- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie rugLAATSTE LOODJES
Thank god... het einde komt in zicht.. Het zal wel psychisch zijn, want ik vind het loodzware dagen, de hele dag koud.. moe.. geen zin.. Ik probeerde om vandaag onder de training uit te komen, maar helaas. @Punjab is onverbiddelijk.
Plateloaded Latpulldown SS BOR
1x10x40 / 1x15x25
1x10x60 / 1x15x25
1x10x70 / 1x15x25
1x8x80 / 1x15x25
1x5+3x85 / 1x10x25
Seated cable rows SS Facepulls
3x10x18 / 3x15x18
Legextension
1x10x18
1x10x25
1x10x32
1x8x39
RDL
3x10x25
Cable Crunches SS Cable tricep pushdown
3x15x18 / 3x12x10,3
Lateral raises SS DB Shrug
3x8x7 / 3x10x18
Standing abductor SS adductor
3x12x25 / 3x10x20x3
CARDIO
15 min op stairmaster
Toen was ik er helemaal klaar meeWel lekker getraind, goeie burn in m'n benen... love it!
Nu tijd voor FOOOOOD
![]()
![]()

Ik heb het normaal altijd snel warm, maar van de week hele tijd koude rillingen op werk:/ Airco stond op 22 graden. Niet heel warm ook, maar normaal heb ik daar geen problemen mee.
Gelukkig is het einde in zicht, mooie rug!

Goede rug dame, succes met laatste loodjes, hoe lang zo weinig calorieën?
)
We gaan in ieder geval ons best doen, en dan zien we wel wat het ons heeft gebracht.Mooie rug meid, top!!
Echt waar, het.zit.er.bijna.op, hang in there!![]()
Haha...dat dere secret eatingen zondag heel stilletjes in de keuken een snoepje uit onze vreetla.. Gelukkig was @Punjab erg oplettend "Hoor ik daar de snoepzak... DOE HET NIET!!!"..

Ben er van overtuigd dat dat helemaal goed gaat! Veel slechter poseren dan ik zal het niet wordenFoto's
Ik kijk stiekem een beetje op tegen het maken van de foto's, heb al veel foto's en filmpjes bekeken over de poses, maar poseren is echt mijn ding niet.. Ben zo bang dat na de weken afzien de foto's enorm tegenvallenWe gaan in ieder geval ons best doen, en dan zien we wel wat het ons heeft gebracht.

Laatste dagen
Vanaf vandaag gaan we het zout minderen, kcal zal enigszins hetzelfde blijven maar ik ga iets "cleaner" eten.
Geen carbs meer tot aan de shoot en het eten zal elke dag ongeveer zo zijn:
1 ei
1 smartbar
Tonijn met sla (geen kruiden meer)
200gr kipfilet
300gr groente
Qua drinken heeft Pun een mooi opzetje gemaakt, die zal ik later posten als ik 'm ook heb.
Trainingen zullen maandag en woensdag zijn, fullbody.
Ik hoop dat ongeveer zo te kunnen doen:
15 minuten cardio op de stairmaster, high intensity
Plateloaded Latpulldown SS Bent over Row
Seated DB Shoulderpresses SS Lateral raises
Facepulls SS Seated Rows
DB Curls SS DB Shrugs
Rope pushdown SS Cable crunches
Legextensions SS Glute kickbacks
Vervolg
Besloten om na de contest gewoon verder te cutten. Ik ben doodsbenauwd om weer aan te komen en ik wil eigenlijk wel eens naar een "acceptabel" vetpercentage en daar blijven. Ik ga het na de contest wel iets minder zwaar aanpakken, dus de kcal iets meer om hoog en dan misschien de cardio maar wat opvoeren. Maar eerst herstellen van m'n luchtweginfectie.. Ik merk dat ik het steeds benauwder krijg en heb ook erg last van m'n keel. Dit duurt nu al 3 á 4 weken en het wordt er niet beter op. De antibiotica ligt klaar, dus vanaf zaterdag gelijk maar starten met de kuur.
Besloten dat ik ook een hometrainer wil aanschaffen, dat maakt het doen van cardio iets makkelijker.
Foto's
Ik kijk stiekem een beetje op tegen het maken van de foto's, heb al veel foto's en filmpjes bekeken over de poses, maar poseren is echt mijn ding niet.. Ben zo bang dat na de weken afzien de foto's enorm tegenvallenWe gaan in ieder geval ons best doen, en dan zien we wel wat het ons heeft gebracht.
Hometrainer is veel chiller tv kijken....Hoe komt het toch dat mensen hometrainer zo ideaal vinden?
Zou hem zonder twijfel direct inruilen voor een crosstrainer, als dat zou kunnen![]()

Zo'n ding hebben we serieus van mijn baas gekregen, om tijdens kantoorwerk gewoon te kunnen bewegenJa van die opoe fietsjes. Lekker in op de bank zitten chillen en af en toe even wat rond trappen![]()

Hoe komt het toch dat mensen hometrainer zo ideaal vinden?
Zou hem zonder twijfel direct inruilen voor een crosstrainer, als dat zou kunnen![]()