Fitness Seller

Contest Log (v) Contestlog HillR

Hele dag kramp overal en zo in de walking dead gecast kunnen worden terwijl er op de wedstrijddag zelf geen problemen waren.

Dat is niet zo fijn :(, misschien volgende keer wat meer kalium & magnesium naar binnen gooien :D. Maar eigenlijk is het ook onvermijdelijk aangezien je lichaam er niet goed op gaat reageren om zoveel water te verliezen, waardoor je ook allemaal mineralen kwijtraakt.

Dat is niet zo fijn :(, misschien volgende keer wat meer kalium & magnesium naar binnen gooien :D. Maar eigenlijk is het ook onvermijdelijk aangezien je lichaam er niet goed op gaat reageren om zoveel water te verliezen, waardoor je ook allemaal mineralen kwijtraakt.
Op de wedstrijddag makkelijk kunnen aanvullen waardoor het geen probleem meer was. Maar genoeg logvervuiling. Dit is niet het log van marvin.

Ja dat is leuk, maar niet voor iemand die rond de 55kg weegt.. Dat wordt haar dood op 8 liter water..

Water-Loading-24-Hours.jpg
Ik heb dat op de helft gedaan jaar terug:p (toch met alleen het laden al 3 kg kwijt toen). 8 liter is echt bizar veel en nog gevaarlijk ook als je onder de 60 weegt

Lees nu net dat je 6 liter drinkt.. wow!! Ga je dan niet 20 x naar het toilet:p?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb dat op de helft gedaan jaar terug:p (toch met alleen het laden al 3 kg kwijt toen). 8 liter is echt bizar veel en nog gevaarlijk ook als je onder de 60 weegt

Lees nu net dat je 6 liter drinkt.. wow!! Ga je dan niet 20 x naar het toilet:p?

Pfoe! Klinkt niet goed!

Ik denk dat ik dagelijks al makkelijk 6 liter drink, iig 4/5 liter aan water, halve liter monster, en dan nog een litertje aan cola light en wat koffie...

Neem wel braaf dagelijks al mn vitamines ed..

Dus denk dat ik daar wel redelijk safe mee zit..

Ga idd per dag echt wel tussen de 10 a 20x naar de toilet :roflol: wordt er niet goed van.. het drinken is voor mij ook wel tegen de honger...

Teveel water drinken kan inderdaad gevaarlijk zijn. Probeer het aantal liter water in ieder geval zo veel mogelijk te verdelen en drink niet teveel in te korte tijd.
Waterintoxicatie - Wikipedia
Wat gebeurt er bij een watervergiftiging? - Drogespieren.nl

Ik drink dat inderdaad verdeeld over de hele dag, nooit heel veel in 1x, een liter per 1 a 2 uur..

Maar heb anders ook wel echt dorst als ik minder drink!

Nice die armpoooomp!:flexbiceps:

Drinken tegen de honger, check! Ben inmiddels zelf ook aan Monster geslagen, bevalt erg goed :rolleyes:
Tip: ijskoffie! Gewoon sterke koffie zetten en in de koelkast zetten om af te koelen.
Ook koffie in ijsblokjesvormpjes gieten en invriezen.
Koffieijsblokjes in de koude koffie, scheutje melk (magere, volle, amandel, whatever) erbij en damn, dat is lekker :).

Dat klinkt goed @SanneF, moet ik eens gaan proberen!! (Kan het niet beloven, ik ben zo lui aangelegd.......... ik doe liever niet teveel moeite :roflol: )

Mini update
Begin al redelijk tevreden te raken met mijn fysiek, sure lang niet droog genoeg.. maar ik voel me ook geen vetz*k ofzo. Blijkbaar is een cycle met 2 lowdagen gevolgd door 1 highdag beter voor m'n fysiek. Beetje laat om daar nu achter te komen :roflol: Verder begint het lage aantal kcal me nu wel echt op te breken. Ik slaap ontzettend slecht, vannacht hooguit een uurtje geslapen en wel 10x naar de wc geweest.

