- Waardering
- 15.402
Was een grapje

Snuiven vind ik dr eigenlijk zielig uitzien. Veel mensen hebben het te vaak nodig. En kan er al helemaal niet tegen als mensen erover praten alsof het hun grote liefde is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zijn jullie in de veronderstelling dat je alleen coke kunt snuiven?Was een grapje
Snuiven vind ik dr eigenlijk zielig uitzien. Veel mensen hebben het te vaak nodig. En kan er al helemaal niet tegen als mensen erover praten alsof het hun grote liefde is.

Af en toe moet kunnen vind ik, maar ik blijf snuiven en spuiten echt helemaal niks vinden..

Zijn jullie in de veronderstelling dat je alleen coke kunt snuiven?
Sommige dingen zijn gewoon lekkerder op die manier..het effect is anders. Vind het er ook niet charmant uit zien..maar hé daarvoor kom ik niet op een feestje..
Daarmee zeg ik niet dat ik nonstop aan de coke zit..want om eerlijk te zijn vond ik daar geen reet aan..![]()

Dat vind ik ook veel te veel hoor!Nee in die veronderstelling ben ik niet. Doorgaans zijn mensen die ik gesproken heb meer verslaafd aan drugs als ze (ook) snuiven. Als in 2-3x per maand snuiven, dat vind ik veel. En dan vind ik het dr zielig uit zien etc.
Genoeg mannen hier die elke week hun laten volspuiten
Vrijdagmiddag, de sfeer wordt in alle topics wat losser
Om maar even van onderwerp te veranderen dan:
![]()
![]()
Goed weekend!!

Ahh wat een schatjes
Ik ben echt geen dierenliefhebber, maar dit zijn twee mooie beesten zeg