AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Contestlog HillR

Apart, pep oraal geen moeite mee dan? Snuif het zelf 10x liever, vind het wel lekker eigenlijk. nojunk.

Was een grapje :P

Snuiven vind ik dr eigenlijk zielig uitzien. Veel mensen hebben het te vaak nodig. En kan er al helemaal niet tegen als mensen erover praten alsof het hun grote liefde is.
Zijn jullie in de veronderstelling dat je alleen coke kunt snuiven?

Sommige dingen zijn gewoon lekkerder op die manier..het effect is anders. Vind het er ook niet charmant uit zien..maar hé daarvoor kom ik niet op een feestje..

Daarmee zeg ik niet dat ik nonstop aan de coke zit..want om eerlijk te zijn vond ik daar geen reet aan..:o

Zijn jullie in de veronderstelling dat je alleen coke kunt snuiven?

Sommige dingen zijn gewoon lekkerder op die manier..het effect is anders. Vind het er ook niet charmant uit zien..maar hé daarvoor kom ik niet op een feestje..

Daarmee zeg ik niet dat ik nonstop aan de coke zit..want om eerlijk te zijn vond ik daar geen reet aan..:o

Nee in die veronderstelling ben ik niet. Doorgaans zijn mensen die ik gesproken heb meer verslaafd aan drugs als ze (ook) snuiven. Als in 2-3x per maand snuiven, dat vind ik veel. En dan vind ik het dr zielig uit zien etc.

Kunnen we het even op niveau houden aub vuile junks :s

Genoeg mannen hier die elke week spuit in hun lichaam rammen :D

Arme Hill :o

Ik ga ook niks speciaals doen, beetje zonnebanken haha. Een kleurtje scheelt ook veel.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Om maar even van onderwerp te veranderen dan:

IMG_3300.JPG
IMG_3301.JPG

Goed weekend!!

Meer foto's van je poes!

That ass :heart:

Terug
Naar boven