Vandaag dus een ekte zombie en ga daarom niet vanavond maar morgenochtend trainen.. Maakt op zich ook niet zoveel uit, misschien wel beter ook want ik heb epic spierpijn van vorige train. Voeding blijft wel gewoon strak.. Vandaag nog een lowdag, met in totaal 900 kcal (om te huilen).

Verder alles geprobeerd om van mijn ziek zijn af te komen, maar het lijkt er niet beter op te worden, dus zal vanmiddag even langs de huisarts. Kans is groot dat ik aan de antibiotica moet... Dat stel ik dan heel stiekem even uit tot na de contest.. Gaan we vast niet dood van :roflol: Want dan zul je straks zien dat ik opeens een super bloat ofzo er van krijg.. alles voor niks :roflol:

Ik ga vandaag even oefenen met poseren.. Dat vind ik nog wel een dingetje.. Dat alles tegelijk aanspannen, zonder kuthoofd of verslapte abs e.d. vind ik nog best moeilijk. Ik probeer het elke dag, maar na 3 poses faal ik hard.. Dus ik hoop dat ik volgende week genoeg energie heb om het wat langer vol te houden, anders wordt het niks met die foto's :roflol:

900 kcal :eek::eek::eek::eek:

Ben zelf ook erg lui aangelegd, maar moet zeggen dat er verbazingwekkend weinig handelen nodig zijn voor die ijskoffie, je koffiezetapparaat, koelkast en vriezer doen eigenlijk al het werk :rolleyes:.

Oef, klinkt wel heavy hoor, 900 kcal.. Lastig om dan proberen hongergevoelens tegen te gaan.
Lijkt me niet meer dan logisch dat het nu zijn uitwerking heeft op je lichaam qua energie en weerstand.
Merk je ook dat je minder goed herstelt nu je laag zit in kcal?

Ben zelf ook erg lui aangelegd, maar moet zeggen dat er verbazingwekkend weinig handelen nodig zijn voor die ijskoffie, je koffiezetapparaat, koelkast en vriezer doen eigenlijk al het werk :rolleyes:.

Oef, klinkt wel heavy hoor, 900 kcal.. Lastig om dan proberen hongergevoelens tegen te gaan.
Lijkt me niet meer dan logisch dat het nu zijn uitwerking heeft op je lichaam qua energie en weerstand.
Merk je ook dat je minder goed herstelt nu je laag zit in kcal?

Dat valt eigenlijk best mee als je het zo zegt haha!

Het tegengaan van de honger is op sommige dagen niet echt te doen :roflol: Er zitten dagen bij dat ik mijn ontbijt/lunch/tussendoortje allemaal in een tijdsbestek van een uur op eet en vervolgens dan nog 6 uren ofzo moet wachten op avondeten :roflol: Thank god voor Monster en cola light....

Herstel is inderdaad ook erg traag.. moet er echt om denken dat ik niets overbelast. Ik heb eerder deze week 5 pushups gedaan en toen was m'n tietspier gelijk "overbelast". In ieder geval pijnlijk, dat is vandaag pas weer over..

Verder echt makkelijk 3 a 4 dagen spierpijn.. Terwijl ze op dag 2 of 3 alweer getraind worden..

maarja.. het gaat toch om uiterlijk en niet over gezondheid/hoe je je voelt ??? :roflol:

Ben echt wel blij dat de laatste week nu aangebroken is. Zelfs vannacht nog heel erg gepiekerd of ik niet dit weekend al de foto's wil doen omdat ik echt een beetje klaar ben met de pijntjes en het ziek zijn :P Maarja, een extra week om nog wat vet / vocht kwijt te spelen is toch wel weer fijn.. dus dat doe ik dan maar!

Nog even een weekje doorzetten dat kun jij prima. Je bent nu al zo ver en zit helemaal in het ritme.

