- Waardering
- 231
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Respect!
.Mountainbiken +++, val er alsjeblieft niet vanaf, heb vreselijke blessures gezien na mountainbike ongelukken...
Damn, 900 kcal.. Dat je nog rechtop staat, laat staan kunt trainen. Respect!
Laat dat mens lekker lullen, gaat lekker daar bij jou in de sportschool.
Fijn dat je geen last meer hebt van die zenuw, hopelijk blijft het zo.
De laatste loodjes wegen het zwaarst, succes, ben benieuwd naar de foto's!
Gelukkig kan ik dat wel weer redelijk van me afzetten, maar ik begin wel wat minder zin te krijgen
Ik gun je aaaal het eten als die foto's gemaakt zijn
Of ga je strategisch je kcals rustig opbouwen?

).
Je doet het geweldig bikkel!! En je staat er echt al super bij, de laatste loodjes nog even doorbijten!!![]()
![]()
Zonder jouw steun had ik het niet gekund, dan had ik me allang tonnetje rond gevreten

)

Ik zou die cardio skippen. Of althans geen LB cardio. En ook geen LB depletion...Dinsdag: high carb, (850-950 kcal) | cardio (fietsen en/of touwtjespringen) | max 5 liter
Woensdag: low carb, (850-950 kcal) | depletion training | max 4 liter

Ik zou die cardio skippen. Of althans geen LB cardio. En ook geen LB depletion...
Je raakt juist alle separatie kwijt wanneer je benen traint.. Bij mij is het denk zelfs zo erg dat ik de dag voor de foto's de lift pak ipv de trap..![]()

Ik zou die cardio skippen. Of althans geen LB cardio. En ook geen LB depletion...
Je raakt juist alle separatie kwijt wanneer je benen traint.. Bij mij is het denk zelfs zo erg dat ik de dag voor de foto's de lift pak ipv de trap..![]()
dit hangt wel heel erg af van je vp
@HillR vocht uit de benen halen is niet makkelijk voor vrouwen. Dan moet je vp eerst nog een stuk dalen ben ik bang. Als je al ziet dat mannen moeite hebben met vocht eruit halen, dan is het voor vrouwen (vaak) 2x zo kut.
Geen idee of mijn planning ook voor jou werkt
Sowieso niet boven behoefte eten voordat je pics schiet.
Uitgaande van jouw verhaal doe ik dus niets extra's voor m'n benen. Wat vind jij van het wel of niet trainen van benen in de laatste week? Wel of niet depleten?
Depleten/laden heeft sowieso weinig nut bij te hoog vp
Dat klinkt heel hard, maar meeste vrouwen en sommige mannen gaat het juist averechts werken.
Ik zou gewoon doorgaan zoals je de planning hebt. Gewoon trainen, gewoon onder behoefte eten.
Als jij vindt dat je benen dik worden van trainen zou ik ze niet 1 dag voor de shoot trainen nee. 2 dagen ervoor moet prima kunnen.
Van mijn 8e tot mijn 21e actief gemounbiketet met vakanties die erom heen draaiden en maar 1 keer over de kop gegaan in een afdaling in de alpen. Welke ervaringen heb jij ermee?Mountainbiken +++, val er alsjeblieft niet vanaf, heb vreselijke blessures gezien na mountainbike ongelukken...
heee leuk dat je er ook bent!Van mijn 8e tot mijn 21e actief gemounbiketet met vakanties die erom heen draaiden en maar 1 keer over de kop gegaan in een afdaling in de alpen. Welke ervaringen heb jij ermee?
Succes Hill gaat goed. Las wel mee maar nog niks gezegd dan

![]()
![]()
Allereerst een diepe buiging voor alle andere contestdeelnemers, mensen die voor wedstrijden preppen enzovoort.
Ik vind het echt knap hoe mensen preppen en zichzelf daar gewoon door heen slepen en een epic fysiek neerzetten. Ik vind het moeilijk om die progressie bij mij zelf te zien, het lijkt altijd alsof het anderen makkelijker afgaat (om het vol te houden)
Vandaag is voor mij zo'n dag dat ik heel graag (een heel pak) kit kat chuncky's op zou willen eten (Alsof dat mijn progressie zou helpen).
Bovenstaand een aantal pics.. Mijn benen zijn vind ik altijd al mijn grootste probleem geweest, weinig spiermassa, weinig definitie.. en ik train ze echt hard, al jaren.. maar zonder veel resultaat. Mijn armen en schouders daarin tegen zijn prima, dat is dan ook de spiergroep waar ik op dit moment (als enige) tevreden over ben.
Heeft iemand tips voor het aanspannen van de benen en hoe het vocht daar nog uit te krijgen?