AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Contestlog HillR

Mountainbiken +++, val er alsjeblieft niet vanaf, heb vreselijke blessures gezien na mountainbike ongelukken...

Damn, 900 kcal.. Dat je nog rechtop staat, laat staan kunt trainen :o. Respect!
Laat dat mens lekker lullen, gaat lekker daar bij jou in de sportschool :p.

Fijn dat je geen last meer hebt van die zenuw, hopelijk blijft het zo.
De laatste loodjes wegen het zwaarst, succes, ben benieuwd naar de foto's!

Ik gun je aaaal het eten als die foto's gemaakt zijn:eating:
Of ga je strategisch je kcals rustig opbouwen?

• Topic Starter Topic Starter
Mountainbiken +++, val er alsjeblieft niet vanaf, heb vreselijke blessures gezien na mountainbike ongelukken...

Ik zal m'n best doen.. ik was overigens te lui.. de cut begint me op het moment een beetje op te breken.. had gisteravond echt geen puf meer om nog op de fiets te stappen.. /shame on me

Damn, 900 kcal.. Dat je nog rechtop staat, laat staan kunt trainen :o. Respect!
Laat dat mens lekker lullen, gaat lekker daar bij jou in de sportschool :p.

Fijn dat je geen last meer hebt van die zenuw, hopelijk blijft het zo.
De laatste loodjes wegen het zwaarst, succes, ben benieuwd naar de foto's!

Haha, thanks! Moet eerlijk bekennen dat het echt wel zwaar begint te worden nu.. En als exfatty zie ik ook geen progressie meer en komen langzamerhand de "waar doe ik het eigenlijk nog voor" gedachten om de hoek kijken :roflol: Gelukkig kan ik dat wel weer redelijk van me afzetten, maar ik begin wel wat minder zin te krijgen :P

Ik gun je aaaal het eten als die foto's gemaakt zijn:eating:
Of ga je strategisch je kcals rustig opbouwen?

Haha thanks!! :D

Helaas no eat all the food for me. Ik ben daar altijd heel erg goed in, super strict cutten, afvallen en een redelijk fysiek overhouden en me dan binnen een week weer volstouwen en alles te niet doen.

Na de foto's ga ik rustig aan m'n kcal wat opvoeren, misschien dan het decifit maken met cardio.. Maar we hebben het momenteel privé zo ontzettend druk dat ik vaak na de lange werkdagen en naast het huishouden gewoon echt geen puf meer voor iets heb. Ik heb nog geen plan, maar stiekem wil ik eigenlijk nog wat dieper cutten.. Ik ben namelijk eigenlijk helemaal niet tevreden met hoe ik er nu bij sta..

Moet er alleen nog even over na denken, ik ben op het moment goed ziek, gelukkig is de koorts weg maar ik heb nog steeds erg pijn in m'n buik, lijkt maar niet over te willen gaan.. Dus misschien is het verstandig om na de foto's even een beetje te laten vieren om de weerstand weer wat op te krikken.

IMG_3368.JPG IMG_3370.JPG IMG_3372.JPG

Allereerst een diepe buiging voor alle andere contestdeelnemers, mensen die voor wedstrijden preppen enzovoort.

Ik vind het echt knap hoe mensen preppen en zichzelf daar gewoon door heen slepen en een epic fysiek neerzetten. Ik vind het moeilijk om die progressie bij mij zelf te zien, het lijkt altijd alsof het anderen makkelijker afgaat (om het vol te houden)

Vandaag is voor mij zo'n dag dat ik heel graag (een heel pak) kit kat chuncky's op zou willen eten (Alsof dat mijn progressie zou helpen :roflol: ).

Bovenstaand een aantal pics.. Mijn benen zijn vind ik altijd al mijn grootste probleem geweest, weinig spiermassa, weinig definitie.. en ik train ze echt hard, al jaren.. maar zonder veel resultaat. Mijn armen en schouders daarin tegen zijn prima, dat is dan ook de spiergroep waar ik op dit moment (als enige) tevreden over ben.

Heeft iemand tips voor het aanspannen van de benen en hoe het vocht daar nog uit te krijgen?

Laatst bewerkt:
Dat zijn beste benen. En armen ook ja :)

Je doet het geweldig bikkel!! En je staat er echt al super bij, de laatste loodjes nog even doorbijten!! :heart: :kiss:

Ik zie toch echt een nette scheidingslijn tussen je quads & hams!

