AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Contestlog HillR

Ik heb het normaal altijd snel warm, maar van de week hele tijd koude rillingen op werk:/ Airco stond op 22 graden. Niet heel warm ook, maar normaal heb ik daar geen problemen mee.

Gelukkig is het einde in zicht, mooie rug!

LAATSTE LOODJES

Thank god... het einde komt in zicht.. Het zal wel psychisch zijn, want ik vind het loodzware dagen, de hele dag koud.. moe.. geen zin.. Ik probeerde om vandaag onder de training uit te komen, maar helaas. @Punjab is onverbiddelijk.

Plateloaded Latpulldown SS BOR
1x10x40 / 1x15x25
1x10x60 / 1x15x25
1x10x70 / 1x15x25
1x8x80 / 1x15x25
1x5+3x85 / 1x10x25

Seated cable rows SS Facepulls
3x10x18 / 3x15x18

Legextension
1x10x18
1x10x25
1x10x32
1x8x39

RDL
3x10x25

Cable Crunches SS Cable tricep pushdown
3x15x18 / 3x12x10,3

Lateral raises SS DB Shrug
3x8x7 / 3x10x18

Standing abductor SS adductor
3x12x25 / 3x10x20x3

CARDIO
15 min op stairmaster

Toen was ik er helemaal klaar mee :D Wel lekker getraind, goeie burn in m'n benen... love it!

Nu tijd voor FOOOOOD

IMG_3411.JPG
IMG_3412.JPG
Mooie rug:engel:

Salade ziet er heerlijk uit ook:p

Hill got back :D

Goede rug dame, succes met laatste loodjes, hoe lang zo weinig calorieën?

• Topic Starter Topic Starter
Goedzo @Punjab! Je rug ziet er erg goed uit hoor Hill!

Keep it up..laatste loodjes inderdaad!

Thanks! Gaat goedkomen, ook al had ik afgelopen weekend een aantal slechte momenten.. Zaterdag een magnum double caramel (mini) en zondag heel stilletjes in de keuken een snoepje uit onze vreetla.. Gelukkig was @Punjab erg oplettend "Hoor ik daar de snoepzak... DOE HET NIET!!!"..

Thanks voor de motivatie Pillz! Erg nice!

Ik heb het normaal altijd snel warm, maar van de week hele tijd koude rillingen op werk:/ Airco stond op 22 graden. Niet heel warm ook, maar normaal heb ik daar geen problemen mee.

Gelukkig is het einde in zicht, mooie rug!

Ik ben ook constant aan het koukleumen.. heb nonstop kippenvel :roflol:

Mooie rug:engel:

Salade ziet er heerlijk uit ook:p

Thanks! Ben inderdaad niet ontevreden over m'n rugdefinitie.. Toch wel gek dat je je niet zo "voelt" als je er uit ziet op de foto's..

:D

Goede rug dame, succes met laatste loodjes, hoe lang zo weinig calorieën?

Thanks!

Ik heb zo'n 6 weken op de 900 kcal gezeten.. In de weekenden dan soms 1 of 2 dagen op 1200 á 1300 kcal..

Deze week weet ik het aantal kcal waar @Punjab me op zet niet precies, maar het zal niet veel zijn.

Mooie rug meid, top!!
Echt waar, het.zit.er.bijna.op, hang in there! :kiss:

• Topic Starter Topic Starter
Laatste dagen

Vanaf vandaag gaan we het zout minderen, kcal zal enigszins hetzelfde blijven maar ik ga iets "cleaner" eten.
Geen carbs meer tot aan de shoot en het eten zal elke dag ongeveer zo zijn:

1 ei
1 smartbar
Tonijn met sla (geen kruiden meer :( )
200gr kipfilet
300gr groente

Qua drinken heeft Pun een mooi opzetje gemaakt, die zal ik later posten als ik 'm ook heb.

Trainingen zullen maandag en woensdag zijn, fullbody.

Ik hoop dat ongeveer zo te kunnen doen:

15 minuten cardio op de stairmaster, high intensity

Plateloaded Latpulldown SS Bent over Row
Seated DB Shoulderpresses SS Lateral raises
Facepulls SS Seated Rows
DB Curls SS DB Shrugs
Rope pushdown SS Cable crunches
Legextensions SS Glute kickbacks

Vervolg
Besloten om na de contest gewoon verder te cutten. Ik ben doodsbenauwd om weer aan te komen en ik wil eigenlijk wel eens naar een "acceptabel" vetpercentage en daar blijven. Ik ga het na de contest wel iets minder zwaar aanpakken, dus de kcal iets meer om hoog en dan misschien de cardio maar wat opvoeren. Maar eerst herstellen van m'n luchtweginfectie.. Ik merk dat ik het steeds benauwder krijg en heb ook erg last van m'n keel. Dit duurt nu al 3 á 4 weken en het wordt er niet beter op. De antibiotica ligt klaar, dus vanaf zaterdag gelijk maar starten met de kuur.

