XXL Nutrition

Contest Log (v) Contestlog HillR

Waar in het verre noorden woon jij dan? Anti drugs personen ken ik niet echt naast de super oude mensen hier :D.

IMG_0238.JPG
IMG_2272.JPG

Ik hou niet van zulke harige poezen.

Ot: je ziet er goed uit!

Looking good!!

• Topic Starter Topic Starter

:D Thanks!

Dankjewel!

Haha, ze zijn cute he!

Ik ben echt geen dierenliefhebber, maar dit zijn twee mooie beesten zeg:thumbs:

OT: Goede bil en arm!:thumbs:

Waar in het verre noorden woon jij dan? Anti drugs personen ken ik niet echt naast de super oude mensen hier :D.

Ik kom oorspronkelijk uit Sneek, Friesland..

Ik hou niet van zulke harige poezen.

Ot: je ziet er goed uit!

We hebben ook nog een minder harige, maar daar heb ik even geen foto van..

TRAINING VRIJDAG

Front squats SS Goodmornings

3x10x25 / 3x8x25

Lateral raises SS Frontraises
1x10x5 / 1x10x5
1x10x6 / 1x10x6
1x8x7 / 1x8x7 :fire::fire:

Tricep kickback SS DB curls
3x12x5 / 3x10x8

DB Shrugs
1x15x14
1x10x16
1x8x18
1x8x20
Wat
Cable crunches SS Glute kickback
3x10x18 / 3x10

Jumping squats
4x10

:fire::fire::fire::fire::fire: Lekker voor de heartrate en burn

Legextensions
1x12x18
1x10x25
1x10x32
1x8x39 dropset, 1x25 :roflol: lukte niet , 4x18, 4x11

Lekkere training, veel energie en lekker kunnen knallen. Ook geen last van mn glutezenuw dus dat scheelt enorm.

Begin te merken dat m'n weerstand erg laag wordt en m'n energiepijl ook beneden normaal is. Vorige week dinsdag ziek geworden, woensdag en donderdag erge koorts gehad en me echt heel erg slecht gevoeld.. Inmiddels wat beter maar nog wel veel buikpijn.

De laatste twee weken breken aan.. dus gaat de planning omgegooid worden.

Vanaf morgen 2 lowdagen gevolgd door 1 "high"carb dag (carbs ga ik uit pasta halen, geen brood meer). 3x trainen + cardio.. Ik ga niet depleten oid, dus gewoon een beetje spelen met carbs, zout en vocht. Wat ik zelf erg belangrijk vindt is dat ik zo "droog" mogelijk kom te staan, dat levert mij de meeste definitie op, zodra ik pomp heb lijk ik een beetje vlak en zie ik er niet echt uit alsof ik train, dus even kijken hoe we dat met de foto's doen.

De foto's gaan gemaakt worden op 28 /29 juli zodat ik het maximale er uit kan halen nog..

Succes allemaal.. knallen deze laatste we(e)k(en)!!! :flexbiceps::flexbiceps:

-

Laatst bewerkt:
TRAINING VRIJDAG

Front squats SS Goodmornings

3x10x25 / 3x8x25

Lateral raises SS Frontraises
1x10x5 / 1x10x5
1x10x6 / 1x10x6
1x8x7 / 1x8x7 :fire::fire:

Tricep kickback SS DB curls
3x12x5 / 3x10x8

DB Shrugs
1x15x14
1x10x16
1x8x18
1x8x20
Wat
Cable crunches SS Glute kickback
3x10x18 / 3x10

Jumping squats
4x10

:fire::fire::fire::fire::fire: Lekker voor de heartrate en burn

Legextensions
1x12x18
1x10x25
1x10x32
1x8x39 dropset, 1x25 :roflol: lukte niet , 4x18, 4x11

Lekkere training, veel energie en lekker kunnen knallen. Ook geen last van mn glutezenuw dus dat scheelt enorm.

Begin te merken dat m'n weerstand erg laag wordt en m'n energiepijl ook beneden normaal is. Vorige week dinsdag ziek geworden, woensdag en donderdag erge koorts gehad en me echt heel erg slecht gevoeld.. Inmiddels wat beter maar nog wel veel buikpijn.

De laatste twee weken breken aan.. dus gaat de planning omgegooid worden.

Vanaf morgen 2 lowdagen gevolgd door 1 "high"carb dag (carbs ga ik uit pasta halen, geen brood meer). 3x trainen + cardio.. Ik ga niet depleten oid, dus gewoon een beetje spelen met carbs, zout en vocht. Wat ik zelf erg belangrijk vindt is dat ik zo "droog" mogelijk kom te staan, dat levert mij de meeste definitie op, zodra ik pomp heb lijk ik een beetje vlak en zie ik er niet echt uit alsof ik train, dus even kijken hoe we dat met de foto's doen.

De foto's gaan gemaakt worden op 28 /29 juli zodat ik het maximale er uit kan halen nog..

Succes allemaal.. knallen deze laatste we(e)k(en)!!! :flexbiceps::flexbiceps:
DAt ziet er goed uit zeg!! Succes komende twee weken!!!:woot:

Ben dus niet de enige die ziek is geworden:(

Goed plan voor de laatste weken, zet m op!:)

Je spreekt/schrijft goed Nederlands voor een Friezin ;)... geintje.

