- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
yup, thats me.... Ben er van overtuigd dat dat helemaal goed gaat! Veel slechter poseren dan ik zal het niet worden
Oja...en wel een beetje stil staan hè..![]()
Haha, nou ik vind de foto's wel echt goed gelukt! Super goede definitie, je mag jezelf best wel eens wat credits geven hoor! Menig natty die er nooit zo bij staat
Dat poseren is indd lastigIk moet het doen met mn eigen foon camera. Niet ideaal, maar heb niks anders
Knap dat je nog door gaat na de contest! Ik hoop voor mijzelf dit te kunnen behouden, is ook al een uitdaging![]()
Ohh das balen dat je het met je telefoon moet doen, maakt iemand ze wel van je? Het is nog 10x zo moeilijk om te poseren en zelf de pic te schieten...
Ja ik moet wel.. Het is toch zonde om 8 weken af te zien en het in 2 weken weer kapot te maken, ik kan dat echt heel goed. Ik heb nog nooit iets echt vast kunnen houden (ja m'n vet
) dus dan maar beter nog wat afvallen.. en hopen dat ik daarna niet in een vreetfrenzy verval en het alsnog verpest..Ik ben altijd op m'n best bij "alles geven". Op gewicht blijven e.d. vind ik ontzettend moeilijk..
Goed dat je na de contest nog verder wil blijven gaan.
Ik trek de cut ook nog even door alleen net als jou dan wel wat meer kcal en de cardio blijft ook.
Een hometrainer thuis hebben is echt ideaal! Beetje Youtube aan of filmpje kijken op Netflix
Hopenlijk voel je je wel snel weer wat beter.
Nice! Jaa, zo diep blijven gaan heb je ook geen baat bij.. het leven wordt er dan niet beter op
Hoe komt het toch dat mensen hometrainer zo ideaal vinden?
Zou hem zonder twijfel direct inruilen voor een crosstrainer, als dat zou kunnen![]()
Op een hometrainer kun je zitten.. Crosstrainer moet staand.. pfffffffff.. daar wordt je toch super moe van!!!

Ja van die opoe fietsjes. Lekker in op de bank zitten chillen en af en toe even wat rond trappen![]()
Hahah ik heb serieus overwogen één aan te schaffen voor op m'n werk, maar ik betwijfel een beetje of die dingen wel echt iets doen?
Zo'n ding hebben we serieus van mijn baas gekregen, om tijdens kantoorwerk gewoon te kunnen bewegen
Ik gebruik hem altijd tijdens het eten, maakt vast net het verschil![]()
that dere dedication!@SanneF, je bent niet de enige hier nog een crosstrainerlover. Veel fijner dan fietsen. Bovendien hebben we op de sportschool crosstrainers met youtube erop en dat is ideaal om filmpjes te kijken.
Ik vind het allebei verschrikkelijk, maar als ik dan kan kiezen tussen zitten of staan......

Die foto's van jou gaan helemaal goedkomen hoor! Je ziet er prachtig uit ook al heb je zelf wss een wat ander beeld....
Maar je zal zeker hoge punten gooien met je fysiek en doorzettingsvermogen!
You go girl!!![]()
Dankjewel! Ik ben heel benieuwd.. posing is niet m'n ding en ik begin echt een ingevallen hoofd te krijgen
Op één of andere manier wil het vet daar wel vandaan, maar op m'n benen en buik HO MAAR! Nogmaals dank, we gaan het zien.. Ik heb echt ijzersterke competitie, dus ik ben erg benieuwd..Moet me echt inhouden om niet de andere deelneemsters te vragen "Post al vast wat previews!!!!" Om te kijken of het niet uberhaupt een verloren zaak is om nog foto's te maken

Damn tiran Punjab. Ik zal aan je denken de komende week, zet 'm op!
Haha, I need that. Zonder @Punjab z'n strengheid en onvoorwaardelijke steun had 't mij nooit gelukt. Had ik mezelf op m'n werk allang volgestopt met kruidvatsnoep...
Vind het echt wel knap dat ik dat al een paar weken niet heb gedaan
(Okay, die van dit weekend niet meegeteld............)

Ik moet het doen met mn eigen foon camera. Niet ideaal, maar heb niks anders

)