AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Contestlog HillR

Nice wheels!

Ik vind je verre van geen dikkertje!!! Snap ook wel dat podium shredded ff wat anders is, maar je ziet er top uit meid! Niet stressen:)

Kijk voor de gein anders even naar de start foto op pagina 1 :D

• Topic Starter Topic Starter
Succes Hill gaat goed. Las wel mee maar nog niks gezegd dan :p

Thanks Lloyd! :D

Geen stress joh!! Je hebt een pracht figuur en je benen zijn echt geen probleempunt in mijn ogen.

Als we wat konden delen had ik ej zo wat definitie gegeven hoor! :D Maar het gaat erom spannen met jullie! En dat meen ik!

Lief van je, dankjewel!!

Helemaal met je eens. Ook vaak het gevoel /idee dat het bij sommige mensen vanzelf gaat of makkelijk gaat. :p

Ik vind je benen er zeker niet verkeerd uit zien hoor.
Tja tips..... lastig want hoef er zelf vrij weinig voor doen. Flink oefenen voor de spiegel zou ik zeggen! Wbt vocht is enige wat je kunt doen watercutten en hopen dat t daar ook wat meer verdwijnt.

Thanks Natty, benen zijn moeilijk hé.. ik ben echt jaloers op de jouwe.. zo strak en nice.. Ik ga inderdaad water cutten.. geen idee nog hoe :roflol: ik snap dat hele zout / kalium e.d. gedoe niet..

Thanks Rambo :D

Ik vind je verre van geen dikkertje!!! Snap ook wel dat podium shredded ff wat anders is, maar je ziet er top uit meid! Niet stressen:)

Thanks, nou als ik zie hoe shredded de rest is in deze contest val ik toch een beetje buiten de boot, maar so be it.. We kunnen niet allemaal hetzelfde zijn :P
Vandaag behoorlijk wat vocht kwijt, dus dat scheelt ook al weer in fysiek.. ben vandaag tevredenererer

Kijk voor de gein anders even naar de start foto op pagina 1 :D

:heart: :heart: :heart:

Vergeet hele zout kalium shit voor nu.
(Zou ik als ik jou was eens goed op inlezen en x testen)
Flink drinken een paar dagen en zelf minder ik morgen mijn drinken en zaterdag heel weinig drinken.

Wbt voeding eet ik producten met minder zout. Dus geen burgers oid geen brood etc

TRAINING

Gisteren moeten overwerken (megahaat) dus we waren pas om 18.00u in de gym. Het was "zien en gezien worden" tijd.. heel veel superdudes die naar zichzelf stonden te kijken in de spiegels, pas ik mooi tussen want ik mag na wat pomp ook graag naar mezelf kijken :eyebrow:

Had weinig zin maar wel een epic fanatieke training gehad en ging met een ontzettend voldaan gevoel naar huis!

Walking lunges SS Hipthrusts
3x20x7kg / 3x10

Nou, toen was ik al zo goed als dood.. :roflol: Goed begin, lekkere "warm up", ik dreef zowat de gym uit..

Lateral raises SS Lying legraises
1x10x5 / 1x10
1x10x6 / 1x10
1x10x7 / 1x10

IMG_3384.JPG
P

Seated DB Press SS DB Curl
3x10x8 / 3x10x8

Bench dips SS Crunches
3x5 (pijnlijke schouder en spiertje in chest, op één of andere manier verneuk ik m'n chest met het doen van pushups) / 3x12

Jumping squats
3x10

Legextensions SS Glute kickback
3x10x25 / 3x20

Lekkere train, voldaan gevoel en goede pomp in m'n schouders.. M'n bovenlichaam wordt aardig droog en het is dan zo leuk om die definitie in schouder / traps te zien. Het zou wel wat fijner zijn als mijn buik en benen droger zouden worden :roflol: maar je kan niet alles hebben :D

Veel vocht kwijt gelukkig, dus had vanochtend vond ik zelf een vrij pleasing fysiek.. Gek hoe wisselend dat kan zijn :roflol:

Vergeet hele zout kalium shit voor nu.
(Zou ik als ik jou was eens goed op inlezen en x testen)
Flink drinken een paar dagen en zelf minder ik morgen mijn drinken en zaterdag heel weinig drinken.

Wbt voeding eet ik producten met minder zout. Dus geen burgers oid geen brood etc

Thanks meis, ga ik doen.. dus in de laatste dagen zout zoveel mogelijk minderen als ik het goed begrijp?

Naar je zelf kijken in de spiegel, oke begrijpelijk.
Wij hebben alleen van die dudes die de hele training niks anders doen. Onder letterlijk elke oefening draaien de koppen naar de spiegel toe, i can't handle it :mad:. Er zijn daarnaast sowieso super veel douchebags maar dan zijn dat ook meestal de gasten tussen de 18-21, de ouderen kan ik nog wel mee opschieten :windup:.

Ik moet echt een nieuwe gym zoeken :D.

Naar je zelf kijken in de spiegel, oke begrijpelijk.
Wij hebben alleen van die dudes die de hele training niks anders doen. Onder letterlijk elke oefening draaien de koppen naar de spiegel toe, i can't handle it :mad:. Er zijn daarnaast sowieso super veel douchebags maar dan zijn dat ook meestal de gasten tussen de 18-21, de ouderen kan ik nog wel mee opschieten :windup:.

Ik moet echt een nieuwe gym zoeken :D.

