Mudita
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!Ik ben echt geen dierenliefhebber, maar dit zijn twee mooie beesten zeg
OT: Goede bil en arm!![]()

Waar in het verre noorden woon jij dan? Anti drugs personen ken ik niet echt naast de super oude mensen hier.
Ik hou niet van zulke harige poezen.
Ot: je ziet er goed uit!

, woon dichtbij Drachten. Het dorpje waar ik woon zul je wel niet kennen
.

Lekker voor de heartrate en burn
lukte niet , 4x18, 4x11

Dat is weer net wat een andere streek dan hier, woon dichtbij Drachten. Het dorpje waar ik woon zul je wel niet kennen
.
DAt ziet er goed uit zeg!! Succes komende twee weken!!!TRAINING VRIJDAG
Front squats SS Goodmornings
3x10x25 / 3x8x25
Lateral raises SS Frontraises
1x10x5 / 1x10x5
1x10x6 / 1x10x6
1x8x7 / 1x8x7
Tricep kickback SS DB curls
3x12x5 / 3x10x8
DB Shrugs
1x15x14
1x10x16
1x8x18
1x8x20
Wat
Cable crunches SS Glute kickback
3x10x18 / 3x10
Jumping squats
4x10
Lekker voor de heartrate en burn
Legextensions
1x12x18
1x10x25
1x10x32
1x8x39 dropset, 1x25lukte niet , 4x18, 4x11
Lekkere training, veel energie en lekker kunnen knallen. Ook geen last van mn glutezenuw dus dat scheelt enorm.
Begin te merken dat m'n weerstand erg laag wordt en m'n energiepijl ook beneden normaal is. Vorige week dinsdag ziek geworden, woensdag en donderdag erge koorts gehad en me echt heel erg slecht gevoeld.. Inmiddels wat beter maar nog wel veel buikpijn.
De laatste twee weken breken aan.. dus gaat de planning omgegooid worden.
Vanaf morgen 2 lowdagen gevolgd door 1 "high"carb dag (carbs ga ik uit pasta halen, geen brood meer). 3x trainen + cardio.. Ik ga niet depleten oid, dus gewoon een beetje spelen met carbs, zout en vocht. Wat ik zelf erg belangrijk vindt is dat ik zo "droog" mogelijk kom te staan, dat levert mij de meeste definitie op, zodra ik pomp heb lijk ik een beetje vlak en zie ik er niet echt uit alsof ik train, dus even kijken hoe we dat met de foto's doen.
De foto's gaan gemaakt worden op 28 /29 juli zodat ik het maximale er uit kan halen nog..
Succes allemaal.. knallen deze laatste we(e)k(en)!!!![]()

... geintje.
. Ik ga denk ik ook de 28e foto's schieten, meer tijd = betere fysiek
.DAt ziet er goed uit zeg!! Succes komende twee weken!!!![]()
Ben dus niet de enige die ziek is geworden
Goed plan voor de laatste weken, zet m op!![]()
Je spreekt/schrijft goed Nederlands voor een Friezin... geintje.
Die training zit er killing uit, met als die supersets. Mooi dat je nog zoveel energie in je training kan stoppen, verbaast mij dat ik dat ook heb ondanks het deficit en low carb (ik moet zeggen, dankzij een PWO en ECA of Monster). Ik ga denk ik ook de 28e foto's schieten, meer tijd = betere fysiek
.
Bedankt hé
Ook in sinds foto's van pluisbeesten. Jouw vorm mag er overigens ook zijn succes!
Sowieso, ik ben volop gemotiveerd.. knallen de laatste twee weken!Idd even flinke dosis extra vitamines en paar dagen doorzetten. Einde komt al in zicht![]()
denk dan kan ik ook wel gauw even setje draaien.. Maar ik ben eigenlijk te klein voor dat apparaat. 

Maar die training zit er in ieder geval weer op.Niks mis met een stukje stevig doorwandelen als extra verbrander!Moet even kijken welke cardio ik het beste er bij kan doen om nog even dat extra stukje te verbranden..
Niks mis met een stukje stevig doorwandelen als extra verbrander!
Tegen het einde van de cut mag het allemaal wel wat zwaarder gaan natuurlijk! Nog steeds goed bezig qua training en voeding![]()
Maar dat halve werk kan ik weer niet zo goed..