XXL Nutrition

Contest Log (v) Contestlog HillR

924kcals?? :eek2: Da’s bijna m’n ontbijt! :angstig:

Succes met de laatste loodjes :flexbiceps:

Zet hem op meid!
De laatste loodjes! :) :thumb:

Lekker bezig Hill!

Goed bezig, knap hoor, beneden de 1000 kcals blijven. Ik zat gisteren op 1800 en vandaag 1400 en ben al een redelijke zombie. Bij mij blijven mijn bovenbenen ook 'vol' zitten, ik heb echt geen beendefinitie. (Oke, ik moet toevoegen dat mijn bovenbenen op gewoon niet sterk zijn:P.)

• Topic Starter Topic Starter
924kcals?? :eek2: Da’s bijna m’n ontbijt! :angstig:

Succes met de laatste loodjes :flexbiceps:

:( that must be one hell of a good breakfast... :D Het is je gegund :D

Zet hem op meid!
De laatste loodjes! :) :thumb:

Thanks meis, het einde nadert!

Dankjewel! :D

Goed bezig, knap hoor, beneden de 1000 kcals blijven. Ik zat gisteren op 1800 en vandaag 1400 en ben al een redelijke zombie. Bij mij blijven mijn bovenbenen ook 'vol' zitten, ik heb echt geen beendefinitie. (Oke, ik moet toevoegen dat mijn bovenbenen op gewoon niet sterk zijn:P.)

Thanks man! Dat waren zware dagen voor je zeg! Benen zijn gewoon kut, maar al met al ben ik op zich nog best wel tevreden..

UPDATE

Alright! Is er ook wat te winnen voor de deelneemster die het meeste klaagt? Want die kan ik wel zonder slag of stoot winnen denk ik :roflol:

Nu ben ik nooit echt iemand geweest die zichzelf "prijst" over haar fysiek oid, ik klaag er liever over.. Never satisfied, right!

Dus, prepare voor klaag:

Daar waar ik maandag en dinsdag als carbloze dagen en veel drinken weinig moeite er mee had was gisteren een ontzettend zware dag. Zowel fysiek als psychisch.. Ik moest heel veel water drinken, en zonder carbs of zout ga je je daar niet echt beter van voelen.. Ik ben denk ik overdag wel 30x naar de wc geweest, voordeel dat iedereen hier op vakantie is, dus ik kan praktisch gewoon de hele dag op m'n werk op de wc blijven zitten :roflol:

Begin van de middag begon de hoofdpijn al te komen, en aangezien ik geen medz wil nemen daartegen ivm vocht vasthouden was dat echt doorbikkelen. 's avonds de depletion training en toen ik me omkleedde zag ik toch mijn schrik dat ik echt immens veel vocht vasthield.. Super kut! Ik zat al tegen de 6,5 liter aan.. en mijn broek en sokken stonden gewoon centimeters diep in m'n benen.. Ik kon wel janken.

Gelijk ook helemaal geen zin meer in die training en ik dacht f**k this shit, laat maar.. Ik ga gewoon geen foto's maken, ik ga vanavond lekker eten.. Ik ben er helemaal klaar mee.

Maarja, zo werkt dat natuurlijk niet.

Gauw overleg met Pun gepleegd en die gaf aan dat ik dan toch echt meer moest drinken :treuren:Dus ik gelijk m'n 750ml water opgedronken, gevuld en nog meer opgedronken.. Toen kreeg ik natuurlijk weer op m'n kop dat ik te snel aan het drinken was, want je wilt geen watervergiftiging oplopen met zo weinig calorieën, geen zout enzovoort. Dus verder maar rustig aan gedronken, maar al dat water wordt je echt letterlijk ziek.. Ik heb me echt in tijden niet zo lamlendig gevoeld..

TRAINING

Plateloaded Latpulldown SS BOR
2x20x40 / 2x20x10
2x20x20 / 2x20x10

Verdomme wat zwaar zeg :roflol: Haat aan zoveel reps :roflol:

Last van de aanhechting van m'n borstspier (al een week), super vervelend.. En ook m'n tricep rechts is behoorlijk geirriteerd door het vele harde trainen..

Lateral Raises SS Front raises
1x20x3 / 1x20x3
2x20x2 / 2x20x2
1x20x1 / 1x20x1

:roflol: Zie je het al voor je?? Honderden reps maken met zo'n inieminiegewichtje.. The shame was high.. En dan moet ik ook nog eerlijk bekennen dat het gewoon echt heel erg zwaar was :haha:

Seated Rows
4x20x11

Facepulls SS Rope Pushdown
4x20x11 / 4x20x4,5

DB Curls
4x20x3

Nou, toen was het wel mooi geweest.. De hoofdpijn was niet meer te harden.. Gauw naar huis waar mijn eigen keukenprins @Punjab mijn avondeten klaarmaakte:

200gr broccoli
200gr kipfilet

Heb dat echt naar binnen zitten stouwen, was heerlijk.. en veel te weinig.. :windup:

Hoofdpijn ging echter niet weg en ik moest nog meer drinken, want ik was echt een opgeblazen balletje.