Besloten dat ik ook een hometrainer wil aanschaffen, dat maakt het doen van cardio iets makkelijker.

Foto's
Ik kijk stiekem een beetje op tegen het maken van de foto's, heb al veel foto's en filmpjes bekeken over de poses, maar poseren is echt mijn ding niet.. Ben zo bang dat na de weken afzien de foto's enorm tegenvallen :roflol: We gaan in ieder geval ons best doen, en dan zien we wel wat het ons heeft gebracht.

Foto's
Ik kijk stiekem een beetje op tegen het maken van de foto's, heb al veel foto's en filmpjes bekeken over de poses, maar poseren is echt mijn ding niet.. Ben zo bang dat na de weken afzien de foto's enorm tegenvallen :roflol: We gaan in ieder geval ons best doen, en dan zien we wel wat het ons heeft gebracht.
Ben er van overtuigd dat dat helemaal goed gaat! Veel slechter poseren dan ik zal het niet worden:roflol:

Oja...en wel een beetje stil staan hè.. ;)

Dat poseren is indd lastig:p Ik moet het doen met mn eigen foon camera. Niet ideaal, maar heb niks anders:p

Knap dat je nog door gaat na de contest! Ik hoop voor mijzelf dit te kunnen behouden, is ook al een uitdaging:p

Laatste dagen

Vanaf vandaag gaan we het zout minderen, kcal zal enigszins hetzelfde blijven maar ik ga iets "cleaner" eten.
Geen carbs meer tot aan de shoot en het eten zal elke dag ongeveer zo zijn:

1 ei
1 smartbar
Tonijn met sla (geen kruiden meer :( )
200gr kipfilet
300gr groente

Qua drinken heeft Pun een mooi opzetje gemaakt, die zal ik later posten als ik 'm ook heb.

Trainingen zullen maandag en woensdag zijn, fullbody.

Ik hoop dat ongeveer zo te kunnen doen:

15 minuten cardio op de stairmaster, high intensity

Plateloaded Latpulldown SS Bent over Row
Seated DB Shoulderpresses SS Lateral raises
Facepulls SS Seated Rows
DB Curls SS DB Shrugs
Rope pushdown SS Cable crunches
Legextensions SS Glute kickbacks

Vervolg
Besloten om na de contest gewoon verder te cutten. Ik ben doodsbenauwd om weer aan te komen en ik wil eigenlijk wel eens naar een "acceptabel" vetpercentage en daar blijven. Ik ga het na de contest wel iets minder zwaar aanpakken, dus de kcal iets meer om hoog en dan misschien de cardio maar wat opvoeren. Maar eerst herstellen van m'n luchtweginfectie.. Ik merk dat ik het steeds benauwder krijg en heb ook erg last van m'n keel. Dit duurt nu al 3 á 4 weken en het wordt er niet beter op. De antibiotica ligt klaar, dus vanaf zaterdag gelijk maar starten met de kuur.

Besloten dat ik ook een hometrainer wil aanschaffen, dat maakt het doen van cardio iets makkelijker.

Foto's

Goed dat je na de contest nog verder wil blijven gaan.
Ik trek de cut ook nog even door alleen net als jou dan wel wat meer kcal en de cardio blijft ook.
Een hometrainer thuis hebben is echt ideaal! Beetje Youtube aan of filmpje kijken op Netflix:D

Hopenlijk voel je je wel snel weer wat beter.

Hoe komt het toch dat mensen hometrainer zo ideaal vinden?
Zou hem zonder twijfel direct inruilen voor een crosstrainer, als dat zou kunnen :o

Zijn er ook banktrainers? :o

Hoe komt het toch dat mensen hometrainer zo ideaal vinden?
Zou hem zonder twijfel direct inruilen voor een crosstrainer, als dat zou kunnen :o

@SanneF, je bent niet de enige hier nog een crosstrainerlover. Veel fijner dan fietsen. Bovendien hebben we op de sportschool crosstrainers met youtube erop en dat is ideaal om filmpjes te kijken.

Die foto's van jou gaan helemaal goedkomen hoor! Je ziet er prachtig uit ook al heb je zelf wss een wat ander beeld....
Maar je zal zeker hoge punten gooien met je fysiek en doorzettingsvermogen!
You go girl!! :thumb:

Terug
Naar boven