Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Contest LogContestlog Coolbuilder, from flabs to abs
Abs trainen doe ik zeker, en ook zo zwaar mogelijk.
Qua vochtvasthouden merk ik wel dat dat minder wordt. Zou je aanraden later in de cut bijv. de KH te laten zakken? Ik heb geen eerdere ervaring met cutten, maar zorg gewoon dat ik ruim onder onderhoud eet en cardio blijf doen en dan verlies ik vanzelf vet.
Abs trainen doe ik zeker, en ook zo zwaar mogelijk.
Qua vochtvasthouden merk ik wel dat dat minder wordt. Zou je aanraden later in de cut bijv. de KH te laten zakken? Ik heb geen eerdere ervaring met cutten, maar zorg gewoon dat ik ruim onder onderhoud eet en cardio blijf doen en dan verlies ik vanzelf vet.
Ja man. Des te langer je cut des te lager je kh. Insuline sensitiveit en je androgenen receptoren upreguleren. Je hebt minder carbs nodig voor dezelfde anabole reactie. =positief voor spiermassa, negatief voor vet afvalleb. Na langdurig cutten is het daarom ook ideaal om te gainen terwijl je vet verliest. Verder moet je het visuele aspect van carbs (vocht vasthouden) niet verwarren met andere dingen.
Zo hoe je het nu doet is prima. Na paar weken zou ik misschien 50 gram carbs minder eten en vervangen door rond de 20-24 gram vetten.
Onderhoud zit ondertussen op 3600. En dan nog niet mee gerekent de 250-300 kcal die ik verbrand met wandelen/joggen. Ik heb ook het idee dat ik niet minder afval maar dat misschien de "filling out" van de hogere carbs de illusie geeft dat ik droger wordt.
Eigenlijke doel is telkens 2800. Maar praat het goed omdat ik er droger uit zie
Idk snap er soms niks van. Had een keer een comparison gepost van mij naast hem met dezelfde pose en zag er zowat identiek uit terwijl ik op 93kg zit.
Zou je lengte voor exponentieel zoveel meer kilo´s benodigen voor dezelfde verhoudingen?
Idk snap er soms niks van. Had een keer een comparison gepost van mij naast hem met dezelfde pose en zag er zowat identiek uit terwijl ik op 93kg zit.
Zou je lengte voor exponentieel zoveel meer kilo´s benodigen voor dezelfde verhoudingen?
Ja man. Des te langer je cut des te lager je kh. Insuline sensitiveit en je androgenen receptoren upreguleren. Je hebt minder carbs nodig voor dezelfde anabole reactie. =positief voor spiermassa, negatief voor vet afvalleb. Na langdurig cutten is het daarom ook ideaal om te gainen terwijl je vet verliest. Verder moet je het visuele aspect van carbs (vocht vasthouden) niet verwarren met andere dingen.
Zo hoe je het nu doet is prima. Na paar weken zou ik misschien 50 gram carbs minder eten en vervangen door rond de 20-24 gram vetten.
Bedankt voor je uitleg. Heb je het nu over de natuurlijke werking van je lichaam en hormonen of over het gebruik van AAS? Heb je daarnaast bronnen of een linkje waarin e.e.a. staat uitgelegd, ben wel geïnteresseerd om me hier wat meer in te verdiepen. Heb zojuist The Ultimate Diet 2.0 van Lyle McDonald gedownload en twijfel om The Stubborn Fat Solution ook aan te schaffen.
Bedankt voor je uitleg. Heb je het nu over de natuurlijke werking van je lichaam en hormonen of over het gebruik van AAS? Heb je daarnaast bronnen of een linkje waarin e.e.a. staat uitgelegd, ben wel geïnteresseerd om me hier wat meer in te verdiepen. Heb zojuist The Ultimate Diet 2.0 van Lyle McDonald gedownload en twijfel om The Stubborn Fat Solution ook aan te schaffen.
Dat is voor beide evenveel van belang. Ik zal straks of morgen wel even goed zoeken waar ik dat precies vandaan had.
Insuline sensitiviteit is zeer kenmerkend voor wat mensen omschrijven als meso en endomorph´s. Deze body types zijn eigenlijk een uitvergroot stereotype.
Zij zijn gevoeliger voor insuline dus kunnen zijn makkelijker vet en spieren aanzetten. Endomorph´s kunnen zo gevoelig zijn hiervoor dat je vaak ziet dat hen low/carb diets aangeraden wordt. Andersom zie je dat de typerende ectomorph, aangeraden om high carb te gaan. Dit zijn de types die veel eten en toch droog blijven maar vaak wel wat tengerder. Zij hebben meer carbs nodig, omdat hun insuline sensitiviteit mogelijk niet optimaal is.
Nou is dit enkel een omschrijving en insuline sensitiviteit is iets wat je deels wel zelf in de hand hebt(in tegen stelling tot je skelet).
Heb veel mensen goede dingen horen zeggen over z'n schema's maar zelf geen ervaring mee. Die man zal hoogstwaarschijnlijk met elke aspect rekening gehouden hebben (insuline sensitiviteit, AR upregulatie, leptin, thyroid function etc).
Ietswat vocht op de buik door de Kfc. Maar wel wat voller. Triceps beginnen van sommige angles op een strong point te lijken.
Net leg's gepakt. Met goede moed de sportschool in.
Benauwde vochtige boel dus belooft niet veel goeds!
Ook nog t*ring hardstyle opstaan(spotify playlist van zo'n personal trainer) en de goede squatrack met spiegel was bezet.
Vind hardstyle niet slecht, maar het staat soms wel 1,5 uur op. Liever A state of trance.(fuaaarrrkkkkk
Dus andere squatrack maar ingenomen.
15x60
12x80
12x100
12x120
8x120
Kracht is duidelijk minder maar wat verwacht je in een cut
Onderrug werkt heerlijk mee
Wat ik merk is dat ik meer nijg naar 1 kant met de heup. Probeer het te fixen met een andere stance maar is moeilijk.
Legpress small voor quads
15x120
15x140
15x160
15x190(max op het apparaat)
Leg extensions
15,12,12,12,12,10 (zoiets)
30-50kg
Leg curls
12x40
12x60
10x80
10x90
Seated calf raises
15,15,15,15
Ab machine
15x60
15x60
15x60
15x60
Leg's voelen wel redelijk sore nu. Ik las dat de thights meer spiervezels bevatten die wat beter reageren op rep ranges tussen de 10-15 reps. Daarom wat meer reps nu. Fast twitch of slow twitch, haal ze altijd door elkaar
-----------------------------------------------------------------------
Broertje zat gisteren op 79,5kg en werd gek. Hij zag er gisteren ook flat uit dus heb hem aangeraden om refeed te doen van 3.800 kcal.
Heeft zich net gewogen en zit op 84kg
Ef wat foto's voor mn broertje gemaakt, die staat er nu zo bij: