Thanks
Dat klinkt goed
@SanneF, moet ik eens gaan proberen!! (Kan het niet beloven, ik ben zo lui aangelegd.......... ik doe liever niet teveel moeite

)
Mini update
Begin al redelijk tevreden te raken met mijn fysiek, sure lang niet droog genoeg.. maar ik voel me ook geen vetz*k ofzo. Blijkbaar is een cycle met 2 lowdagen gevolgd door 1 highdag beter voor m'n fysiek. Beetje laat om daar nu achter te komen

Verder begint het lage aantal kcal me nu wel echt op te breken. Ik slaap ontzettend slecht, vannacht hooguit een uurtje geslapen en wel 10x naar de wc geweest.
Vandaag dus een ekte zombie en ga daarom niet vanavond maar morgenochtend trainen.. Maakt op zich ook niet zoveel uit, misschien wel beter ook want ik heb epic spierpijn van vorige train. Voeding blijft wel gewoon strak.. Vandaag nog een lowdag, met in totaal 900 kcal (om te huilen).
Verder alles geprobeerd om van mijn ziek zijn af te komen, maar het lijkt er niet beter op te worden, dus zal vanmiddag even langs de huisarts. Kans is groot dat ik aan de antibiotica moet... Dat stel ik dan heel stiekem even uit tot na de contest.. Gaan we vast niet dood van

Want dan zul je straks zien dat ik opeens een super bloat ofzo er van krijg.. alles voor niks
Ik ga vandaag even oefenen met poseren.. Dat vind ik nog wel een dingetje.. Dat alles tegelijk aanspannen, zonder kuthoofd of verslapte abs e.d. vind ik nog best moeilijk. Ik probeer het elke dag, maar na 3 poses faal ik hard.. Dus ik hoop dat ik volgende week genoeg energie heb om het wat langer vol te houden, anders wordt het niks met die foto's