Dat klinkt goed @SanneF, moet ik eens gaan proberen!! (Kan het niet beloven, ik ben zo lui aangelegd.......... ik doe liever niet teveel moeite :roflol: )

Mini update
Begin al redelijk tevreden te raken met mijn fysiek, sure lang niet droog genoeg.. maar ik voel me ook geen vetz*k ofzo. Blijkbaar is een cycle met 2 lowdagen gevolgd door 1 highdag beter voor m'n fysiek. Beetje laat om daar nu achter te komen :roflol: Verder begint het lage aantal kcal me nu wel echt op te breken. Ik slaap ontzettend slecht, vannacht hooguit een uurtje geslapen en wel 10x naar de wc geweest.

Vandaag dus een ekte zombie en ga daarom niet vanavond maar morgenochtend trainen.. Maakt op zich ook niet zoveel uit, misschien wel beter ook want ik heb epic spierpijn van vorige train. Voeding blijft wel gewoon strak.. Vandaag nog een lowdag, met in totaal 900 kcal (om te huilen).

Verder alles geprobeerd om van mijn ziek zijn af te komen, maar het lijkt er niet beter op te worden, dus zal vanmiddag even langs de huisarts. Kans is groot dat ik aan de antibiotica moet... Dat stel ik dan heel stiekem even uit tot na de contest.. Gaan we vast niet dood van :roflol: Want dan zul je straks zien dat ik opeens een super bloat ofzo er van krijg.. alles voor niks :roflol:

Ik ga vandaag even oefenen met poseren.. Dat vind ik nog wel een dingetje.. Dat alles tegelijk aanspannen, zonder kuthoofd of verslapte abs e.d. vind ik nog best moeilijk. Ik probeer het elke dag, maar na 3 poses faal ik hard.. Dus ik hoop dat ik volgende week genoeg energie heb om het wat langer vol te houden, anders wordt het niks met die foto's :roflol:
:roflol:

Tja en dat poseren is en blijft gewoon kut. Moet ook eerlijk zeggen dat ik er vrij weinig zin aan heb des te meer ik er aan denk. Haha

Tip: ijskoffie! Gewoon sterke koffie zetten en in de koelkast zetten om af te koelen.

Dit! Ik maak het al de avond tevoren en dan is dat prima wakker worden de volgende ochtend met de warme temperaturen deze dagen:coffee:. Ook zeer goed te doen met wat van die flavdrops van myprotein of xxl:o

Je gaat zo goed meid, nog even doorknallen die laatste dagen!:banana:

LAATSTE LOODJES

Thank god... het einde komt in zicht.. Het zal wel psychisch zijn, want ik vind het loodzware dagen, de hele dag koud.. moe.. geen zin.. Ik probeerde om vandaag onder de training uit te komen, maar helaas. @Punjab is onverbiddelijk.

Plateloaded Latpulldown SS BOR
1x10x40 / 1x15x25
1x10x60 / 1x15x25
1x10x70 / 1x15x25
1x8x80 / 1x15x25
1x5+3x85 / 1x10x25

Seated cable rows SS Facepulls
3x10x18 / 3x15x18

Legextension
1x10x18
1x10x25
1x10x32
1x8x39

RDL
3x10x25

Cable Crunches SS Cable tricep pushdown
3x15x18 / 3x12x10,3

Lateral raises SS DB Shrug
3x8x7 / 3x10x18

Standing abductor SS adductor
3x12x25 / 3x10x20x3

CARDIO
15 min op stairmaster

Toen was ik er helemaal klaar mee :D Wel lekker getraind, goeie burn in m'n benen... love it!

Nu tijd voor FOOOOOD

IMG_3411.JPG
IMG_3412.JPG

Goedzo @Punjab! Je rug ziet er erg goed uit hoor Hill!

Keep it up..laatste loodjes inderdaad!

Terug
Naar boven