Vannacht zo'n 8x naar de wc geweest.. (who needs sleep right... :grumble:) En vanochtend was ik gelukkig weer aardig wat vocht kwijt.. Vooral op m'n benen is het vocht er mooi uitgetrokken, m'n buik helaas niet.. Dus ik hoop dat dat nog wel gaat gebeuren want er is op het moment geen lijn te bekennen.

Anyways, vanochtend gelijk wakker met oneindige dorst.. Nu al.... Ik mag vandaag 2,25 liter, waarvan de eerste 300ml aan koffie al op is.

De rest zal ik dus ontzettend goed moeten plannen om niet dood te gaan van de dorst..

Nog een afsluitend vraagje voor de kenners... Moet ik voor m'n foto's wel of niet iets met zout eten? Ik sta momenteel echt ontzettend flat, gisteren met pomp zag het er zelfs niet uit alsof ik train.. komt dat wel goed? :bang:

Nog een afsluitend vraagje voor de kenners... Moet ik voor m'n foto's wel of niet iets met zout eten? Ik sta momenteel echt ontzettend flat, gisteren met pomp zag het er zelfs niet uit alsof ik train.. komt dat wel goed? :bang:
Naar mijn mening wel! Zout is belangrijk voor allerlij transporten in je lichaam..

Sterkte vandaag met het weinig drinken! Ik voel je struggles, maar nog even doorzetten!:thumbs:

Echt respect voor jou en klagen mag zeker!
Ik zou je graag wat droogheid geven in ruil voor wat vocht/vet...
Was T maar zo simpel ;)

Hou vol meid! Nog effetjes!
You can do this! En die foto's worden gewoon helemaal te gek! :)

Naar mijn mening wel! Zout is belangrijk voor allerlij transporten in je lichaam..

Sterkte vandaag met het weinig drinken! Ik voel je struggles, maar nog even doorzetten!:thumbs:

Thanks Marv! We zijn er bijna, ik denk dat ik (vooralsnog) minder moeite heb met het mindere drinken, al heb ik wel continu een droge mond.. Gewoon focus op werk en voor we het weten is de dag voorbij.

Echt respect voor jou en klagen mag zeker!
Ik zou je graag wat droogheid geven in ruil voor wat vocht/vet...
Was T maar zo simpel ;)

Hou vol meid! Nog effetjes!
You can do this! En die foto's worden gewoon helemaal te gek! :)

Thanks! :D Komt goed!

Dat klagen is vooral ook om het lekker van me af te schrijven.. verder valt het me allemaal op zich wel mee, maar op één of andere manier maakt het het makkelijker wanneer ik hier lekker dramatisch doe :roflol:

Drinkschema

300ml koffie 06.00u
200ml brandnetelthee 10.00u
200ml brandnetelthee 11.00u
200ml brandnetelthee 12.00u
200ml brandnetelthee 13.00u
200ml brandnetelthee 14.00u
200ml brandnetelthee 15.00u
500ml monster 15.45u
250ml cola light 18.00u

Ik denk ik moet maar vast een schemaatje maken, dan heb ik qua drinken iets om naar uit te kijken. Brandnetelthee (op zich niet echt lekker) onttrekt vocht, dus dat zou een goed ding moeten zijn.. ben benieuwd!

Beetje dom dat ik mijn kopje thee van 10u echt in 5 minuten heb opgedronken.. had me voor genomen om langzaam iedere 5 min een slokje te nemen ofzo......... well that failed :roflol:

Je bent goed bezig lekkerding :heart: Alles komt goed :kiss:

Nog even doorzetten Hillie, succes nog met de laatste loodjes! Ben heel benieuwd naar de eindfoto's!

Knap door gebikkeld gister!

:aai::kiss:

goodluck beauty!!!

Ik heb gehoord van iemand die ook wedstrijden doet dat zero drankjes vocht kan vasthouden, of het waar is weet ik niet, maar ik heb het risico niet genomen:P
Succes met de laatste loodjes!

Je bent goed bezig lekkerding :heart: Alles komt goed :kiss:

:heart: Couldn't do it without you!!

Nog even doorzetten Hillie, succes nog met de laatste loodjes! Ben heel benieuwd naar de eindfoto's!

Thanks! Ik ook....! :D

Dankjewel!

Dankjewel schat!

Ik heb gehoord van iemand die ook wedstrijden doet dat zero drankjes vocht kan vasthouden, of het waar is weet ik niet, maar ik heb het risico niet genomen:P
Succes met de laatste loodjes!

Dankjewel voor de tip! Geen monster dus voor mij.. keek ik nou net zo naar uit :P Misschien dat het nog helpt om vandaag en morgen dat niet te drinken.. Morgenmiddag foto's en zaterdagochtend... maar even kijken welke beter zijn dan!

Nu je het zegt heb je waarschijnlijk wel een punt! @HillR die Monster mag je schrappen vandaag, eveneens de diet coke.. Water of thee it is.. Better safe then sorry :kiss:

Does Diet Soda Cause Bloating & Water Weight Gain?

Dan maar goed aan de brandnetelthee.. heb weinig definitie op het moment, mn benen zagen er vanochtend idd een stuk beter uit dan een kwartier geleden (hoezo obsessed....) :heart:

Extra kopje brandnetel-thee dus... :D

Terug
Naar boven