Die training zit er killing uit, met als die supersets. Mooi dat je nog zoveel energie in je training kan stoppen, verbaast mij dat ik dat ook heb ondanks het deficit en low carb (ik moet zeggen, dankzij een PWO en ECA of Monster) :D. Ik ga denk ik ook de 28e foto's schieten, meer tijd = betere fysiek:exactly:.

Ook in sinds foto's van pluisbeesten. Jouw vorm mag er overigens ook zijn succes!

Hm, jij wint.. inderdaad nog nooit van gehoord haha!

DAt ziet er goed uit zeg!! Succes komende twee weken!!!:woot:

Thanks Marvin! Ik zag jouw pics van Dominator, je mag niet klagen zeg! Je staat er super goed bij!

Ben dus niet de enige die ziek is geworden:(

Goed plan voor de laatste weken, zet m op!:)

Helaas ben ik daar in een zware cut ook altijd gevoelig voor.. Helaas gisteren weer een aanval gehad.. ben bang dat ik een infectie oid heb.. Het gaat maar niet over.. zou betekenen dat ik aan de antibiotica moet, maar daar kan ik dan weer niet tegen en krijg ik weer allemaal andere ellende.. Ik probeer het nog enkele dagen zelf met vitamines e.d. te bestrijden..

Je spreekt/schrijft goed Nederlands voor een Friezin ;)... geintje.

Die training zit er killing uit, met als die supersets. Mooi dat je nog zoveel energie in je training kan stoppen, verbaast mij dat ik dat ook heb ondanks het deficit en low carb (ik moet zeggen, dankzij een PWO en ECA of Monster) :D. Ik ga denk ik ook de 28e foto's schieten, meer tijd = betere fysiek:exactly:.

:roflol: Bedankt hé :P

Lekker is dat hé! Ik moet ook sowieso op een monster trainen, anders wordt het niets.. Jij hebt dus ook nog even de tijd.. knallen! Succes!

Ook in sinds foto's van pluisbeesten. Jouw vorm mag er overigens ook zijn succes!

Leuk, welkom en dankjewel!

Idd even flinke dosis extra vitamines en paar dagen doorzetten. Einde komt al in zicht:)

TRAINING MAANDAG

Plateloaded latpulldown SS Plateloaded seated rows

1x15x40 / 1x15x21,3
3x8x60 / 3x8x31,3

Pfff, fucking zwaar.. Normaliter bouw ik mijn setjes op vanaf 60kg op de pulldown, maar het was onmogelijk, ik kon dit amper handelen..

Front squats
3x10x25
1x8x35

RDL
4x10x25

Facepulls SS Cable seated rows
3x12x18 / 3x10x25

Lying legcurls
2x10x18

Moest het apparaat bezet houden voor pun :roflol: denk dan kan ik ook wel gauw even setje draaien.. Maar ik ben eigenlijk te klein voor dat apparaat.

Legextensions
1x10x18
1x10x20x3
1x10x25
1x10x32

Jumping squats SS crunches
4x10 / 4x10

Ik vond het maar een kuttraining, weinig energie, alles viel me 10x zwaarder dan normaal en het was heeeeet.
Sta ik daar met m'n goede gedrag super goed m'n best te doen op m'n jumping squats, helemaal zure benen.. Komt de basicfit medewerker mij vertellen dat ik hoger moet springen............... Bemoei je lekker met jezelf. Spring zelf maar lekker hoger :scold::scold::scold::scold::scold:

:roflol: Maar die training zit er in ieder geval weer op.

Voeding gisteren:
1 crunchy smartbar
75 gram kipfilet beleg
75gr tonijn + sla tomaat en komkommer
200gr tartaar, 150gr broccoli.

946kcal, E: 98, KH: 18, V:47

Voeding vandaag:
1 crunchy smartbar
75 gram kipfilet beleg
75gr tonijn + sla tomaat en komkommer
200gr tartaar, 300gr sperziebonen

922 kcal, E: 100, KH: 36, V: 38

Ik wandel overigens 3x per week een half uurtje, stevig doorlopen.. Het gaat momenteel goed met m'n glutezenuw dus dat wil ik eigenlijk zo houden.. Moet even kijken welke cardio ik het beste er bij kan doen om nog even dat extra stukje te verbranden..

900 kcal :eek:
Nog ff volhouden!! :thumb:

Moet even kijken welke cardio ik het beste er bij kan doen om nog even dat extra stukje te verbranden..
Niks mis met een stukje stevig doorwandelen als extra verbrander!

Tegen het einde van de cut mag het allemaal wel wat zwaarder gaan natuurlijk! Nog steeds goed bezig qua training en voeding:thumbs:

Echt hé, komt goed, dankjewel Rambo!

Niks mis met een stukje stevig doorwandelen als extra verbrander!

Tegen het einde van de cut mag het allemaal wel wat zwaarder gaan natuurlijk! Nog steeds goed bezig qua training en voeding:thumbs:

Sowieso, deze weken worden echt afzien haha.. ben ook niet te genieten.. mega afwezig en op m'n werk ben ik niets waard, maargoed.. Nadeel met cardio is dat ik zo gauw overbelast, ik ga graag allout anders "heeft het geen zin".. gevolg daarvan is dat m'n zenuw dan gelijk blokkeert en ik helemaal niets meer kan :roflol: Maar dat halve werk kan ik weer niet zo goed..

Het is mooi weer, dus het zal vanavond wel mountainbiken worden... dat is tenminste ook nog leuk.

Terug
Naar boven