:roflol:

De progressie in de spiegel is uiteindelijk waar we het voor doen, maar je kunt ook overdrijven.. Ik durf met recht te zeggen dat ik er op dit moment beter bij sta dan ooit, (en in de gym is echt epic licht), dus dan mag ik mijn biceps nog wel eens een keertje aanspannen om te kijken hoe het er uit ziet :roflol:

Het was gisteren wel ernstig hoor, tijdens elke rep puffen en steunen die lui.. Shirt omhoog en abs flexen.. bij de oefening "LIGHTWEIGHT BABY" schreeuwen enzo... Dan vraag ik mij echt af wat er in hemelsnaam mis is in die bovenkamer :roflol: Verder ben ik vooral met mezelf bezig in de gym.. ik ben een beetje socially awkward :P

Zie ik daar nu een zieke ader op je schouder?

Goede training zeg!! Om maar even olie op het vuur te gooien...ik zou niet met zout gaan spelen wanneer je daar te weinig ervaring mee hebt..

De progressie in de spiegel is uiteindelijk waar we het voor doen, maar je kunt ook overdrijven.. Ik durf met recht te zeggen dat ik er op dit moment beter bij sta dan ooit, (en in de gym is echt epic licht), dus dan mag ik mijn biceps nog wel eens een keertje aanspannen om te kijken hoe het er uit ziet :roflol:

Het was gisteren wel ernstig hoor, tijdens elke rep puffen en steunen die lui.. Shirt omhoog en abs flexen.. bij de oefening "LIGHTWEIGHT BABY" schreeuwen enzo... Dan vraag ik mij echt af wat er in hemelsnaam mis is in die bovenkamer :roflol: Verder ben ik vooral met mezelf bezig in de gym.. ik ben een beetje socially awkward :P

Dat kan ik begrijpen, maar ik heb dus zelfs gasten in de gym die bij het roeien in de spiegel kijken terwijl ze de rug niet eens zien :P. En tijdens curls enzovoort kan ik het nog enigszins begrijpen want dan sta je meestal sowieso al voor de spiegel.

Oh dat vind ik zo verschrikkelijk hé. Van die gasten die gaan lopen grunten en schreeuwen bij elke rep omdat het "cool/in" is of zo, ook niet omdat het even zwaar is of zo.

Goede training zeg!! Om maar even olie op het vuur te gooien...ik zou niet met zout gaan spelen wanneer je daar te weinig ervaring mee hebt..

Op zich een veilige tip, maar ze eet al amper zout, dus heel veel kan er niet fout gaan. Als je ook met zout wilt gaan laden dan is het een ander verhaal, maar er wordt niet geladen, we gaan enkel voor zoveel mogelijk definitie en zo min mogelijk vocht.

Het gaat super hier! No stress dat laatste weekje! Je bent al zo ver gekomen, dat laatste weekje gaat je ook lukken! :thumbs:

Zou ik wel doen voor nu idd.
Ander soort vlees kiezen en producten met minder zout en geen kruiden gebruiken....

Je bent een engel :D Dankjewel voor je tips!

Epic he!!! Ik sta dan half door die gym te springen: "PUN PUN PUN!!! KIJK, ZIE JE 'M!?!?!?!?!?!?!??! KIJKKKK!!!!!!! EEN VEINNNNNNNNNN!!!"
Komt overigens alleen opzetten als ik lateral raises heb gedaan :roflol: nu is hij weer diep begraven..

Wel pas in de week waarin je foto's gaat schieten he sexy :kiss:
Zout afbouwen, water opbouwen, daarna water afbouwen.

Ik zal heel braaf luisteren.. ik doe nu nog niets met dat alles inderdaad..

Dat kan ik begrijpen, maar ik heb dus zelfs gasten in de gym die bij het roeien in de spiegel kijken terwijl ze de rug niet eens zien :P. En tijdens curls enzovoort kan ik het nog enigszins begrijpen want dan sta je meestal sowieso al voor de spiegel.

Oh dat vind ik zo verschrikkelijk hé. Van die gasten die gaan lopen grunten en schreeuwen bij elke rep omdat het "cool/in" is of zo, ook niet omdat het even zwaar is of zo.

Haha, super kansloos hé.. Ik geneer mezelf al als ik heel stiekem achteraf een beetje sta te flexen.. ik hoop altijd maar dat niemand het zien :roflol:

Op zich een veilige tip, maar ze eet al amper zout, dus heel veel kan er niet fout gaan. Als je ook met zout wilt gaan laden dan is het een ander verhaal, maar er wordt niet geladen, we gaan enkel voor zoveel mogelijk definitie en zo min mogelijk vocht.

Jaa, ik ga daar niet teveel mee kloten, ik ben al zo gevoelig voor vocht vasthouden..

Cutting Weight Powerlifting: 2 Hour and 24 Hour Weigh Ins

Dit mag dan een powerlifting gericht artikel zijn, maar er staat wel goeie info over water cutten enzovoort in.

Ja dat is leuk, maar niet voor iemand die rond de 55kg weegt.. Dat wordt haar dood op 8 liter water..

Water-Loading-24-Hours.jpg

Toch denk ik dat ik dagelijks makkelijk 6 liter drink (inclusief koffie, thee, water, cola light, monster e.d.)

Het gaat super hier! No stress dat laatste weekje! Je bent al zo ver gekomen, dat laatste weekje gaat je ook lukken! :thumbs:

Thanks Freak! Ik ga er voor :D

Terug
Naar boven