darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
924kcals??Da’s bijna m’n ontbijt!
Succes met de laatste loodjes![]()
that must be one hell of a good breakfast...
Het is je gegund 
Goed bezig, knap hoor, beneden de 1000 kcals blijven. Ik zat gisteren op 1800 en vandaag 1400 en ben al een redelijke zombie. Bij mij blijven mijn bovenbenen ook 'vol' zitten, ik heb echt geen beendefinitie. (Oke, ik moet toevoegen dat mijn bovenbenen op gewoon niet sterk zijn.)

Dus ik gelijk m'n 750ml water opgedronken, gevuld en nog meer opgedronken.. Toen kreeg ik natuurlijk weer op m'n kop dat ik te snel aan het drinken was, want je wilt geen watervergiftiging oplopen met zo weinig calorieën, geen zout enzovoort. Dus verder maar rustig aan gedronken, maar al dat water wordt je echt letterlijk ziek.. Ik heb me echt in tijden niet zo lamlendig gevoeld..
Haat aan zoveel reps
Zie je het al voor je?? Honderden reps maken met zo'n inieminiegewichtje.. The shame was high.. En dan moet ik ook nog eerlijk bekennen dat het gewoon echt heel erg zwaar was 

) En vanochtend was ik gelukkig weer aardig wat vocht kwijt.. Vooral op m'n benen is het vocht er mooi uitgetrokken, m'n buik helaas niet.. Dus ik hoop dat dat nog wel gaat gebeuren want er is op het moment geen lijn te bekennen.
Naar mijn mening wel! Zout is belangrijk voor allerlij transporten in je lichaam..Nog een afsluitend vraagje voor de kenners... Moet ik voor m'n foto's wel of niet iets met zout eten? Ik sta momenteel echt ontzettend flat, gisteren met pomp zag het er zelfs niet uit alsof ik train.. komt dat wel goed?![]()
Naar mijn mening wel! Zout is belangrijk voor allerlij transporten in je lichaam..
Sterkte vandaag met het weinig drinken! Ik voel je struggles, maar nog even doorzetten!![]()
Echt respect voor jou en klagen mag zeker!
Ik zou je graag wat droogheid geven in ruil voor wat vocht/vet...
Was T maar zo simpel
Hou vol meid! Nog effetjes!
You can do this! En die foto's worden gewoon helemaal te gek!![]()
Komt goed!

Ik heb gehoord van iemand die ook wedstrijden doet dat zero drankjes vocht kan vasthouden, of het waar is weet ik niet, maar ik heb het risico niet genomen
Succes met de laatste loodjes!

Couldn't do it without you!!Nog even doorzetten Hillie, succes nog met de laatste loodjes! Ben heel benieuwd naar de eindfoto's!
Ik heb gehoord van iemand die ook wedstrijden doet dat zero drankjes vocht kan vasthouden, of het waar is weet ik niet, maar ik heb het risico niet genomen
Succes met de laatste loodjes!
Misschien dat het nog helpt om vandaag en morgen dat niet te drinken.. Morgenmiddag foto's en zaterdagochtend... maar even kijken welke beter zijn dan!Nu je het zegt heb je waarschijnlijk wel een punt! @HillR die Monster mag je schrappen vandaag, eveneens de diet coke.. Water of thee it is.. Better safe then sorry
Does Diet Soda Cause Bloating & Water Weight Gain?

Wanneer ga jij je nou eens aan je planning houden
Geen man overboard, die Monster blijft mooi liggen in elk geval![]()