AndroidHealthClinic

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

Het zou me niet verbazen als jij in de prijzen gaat vallen dit jaar !

:yes:

dankje man! Is verschillend per persoon, zo ziet een maat er van mij uit als 6% maar dan zie je z'n abs en dan denk je 12%.
Ik merk persoonlijk dat 'bloat' vrij snel zichtbaar is op mn buik.
De ene dag denk je 13% en dan weer 10:rolleyes:
Oke, ik ben dus niet de enige. Als je m'n buik ziet, schat je mij inderdaad op 13% terwijl ik op 10% zit. De rest wordt wel aardig droog.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, ik ben dus niet de enige. Als je m'n buik ziet, schat je mij inderdaad op 13% terwijl ik op 10% zit. De rest wordt wel aardig droog.

Hmm. Misschien abs trainen zoals je de rest ook doet. 15-12-10-10 reps en dan zwaar.

Als je meer massa hebt zie je er ook droger uit. Zo zat een skinny youtuber op 3.8% volgens deca scan terwijl hij eruit zag als 7-8%. (Durianrider)Hij had niet veel massa dus het ziet er niet zo impressief uit. Andersom zie je er droger uit als je meer massa hebt.

Denk zelf dat dat massa verschil ook goed op je buik te zien is.

Ook schatten mensen hun vet te laag of eten ze verkeerd waardoor ze vocht vasthouden daar.

Tenslotte kan het gewoon de vet verdeling zijn.

Beslis zelf maar tot welke groep je hoort. Abs trainen is nog niet zo erg:D

Abs are not only made in the kitchen;)
Screenshot_20170605-222009.png

En daar ben ik minder droog dan de foto van 6-7%.

20170606_013529.jpg

5 weken terug en nu. Dat was de start van m'n cut. Dat ik m'n vet zo ver heb laten oplopen toen. Nu kijken of ik in 5 weken weer zo'n soortgelijk verschil kan hebben.

20170606_013529.jpg

5 weken terug en nu. Dat was de start van m'n cut. Dat ik m'n vet zo ver heb laten oplopen toen. Nu kijken of ik in 5 weken weer zo'n soortgelijk verschil kan hebben.
En we hebben een winnaar! :1e:

Als jij een paar goede foto's laat maken heb je een goede winkans! Veel mensen vinden dit gewoonweg erg pleasing..

Fucking jelly hier..ik zou een moord doen (lees een stuk of 10) voor dit fysiek! Die arm-size ook:bow:

Natty:trollface:?

En we hebben een winnaar! :1e:

Als jij een paar goede foto's laat maken heb je een goede winkans! Veel mensen vinden dit gewoonweg erg pleasing..

Fucking jelly hier..ik zou een moord doen (lees een stuk of 10) voor dit fysiek! Die arm-size ook:bow:

Natty:trollface:?
Haha bedankt man. Jullie zijn de jury dus moet me niet te arrogant gedragen:D
Mensen van dit forum bepalen ook wanneer iemand gewonnen heeft. Idk, wie weet transformeert een ander in 2 maanden zodanig dat die mij weg kaatst.

Armsize is gekrompen sinds ik geen armdays meer doe. 44.7cm. Heb ik ook wel nodig met 1.88m:D

Ga je 12 aug nog naar bb United?

Haha bedankt man. Jullie zijn de jury dus moet me niet te arrogant gedragen:D
Mensen van dit forum bepalen ook wanneer iemand gewonnen heeft. Idk, wie weet transformeert een ander in 2 maanden zodanig dat die mij weg kaatst.

Armsize is gekrompen sinds ik geen armdays meer doe. 44.7cm. Heb ik ook wel nodig met 1.88m:D

Ga je 12 aug nog naar bb United?
Gekrompen..mijne zijn tegen het eind van de cut vaak 37cm max (wel bij 1.80m). Ik ben er 12 augustus weer bij:thumbs:

Wat betreft de contest: meestal wint toch degenen met de beste shape+foto's. Transformatie kijkt de helft van de stemmers niet naar..

Als ik zulke armen had zou ik ook iedere mm meetellen! :D

Wat betreft de contest: meestal wint toch degenen met de beste shape+foto's. Transformatie kijkt de helft van de stemmers niet naar..

Denk ik ook, ik kijk bij het punten geven wel naar de moeite die de leden hebben gedaan. Zowel aan het bijhouden van hun log en idd progressie.

Maar ik ben een uitzondering allicht :)

Gekrompen..mijne zijn tegen het eind van de cut vaak 37cm max (wel bij 1.80m). Ik ben er 12 augustus weer bij:thumbs:

Oke lachen man. Zie ik je misschien daar nog! Dan heb ik een reden om mn shape nog 12 dagen te stretchen ipv meteen full fat mode te gaan

Dat meet je echt wel heeeel nauwkeurig. Ik rond gewoon af tot op een halve cm.
Ik normaal ook.
Maar sinds ik cut probeer ik het nauwkeurig te tracken om spierverlies snel te kunnen stoppen. Maar of dat zo nauwkeurig is. Vet heeft een lagere dichtheid.. Ik weet niet. Misschien beetje autistisch maar voorheen bij het cutten ging ik altijd zo meten dat ik telkens op 44 uitkwam. Op een gegeven moment zat het meetlint er op een ontmogelijke manier omheen.

Dat ik hier serieus op in ga:o

Even 600 kcal en 42 gram eiwit verorberen.. en 38 gram vet:p
Screenshot_20170606-113758.png

Denk ik ook, ik kijk bij het punten geven wel naar de moeite die de leden hebben gedaan. Zowel aan het bijhouden van hun log en idd progressie.

Maar ik ben een uitzondering allicht :)
Ik ook man
Massa kweken is voor mij het makkelijke. Vreten en trainen en je bent er zo wat. Maar laten zien dat je vet kan verliezen terwijl je spier behoud is een ander verhaal. Helemaal als je het in een vast staande periode doet.

Oke lachen man. Zie ik je misschien daar nog! Dan heb ik een reden om mn shape nog 12 dagen te stretchen ipv meteen full fat mode te gaan
Zie ik je vast daar!

Jij vet??:roflol:

Ik normaal ook.
Maar sinds ik cut probeer ik het nauwkeurig te tracken om spierverlies snel te kunnen stoppen. Maar of dat zo nauwkeurig is. Vet heeft een lagere dichtheid.. Ik weet niet. Misschien beetje autistisch maar voorheen bij het cutten ging ik altijd zo meten dat ik telkens op 44 uitkwam. Op een gegeven moment zat het meetlint er op een ontmogelijke manier omheen.

Dat ik hier serieus op in ga:o

Even 600 kcal en 42 gram eiwit verorberen.. en 38 gram vet:p
Screenshot_20170606-113758.png
Ikrekenhetgoed:marvin:

Terug
Naar boven