- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes Hill gaat goed. Las wel mee maar nog niks gezegd dan![]()
Geen stress joh!! Je hebt een pracht figuur en je benen zijn echt geen probleempunt in mijn ogen.
Als we wat konden delen had ik ej zo wat definitie gegeven hoor!Maar het gaat erom spannen met jullie! En dat meen ik!
Helemaal met je eens. Ook vaak het gevoel /idee dat het bij sommige mensen vanzelf gaat of makkelijk gaat.
Ik vind je benen er zeker niet verkeerd uit zien hoor.
Tja tips..... lastig want hoef er zelf vrij weinig voor doen. Flink oefenen voor de spiegel zou ik zeggen! Wbt vocht is enige wat je kunt doen watercutten en hopen dat t daar ook wat meer verdwijnt.
ik snap dat hele zout / kalium e.d. gedoe niet..
Ik vind je verre van geen dikkertje!!! Snap ook wel dat podium shredded ff wat anders is, maar je ziet er top uit meid! Niet stressen![]()
Kijk voor de gein anders even naar de start foto op pagina 1![]()

Goed begin, lekkere "warm up", ik dreef zowat de gym uit..
maar je kan niet alles hebben 

Vergeet hele zout kalium shit voor nu.
(Zou ik als ik jou was eens goed op inlezen en x testen)
Flink drinken een paar dagen en zelf minder ik morgen mijn drinken en zaterdag heel weinig drinken.
Wbt voeding eet ik producten met minder zout. Dus geen burgers oid geen brood etc
. Er zijn daarnaast sowieso super veel douchebags maar dan zijn dat ook meestal de gasten tussen de 18-21, de ouderen kan ik nog wel mee opschieten
.
.Naar je zelf kijken in de spiegel, oke begrijpelijk.
Wij hebben alleen van die dudes die de hele training niks anders doen. Onder letterlijk elke oefening draaien de koppen naar de spiegel toe, i can't handle it. Er zijn daarnaast sowieso super veel douchebags maar dan zijn dat ook meestal de gasten tussen de 18-21, de ouderen kan ik nog wel mee opschieten
.
Ik moet echt een nieuwe gym zoeken.

Verder ben ik vooral met mezelf bezig in de gym.. ik ben een beetje socially awkward 
Zou ik wel doen voor nu idd.Thanks meis, ga ik doen.. dus in de laatste dagen zout zoveel mogelijk minderen als ik het goed begrijp?
Zou ik wel doen voor nu idd.
Ander soort vlees kiezen en producten met minder zout en geen kruiden gebruiken....

De progressie in de spiegel is uiteindelijk waar we het voor doen, maar je kunt ook overdrijven.. Ik durf met recht te zeggen dat ik er op dit moment beter bij sta dan ooit, (en in de gym is echt epic licht), dus dan mag ik mijn biceps nog wel eens een keertje aanspannen om te kijken hoe het er uit ziet
Het was gisteren wel ernstig hoor, tijdens elke rep puffen en steunen die lui.. Shirt omhoog en abs flexen.. bij de oefening "LIGHTWEIGHT BABY" schreeuwen enzo... Dan vraag ik mij echt af wat er in hemelsnaam mis is in die bovenkamerVerder ben ik vooral met mezelf bezig in de gym.. ik ben een beetje socially awkward
![]()
. En tijdens curls enzovoort kan ik het nog enigszins begrijpen want dan sta je meestal sowieso al voor de spiegel. Zie ik daar nu een zieke ader op je schouder?
Goede training zeg!! Om maar even olie op het vuur te gooien...ik zou niet met zout gaan spelen wanneer je daar te weinig ervaring mee hebt..
Cutting Weight Powerlifting: 2 Hour and 24 Hour Weigh Ins
Dit mag dan een powerlifting gericht artikel zijn, er staat wel goeie info over water cutten enzovoort in.
Ja dat is leuk, maar niet voor iemand die rond de 55kg weegt.. Dat wordt haar dood op 8 liter water..
![]()
.Zou ik wel doen voor nu idd.
Ander soort vlees kiezen en producten met minder zout en geen kruiden gebruiken....
Dankjewel voor je tips!Zie ik daar nu een zieke ader op je schouder?
Goede training zeg!! Om maar even olie op het vuur te gooien...ik zou niet met zout gaan spelen wanneer je daar te weinig ervaring mee hebt..
nu is hij weer diep begraven.. Wel pas in de week waarin je foto's gaat schieten he sexy
Zout afbouwen, water opbouwen, daarna water afbouwen.
Dat kan ik begrijpen, maar ik heb dus zelfs gasten in de gym die bij het roeien in de spiegel kijken terwijl ze de rug niet eens zien. En tijdens curls enzovoort kan ik het nog enigszins begrijpen want dan sta je meestal sowieso al voor de spiegel.
Oh dat vind ik zo verschrikkelijk hé. Van die gasten die gaan lopen grunten en schreeuwen bij elke rep omdat het "cool/in" is of zo, ook niet omdat het even zwaar is of zo.

Op zich een veilige tip, maar ze eet al amper zout, dus heel veel kan er niet fout gaan. Als je ook met zout wilt gaan laden dan is het een ander verhaal, maar er wordt niet geladen, we gaan enkel voor zoveel mogelijk definitie en zo min mogelijk vocht.
Cutting Weight Powerlifting: 2 Hour and 24 Hour Weigh Ins
Dit mag dan een powerlifting gericht artikel zijn, maar er staat wel goeie info over water cutten enzovoort in.
Ja dat is leuk, maar niet voor iemand die rond de 55kg weegt.. Dat wordt haar dood op 8 liter water..
![]()

Het gaat super hier! No stress dat laatste weekje! Je bent al zo ver gekomen, dat laatste weekje gaat je ook lukken!![]()

Deed het zelf op die manier om van 123 kg naar 117 te gaan voor een pl competitie maar dat was geen leuke laatste dag voor de compCutting Weight Powerlifting: 2 Hour and 24 Hour Weigh Ins
Dit mag dan een powerlifting gericht artikel zijn, maar er staat wel goeie info over water cutten enzovoort in.