe die heet. Kost iig geen drol.

Echt hardlopen doe ik nu heel af toe. Voor de rest doe ik 2 keer per week of 45 min rustig hardlopen of 45min stairmaster (traplopen). Als ik nu echt weer ga hardlopen zoals vorig jaar (lange afstanden en telkens tijden proberen te verbeteren) dan verbrand ik veel te veel spier.
 
zo ff een update: maandag rug en biceps gedaan. Ging erg lekker. Lekker zwaar aan het trainen gegaan. Gewichten weet ik niet meer. Gisteren een kort dagje gehad: schouders en buik.

shoulderpress apparaat
1x16x30kg warm up
2x11x50kg
1x10x60kg

achterkant schouders met kabel rek. Geen idee hoe die heet
1x12x32kg
1x12x42kg
1x10x58kg

"dumbbell">dumbbell side raise (zeer strikt en heel langzaam)
1x12x10kg
1x12x12kg
1x10x14kg

"dumbbell">dumbbell shrugs (zeer strikt en heel langzaam)
3x12x24kg

daarna nog buik
3x14 knieen optrekken terwijl je in een ding hangt met zo'n bosu ball in je rug

daarna nog 3x12 hetzelfde maar dan met gestrekte benen

Na de training weer vet laten meten. Uit de meting kwam dat ik nu op 10,5% sta. Mijn gewicht zit tussen de 83,5 en 84kg. Ben dus weer geen spier kwijt geraakt. Tenminste volgens de meting. Geen enkele huidplooi meting is 100% zeker. Maargoed ben iig zeker geen kilo's spier kwijt :D.

De metingen worden elke keer gedaan door Glenn Gravenbeek (voor sommige wel bekend http://musclememory.org/show.php?a=Gravenbeek,+Glenn. Volgens hem gaat het iets te snel nu. Ik zal iets omhoog moeten in kcal (lieft met de eiwitten). Weet nog niet of ik dat ga doen.

Ga eerst dit weekend 4 dagen motor rijden in het sauerland (winterberg). Hier ga ik even redelijk normaal eten.......vanavond eerst nog even benen trainen.
 
hey Maatje het gaat lekker lees ik wel;hmmm toch weer eens wat vaker op dit forum kijken want ik mis weer een wedstrijdje zie ik wel weer ach ik doe mijn eigen wedstrijdje wel weer succes ermee en probeer je doelen te halen......

ps qua vet% hebben we dit jaar dezelfde doelen
 
hey Maatje het gaat lekker lees ik wel;hmmm toch weer eens wat vaker op dit forum kijken want ik mis weer een wedstrijdje zie ik wel weer ach ik doe mijn eigen wedstrijdje wel weer succes ermee en probeer je doelen te halen......

ps qua vet% hebben we dit jaar dezelfde doelen

Hoop dat ik mijn doelen ga halen. Ik ben iig op de goede weg. Mijn benen zijn op dit moment al erg droog. In vergelijking met de rest van mijn lichaam lopen ze echt dik voor. Merk vooral dat het rond mijn middel (voor en achterkant) erg moeilijk weg wil. Zal over 2 weken weer een meeting laten doen. Daarna komt er een eindsprint van 5 weken waarin ik de cardio ga opvoeren.

Bij mijn trainingen merk ik iig goed dat ik aan het cutten ben. De gewichten zakken wel en de laatste paar herhalingen blijven elke keer weer doorbijten.....Zit nu rond de 82,5 kg
 
voorzichtige schatting bij mij is dat ik rond de 12 % zit nu en rond de 93 kilo ....ga eens kijken of ik dit jaar op de 8 % kan uitkomen ......oja die procenten zijn wel echt oude lullen procenten verdomme dat scheelt veel met die jonge mannekes die mogen meer millimeters hebben als ik zei de gek....
 
voorzichtige schatting bij mij is dat ik rond de 12 % zit nu en rond de 93 kilo ....ga eens kijken of ik dit jaar op de 8 % kan uitkomen ......oja die procenten zijn wel echt oude lullen procenten verdomme dat scheelt veel met die jonge mannekes die mogen meer millimeters hebben als ik zei de gek....

zat van de week ook ff in die tabel te neuzen....dat scheelt heel veel. maar zou er ook rekening gehouden zijn met de verpakking? of je nou iemand meet die niet sport, of iemand die 5 dagen in de week flink aktief is aan het sporten is. dan kun je ons toch lichamelijk wel terug schuiven in de categorie 30/t/m 40 jaar;)....lijkt mij.
 
zo ff een korte update.....heb bijna 2 weken buikgriep gehad.....dus niet getrained en amper eten, en wat er in ging bleef er niet lang in..... Niet echt goed voor de spieren :mad:
Ga vandaag of morgen weer voor het eerst naar de gym. Rustig aan weer opbouwen.
 
Vervelend. 2 Weken is wel erg lang . Maar het komt vast allemaal weer goed haha.
 
zoals sommigen misschien wel gezien hadden in de deelnemers lijst doe ik dit jaar niet meer mee. De buikgriep/ darmontsteking en de spit hebben mij aardig wat massa gekost. Ook ben ik momenteel bezig met het verbouwen van de badkamer dus tijd om te trainen is ook niet echt bij.

Ben op zich wel tevreden met wat deze cut periode mij gebracht heeft. Ben toch wel heel veel droger als een paar maanden terug. Ik ga dit jaar gewoon proberen zo clean mogelijk te bulken. Dan hoef ik volgend jaar tenminste niet zo lang te cutten :D.

Alle andere deelnemers wens ik heel veel succes met de foto's!!!!
 
Balen, heb je toch flinke periode last van gehad... Inmiddels beetje beter?
Ik zeg revange volgend jaar!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven