MuscleMeat

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

• Topic Starter Topic Starter
Er komt ook waardevolle informatie voorbij in deze log, nuttige info allemaal man! :D
Dankje man. Ik zal morgen dat artikel van insuline sensiviteit en AR upregulatie opzoeken. Als je zelf andere inzichten hebt of studies vindt dan hoor ik het graag. Ik sta open voor andere theorieen etc.

Zo schijnt zelfs dat bepaalde omega visolie de androgene receptor down kunnen reguleren. Negatief voor je spiertjes, positief voor je prostaat...

Die pecs zitten in de familie, dayum

Ben zelf liever van hardstyle en harder, maar kan goeie trance ook waarderen. Mag geen hs/hc in de gym opzetten dus had laatste deze aan vanaf 08:55:00

Ben zelf liever van hardstyle en harder, maar kan goeie trance ook waarderen. Mag geen hs/hc in de gym opzetten dus had laatste deze aan vanaf 08:55:00

Nice man. Dagelijks leven kom ik maar weinig mensen tegen die de Trance kunnen waarderen.
Vind sommige hardstyle nummers ook wel goed, maar niet te lang. De agressie boost wordt gauw irritatie.
En voor echte agressie luister ik toch liever death metal en black metal.
of voor een iets kalmere boost
psytrance:

Dankje man. Ik zal morgen dat artikel van insuline sensiviteit en AR upregulatie opzoeken. Als je zelf andere inzichten hebt of studies vindt dan hoor ik het graag. Ik sta open voor andere theorieen etc.

Zo schijnt zelfs dat bepaalde omega visolie de androgene receptor down kunnen reguleren. Negatief voor je spiertjes, positief voor je prostaat...
En over welke omega visolie hebben we het dan precies over?

Streeffysiek man, je avatar oogt ook buff

Je poste trouwens ergens dat je deze cut rustiger aan deed, betekent dit dat je van je 3 daagse carbcycle naar die 4 daagse variant waarin je hoger in kcal zit bent gegaan? Of pak je het nu totaal anders aan?

Verbeterde insuline sensitiveit door sporten:
Effects of Exercise and Caloric Restriction on Insulin Resistance and Cardiometabolic Risk Factors in Older Obese Adults—A Randomized Clinical Trial
Verbeterde insuline sensitiviteit door calorie reductie:
Improved insulin sensitivity by calorie restriction is associated with reduction of ERK and p70S6K activities in the liver of obese Zucker rats
Verbeterde insuline sensitiviteit door carb reductie/ saturated fat:
The case for low carbohydrate diets in diabetes management

" In conclusion, low carbohydrate diet is associated with significant improvement in glycemic control and has the potential for reduction in need for exogenous insulin or oral hypoglycemic medications. Increased monounsaturated fatty acid (MUFA) intake and reduction of saturated fat intake may further improve the insulin sensitivity and glycemic control with low carbohydrate diet."

Androgen receptor, omega-3
Omega-3 (DHA, EPA) Degrades The Androgen Receptor

Je poste trouwens ergens dat je deze cut rustiger aan deed, betekent dit dat je van je 3 daagse carbcycle naar die 4 daagse variant waarin je hoger in kcal zit bent gegaan? Of pak je het nu totaal anders aan?
Ja dat klopt. Eerste 4 weken van m'n cut heb ik alleen wat strikter gecarbcycled.
2 weken: 5 low/ 2 high
2 weken: 4 low/ 3 high

Nu zit ik vaak net onder onderhoud en beweeg ik er genoeg naast.
Ik doe nu meer een standaard dieet met afentoe een dagje 2200-2500 kcal er tussen.

Ik heb nu niet echt een dringende deadline, over 4.5 week wel op vakantie maar dat is genoeg tijd om een laag genoeg vet percentage te redden.
Dus als ik 1-2 procent minder afval in zoveel weken is dat geen probleem. Merk wel dat ik ontzettend veel moeite heb met die low dagen

Is allemaal geen rocket science. Calories in VS calories out. Mensen hebben vaak iets nodig om op te vertrouwen. Carb cycling voldoet aan de behoefte van mensen om mentaal te herstellen en andere dingen. Er is contrast tussen 3500 en 2200 calorieen wat er niet is op 2850 en 2850 ;)

• Like
Waarderingen: Inb4
Respect man.

Wat betreft je broertje, duidelijk de goede genen.
Armen lijken wat groter te mogen.

GOede triceps man!

Sick, die armen! :thumb:

• Like
Waarderingen: Inb4
Terug
Naar boven