MuscleMeat

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

• Topic Starter Topic Starter
Uiteindelijk is het voor zowat alles goed. Maar betekent wel dat je ook zelf actief opzoek moet naar hoe je echte volgers krijgt. Het is niet van hopakee buy 200k insta followers en laat het geld maar stromen:roflol:

Als je nou ook eens meer interessante content post dan wordt het nog interesssanter, denk aan training vids, goeie artikelen over voeding etc. Alleen fotos van je fysiek en af en toe van wat eten is niet genoeg.

Hmmm.... Moet zeggen dat schema's maken voor anderen op deze manier wel wat op kan leveren. Maar geld ervoor vragen vind ik wel ver gaan als je er geen papieren voor hebt zeg maar. Ook al zeggen papieren niets als ik het zo om me heen kijk en/of hoor....

Veelal baseer je schema's toch op eigen ervaring neem ik aan?
Of geef je er ook verder advies bij zoals @flexx123 aangeeft? Want dan heb je toch net wat extra toe te voegen voor iemand lijkt me.

Overigens bedoel ik T niet slecht of wat dan ook hoor. Want je hebt een goed fysiek en je ervaring spreekt dan ook wel voor je.

Als je nou ook eens meer interessante content post dan wordt het nog interesssanter, denk aan training vids, goeie artikelen over voeding etc. Alleen fotos van je fysiek en af en toe van wat eten is niet genoeg.
Dankje voor de feedback. Ben ik het helemaal mee eens! Ik moet me onderscheiden en het meer aanpakken als iemand als student aesthetics of al die andere internet gasten. Mijn content is nu super saai en daarom zie ik dat competen er niks aan toe gaat voegen. Daarom moet ik eerst voor mezelf uit gaan zoeken hoe ik de dingen wil aanpakken, welke doelgroep ik op focus en met welke boodschap.

Hmmm.... Moet zeggen dat schema's maken voor anderen op deze manier wel wat op kan leveren. Maar geld ervoor vragen vind ik wel ver gaan als je er geen papieren voor hebt zeg maar. Ook al zeggen papieren niets als ik het zo om me heen kijk en/of hoor.

Veelal baseer je schema's toch op eigen ervaring neem ik aan?
Of geef je er ook verder advies bij zoals @flexx123 aangeeft? Want dan heb je toch net wat extra toe te voegen voor iemand lijkt me.

Overigens bedoel ik T niet slecht of wat dan ook hoor. Want je hebt een goed fysiek en je ervaring spreekt dan ook wel voor je.

Tenzij het volgens de wet verboden is weerhoud niemand mij ervan om er geld voor te vragen, toch? Ik vraag geen hoofdprijs en de mensen die schema's aanschaffen weten wat ze krijgen.

De mensen die schema's kopen hebben geen 50-60 euro.

Ik geef sowiezo advies erbij en vele vragen beantwoord ik zelfs dagelijks en dan weken tot maanden lang. En goede progressie maken ze dan zeker. Maar ik geef ook advies aan mensen die geen schema's kopen. Mensen willen al snel van alles van je hebben als je een beetje breed bent en het liefst voor niks. Nou vind ik zelf niet heel erg tot zekere hoogte.

20170726_190926.png
20170726_190814.png

Ik heb toestemming van hem om zn foto te gebruiken. Hij kwam zelf ermee dat ik hem mocht gebruiken dus dat klonk opzich al alsof hij zeer tevreden was.

Voor de duidelijkheid.
Dit topic is niet ter promotie van verkopen van schema's van mij op wat dan manier ook. Het was gewoon omdat het nou eenmaal over ging

Tot nu toe is het instagram project meer voor de lol dan puur commercieel. 15 euro voor een schema met 8 weken lang begeleiding.. waarna ze uiteindelijk zelf de kennis hebben om het op te stellen. Kan het netzo goed gratis doen:rolleyes:

Kunt beter boeken gaan schrijven, dan ben je aan het einde van de rit maar een paar duizend euro lichter.

Ik heb ook best veel schema's gemaakt voor mensen.... ook veel advies gegeven. Heb ook best al veel positieve feedback gekregen van mensen die er succes mee hadden. Maar ik vind het gewoon leuk om mensen te helpen...
In mijn geval vind ik ook niet dat ik het kan maken om er wat voor te vragen omdat ik fysiek .. gezien ik fysiek door mijn problemen niet vooruit kan komen..
Maar ik snap je wel heel goed. Het is leuk om ook de positieve feedback te zien van je eigen inbreng en hulp. :)

Nou ja... Ik vind het in ieder geval een waardevolle inbreng voor de mensen die je helpt. En dat meen ik echt! :)