Je bent gewoon goed bezig Hill!

PLANNING

Jullie merken het misschien al een beetje aan m'n posts, maar ik begin een beetje in de stress te raken.. nog één week dan zit het er op..
"Heb ik alles gedaan wat ik kon doen?" "Gaat 't wel goedkomen met de foto's?" Enz enz enz.

Dus ik heb de planning gemaakt voor de rest van de week.

Vandaag
High carb, nouja, high carb.. een fucking lachertje:
1 crunchy smartbar
75gr tonijn
100gr sla, 50gr komkommer, 50gr snoeptomaatjes
50gr macaroni elleboogjes (f**k, zie net in mijn planning dat ik 75gr mocht :roflol:)
75gr kipfilet beleg
200gr kipfilet + olijfolie
400gr roerbakgroenten

948kcal e: 107, KH: 45, V:30

Morgen: Low carb (850-950 kcal), same shit different day (smartbar, tonijn+sla, kipfilet beleg, tartaar en groente)

Vrijdag: Low carb (850-950 kcal), same shit different day (smartbar, tonijn+sla, kipfilet beleg, tartaar en groente)

Zaterdag: High carb (850-950 kcal), we hebben een verjaardag en eten hoogstwaarschijnlijk niet thuis dus moet dit nog even zien in te vullen

Zondag: Low carb (850-950 kcal), same shit different day (smartbar, tonijn+sla, kipfilet beleg, tartaar en groente)

Maandag: Low carb, (850-950 kcal) water onbeperkt (drink vaak zo'n 5 á 6 liter)

Dinsdag: high carb, (850-950 kcal) | cardio (fietsen en/of touwtjespringen) | max 5 liter

Woensdag: low carb, (850-950 kcal) | depletion training | max 4 liter

Donderdag: | low carb, (850-950 kcal) | max 2 liter

D-DAY 1: Vrijdag: high carb, (850-950 kcal) | max 1 liter | 's avonds foto's maken

D-DAY 2: Zaterdag: Foto's in de ochtend, geen water/eten tot aan de foto's, daarna EAT ALL THE FUCKING FOOOOOOD!!!!!!!!

Overzichtje en gedachtegang van @Pillz gepikt. Dankjewel.. Geen idee of ik het zo goed doe :rofol: maar vond het afgeleid van jouw planning er wel okay uit zien :P

Mocht iemand zulk iets hebben: "you are doing it WRONG" dan zijn tips en tricks heel erg welkom! Ik doe uiteindelijk ook maar wat :roflol:

Dinsdag: high carb, (850-950 kcal) | cardio (fietsen en/of touwtjespringen) | max 5 liter

Woensdag: low carb, (850-950 kcal) | depletion training | max 4 liter
Ik zou die cardio skippen. Of althans geen LB cardio. En ook geen LB depletion...

Je raakt juist alle separatie kwijt wanneer je benen traint.. Bij mij is het denk zelfs zo erg dat ik de dag voor de foto's de lift pak ipv de trap..:trollface:

Ik zou die cardio skippen. Of althans geen LB cardio. En ook geen LB depletion...

Je raakt juist alle separatie kwijt wanneer je benen traint.. Bij mij is het denk zelfs zo erg dat ik de dag voor de foto's de lift pak ipv de trap..:trollface:

dit hangt wel heel erg af van je vp ;)

@HillR vocht uit de benen halen is niet makkelijk voor vrouwen. Dan moet je vp eerst nog een stuk dalen ben ik bang. Als je al ziet dat mannen moeite hebben met vocht eruit halen, dan is het voor vrouwen (vaak) 2x zo kut.

Geen idee of mijn planning ook voor jou werkt :D

Sowieso niet boven behoefte eten voordat je pics schiet.

Hmm, dat klinkt natuurlijk als muziek in mijn oren.. maar de foto's worden pas vrijdagavond en evt. zaterdagochtend (als vrijdag tegenvalt xD) gemaakt.. er zitten dan 2 dagen tussen, is dat niet lang genoeg?

dit hangt wel heel erg af van je vp ;)

@HillR vocht uit de benen halen is niet makkelijk voor vrouwen. Dan moet je vp eerst nog een stuk dalen ben ik bang. Als je al ziet dat mannen moeite hebben met vocht eruit halen, dan is het voor vrouwen (vaak) 2x zo kut.