Gaat erom dat competen voor mij niet:
Gespierd lichaam -> dus competen.
Met simpelweg competen kan je weinig. Het kost je bakken met geld.
Voor mij:
Eigen bedrijf beginnen/ imago opbouwen -> welke tools gebruik je hiervoor/hoe promoten? -> competen -> fitness model worden
Eigen bedrijf beginnen/ imago opbouwen -> fitness model worden -> welke tools gebruik je hiervoor/hoe promoten? -> competen

Welke personen verdienen er nou echt geld in de bodybuilding wereld? De mensen met commerciële activiteiten ernaast(die gebruiken het ter promotie(denk aan Jeff Seid)) en de top 10 misschien die het prijzengeld EN uit commerciële activiteiten krijgen.(Phil Heath)

Edit: Jeff Seid krijgt prijzengeld maar dat is natuurlijk relatief weinig in verhouding met de opbrengsten uit commerciële activiteiten.
Jij hebt niet gewoon een gespierd lichaam waar er zoveel van zijn. Jouw aanhechtingen, verhoudingen en symmetrie zijn zo nice dat ik denk dat je jezelf heel mooi op een podium kunt presenteren.

Jij begint gelijk over dat het geen geld oplevert etc, maar geld is voor vrijwel niemand de reden om mee te doen aan een wedstrijd. Die paar tegoedbonnen voor supplementenwinkels die je kunt winnen is voor geen van de deelnemers de drijfveer om mee te doen. Ik denk dat het voor deelnemers vooral een uitdaging is om de beste versie van zichzelf te kunnen presenteren aan mensen, de ervaring, de weg ernaartoe, doel stellen voor jezelf etc. redenen zijn om een wedstrijd te doen.

Ik kan overigens ook zo honderd redenen opnoemen waarom ik niet zou competen hoor, dus ik snap je volledig. Merk alleen dat het in m'n omgeving al snel begint te kriebelen bij mensen om het toch een keer te proberen als ze een redelijk fysiek krijgen.

Je doet het inderdaad voor jezelf, en geld verdienen valt inderdaad tegen. Tegenwoordig loopt alles en iedereen maar van alles te verkopen, de meeste mensen met mooie praatjes zonder al te veel kennis. Met jouw fysiek heb je echter een heel goed uithangbord, en volgens mij heb je ook nog best veel verstand van voeding, supps en werking van het lichaam, dus via de social/digitale media kun je zeker wat bereiken, mits je jezelf goed kan wegzetten (en een beetje verstand van marketing hebt).

Ik heb ook best veel schema's gemaakt voor mensen.... ook veel advies gegeven. Heb ook best al veel positieve feedback gekregen van mensen die er succes mee hadden. Maar ik vind het gewoon leuk om mensen te helpen...
In mijn geval vind ik ook niet dat ik het kan maken om er wat voor te vragen omdat ik fysiek .. gezien ik fysiek door mijn problemen niet vooruit kan komen..
Maar ik snap je wel heel goed. Het is leuk om ook de positieve feedback te zien van je eigen inbreng en hulp. :)

Nou ja... Ik vind het in ieder geval een waardevolle inbreng voor de mensen die je helpt. En dat meen ik echt! :)

Dan heb je dus ook wel kennis van voeding, meer dan eigen ervaring omdat iedereen verschillend is, maar als je de dingen in grote lijnen kent is het alleen maar verder afstemmen. Dus als je echt zou willen dan zou je er wel geld voor kunnen vragen. Ik heb je foto's gekeken en ik herken je van bodybuilding united:p Ik was onder de indruk van hoe droog je was maar zie nu pas dat jij dat was! Dus je hebt genoeg bewijs door je fysiek alleen al

Dat je zoiets leuk vind om te doen snap ik. Dat heb ik vooral voor mensen die ik wat langer ken en dan neem ik er de tijd voor en doe ik het voor niks. Maar er zijn ontzettend veel mensen die je amper kent en puur en alleen hiervoor benaderen. Nou is dat op dit bodybuilding forum een ander verhaal maar buiten dat kan het best tijdrovend zijn als je iedereen wil helpen..

Bedankt voor het compliment. Wat ik vooral mooi vind om te horen is als ze zeggen dat ze er meer "zelfvertrouwen" door krijgen en zekerder voelen". Nou klinkt dat als een cliché maar toch veel mensen willen een gespierder lichaam voor een zekerder gevoel.

Jij hebt niet gewoon een gespierd lichaam waar er zoveel van zijn. Jouw aanhechtingen, verhoudingen en symmetrie zijn zo nice dat ik denk dat je jezelf heel mooi op een podium kunt presenteren.

Jij begint gelijk over dat het geen geld oplevert etc, maar geld is voor vrijwel niemand de reden om mee te doen aan een wedstrijd. Die paar tegoedbonnen voor supplementenwinkels die je kunt winnen is voor geen van de deelnemers de drijfveer om mee te doen. Ik denk dat het voor deelnemers vooral een uitdaging is om de beste versie van zichzelf te kunnen presenteren aan mensen, de ervaring, de weg ernaartoe, doel stellen voor jezelf etc. redenen zijn om een wedstrijd te doen.

Ik kan overigens ook zo honderd redenen opnoemen waarom ik niet zou competen hoor, dus ik snap je volledig. Merk alleen dat het in m'n omgeving al snel begint te kriebelen bij mensen om het toch een keer te proberen als ze een redelijk fysiek krijgen.

Dankje man. Als iets uit verhouding is dan focus ik me er meteen op. Dat zijn nog altijd schouders, nek en kuiten maar eerder triceps, biceps en rug.

Dan moet ik eerst wel poseerlessen volgen. Ik bedoel echt poseren. Hetgene wat je tussen de poses doet en de poses:D Bij mijn competitie had ik het een stuk beter kunnen doen als ik dat onder de knie had..;) En als ik op de hoogte was van wat toegestaan was bij de I-walk..

Dat is het ook en ben ik het helemaal mee eens. Het proces er naartoe. Heb het meegemaakt, een prep van 5 weken en toen meegedaan met de mmp. Van 13% naar 6.5% in 5 weken. Maar om m'n beste lichaam te krijgen heb ik voldoende motivatie aan dat het zomer wordt. Ik haal er voor mezelf niks extra's uit door op het podium te staan en om gekeurd te worden op wie de beste is. Bij deze online contest is het anders. Ik vind het zelf leuk om andere op de hoogte te houden via een log, het kwam goed uit met m'n cut(die ik toch al ging doen) en er valt nog iets te winnen.
Ook is wedstrijden draaien nog meer tijdrovend dan simpelweg alleen cutten. Ik kan wel gaan competen (onder de noemer: m'n beste lichaam neerzetten) maar ik kan al die extra tijd en aandacht ook besteden aan me op andere gebieden te verbeteren.

Wellicht denk ik er in de toekomst anders over.:D

Je doet het inderdaad voor jezelf, en geld verdienen valt inderdaad tegen. Tegenwoordig loopt alles en iedereen maar van alles te verkopen, de meeste mensen met mooie praatjes zonder al te veel kennis. Met jouw fysiek heb je echter een heel goed uithangbord, en volgens mij heb je ook nog best veel verstand van voeding, supps en werking van het lichaam, dus via de social/digitale media kun je zeker wat bereiken, mits je jezelf goed kan wegzetten (en een beetje verstand van marketing hebt).

Dankje man. Ja marketing is zowat alles:D Ik heb al veel ideeën dus dat komt goed. September heb ik (hopelijk) een stage bij een vrij grote sportketen in de marketing. Heeft betrekking op alles op het gebied van online/social media en marketingcommunicatie. Dus alles wat ik daar aan ervaring opdoe is mooi meegenomen!

Het straalt consistentie uit.
Stel, 20% van de mensen extra gaan over tot aankoop van je voedingsschema doordat ze je gaan zien als betere bron omdat je in plaats van 6k volgers 10.5k volgers hebt.

Je bent al aardig goed bezig en je verkoop 5 voedingsschema's per week voor 20 euro. Per 4 weken zijn je inkomsten 400 maar door de extra volgers 480 euro. En hoeveel heb je daarvoor moeten besteden? 4.5 x 1.50 euro.. Buiten dit gaan ook meer mensen je volgen. Wat ik merk is dat ik dagelijks veel meer (echte!) volgers erbij krijg doordat zij eerder denken. "Hij heeft zoveel volgers, dan moet z'n content wel goed zijn" of kijken ze sws al positiever tegen je content aan.

Hier leg je precies uit waarom ik zo de pest heb aan social media.

Verder wel een heel goed fysiek uiteraard, kudo's.

Ik ben dinsdag begonnen met meer eten:
Dinsdag 5.000 kcal
Gisteren 3.800 kcal.
Vandaag is het doel 4.200 kcal.
Vrijdag 3.700 kcal.
Zaterdag 3.700 kcal.

Ik kijk op de dag zelf hoe ik er bij sta om vervolgens even wat foto's te laten schieten.

Deze week
maandag: Quads, hamstrings, kuiten, abs
dinsdag: Borst triceps voorkant schouders
Woensdag middag: cardio
Woensdag avond: Rug biceps
Donderdag: off
Vrijdag: schouders, triceps.
Zaterdag: cardio
Zondag: borst, biceps, zijkant schouders
Maandag: idk (deadline contest)(sws leg foto's voor legday schieten)

• Like
Waarderingen: BB_
Waarom doe je niet aan depleten en laden?

Terug
Naar boven