Geen idee of mijn planning ook voor jou werkt :D

Sowieso niet boven behoefte eten voordat je pics schiet.

Nou we kunnen rustig stellen dat ik ongeacht dat m'n vetpercentage wel gedaald is ik nog steeds een klein dikkertje ben (voor bb begrippen) :roflol: Uitgaande van jouw verhaal doe ik dus niets extra's voor m'n benen. Wat vind jij van het wel of niet trainen van benen in de laatste week? Wel of niet depleten?

Zoals op de foto's hierboven te zien is heb ik weinig definitie (sure ik heb een streep als seperatie tussen quad en hamstring, maar als je van voren kijkt is er weinig beenvorm te zien). Wat ik vooral niet wil is dat ik van die volle benen heb voor de foto's, na een training zijn ze zo 5 cm dikker voor m'n gevoel.. en dan niet mooi dik, maar fadsig opgepompt.. Dat zal m'n foto's niet ten goede komen denk ik..

Depleten/laden heeft sowieso weinig nut bij te hoog vp ;)
Dat klinkt heel hard, maar meeste vrouwen en sommige mannen gaat het juist averechts werken.
Ik zou gewoon doorgaan zoals je de planning hebt. Gewoon trainen, gewoon onder behoefte eten.
Als jij vindt dat je benen dik worden van trainen zou ik ze niet 1 dag voor de shoot trainen nee. 2 dagen ervoor moet prima kunnen.

Depleten/laden heeft sowieso weinig nut bij te hoog vp ;)
Dat klinkt heel hard, maar meeste vrouwen en sommige mannen gaat het juist averechts werken.
Ik zou gewoon doorgaan zoals je de planning hebt. Gewoon trainen, gewoon onder behoefte eten.
Als jij vindt dat je benen dik worden van trainen zou ik ze niet 1 dag voor de shoot trainen nee. 2 dagen ervoor moet prima kunnen.

Super, dankjewel Pillz!!! Dit alles maakt het leven gelijk een stuk makkelijker haha.

Van mijn 8e tot mijn 21e actief gemounbiketet met vakanties die erom heen draaiden en maar 1 keer over de kop gegaan in een afdaling in de alpen. Welke ervaringen heb jij ermee?

Geen stress joh!! Je hebt een pracht figuur en je benen zijn echt geen probleempunt in mijn ogen.

Als we wat konden delen had ik ej zo wat definitie gegeven hoor! :D Maar het gaat erom spannen met jullie! En dat meen ik!

IMG_3368.JPG IMG_3370.JPG IMG_3372.JPG

Allereerst een diepe buiging voor alle andere contestdeelnemers, mensen die voor wedstrijden preppen enzovoort.

Ik vind het echt knap hoe mensen preppen en zichzelf daar gewoon door heen slepen en een epic fysiek neerzetten. Ik vind het moeilijk om die progressie bij mij zelf te zien, het lijkt altijd alsof het anderen makkelijker afgaat (om het vol te houden)

Vandaag is voor mij zo'n dag dat ik heel graag (een heel pak) kit kat chuncky's op zou willen eten (Alsof dat mijn progressie zou helpen :roflol: ).

Bovenstaand een aantal pics.. Mijn benen zijn vind ik altijd al mijn grootste probleem geweest, weinig spiermassa, weinig definitie.. en ik train ze echt hard, al jaren.. maar zonder veel resultaat. Mijn armen en schouders daarin tegen zijn prima, dat is dan ook de spiergroep waar ik op dit moment (als enige) tevreden over ben.

Heeft iemand tips voor het aanspannen van de benen en hoe het vocht daar nog uit te krijgen?

Helemaal met je eens. Ook vaak het gevoel /idee dat het bij sommige mensen vanzelf gaat of makkelijk gaat. :p

Ik vind je benen er zeker niet verkeerd uit zien hoor.
Tja tips..... lastig want hoef er zelf vrij weinig voor doen. Flink oefenen voor de spiegel zou ik zeggen! Wbt vocht is enige wat je kunt doen watercutten en hopen dat t daar ook wat meer verdwijnt.

Terug
Naar boven