Fitness Seller

Contest Log (v) Contestlog HillR

• Topic Starter Topic Starter
Training

Plateloaded latpulldown SS Seated rows

1x10x40 / 1x10x18
1x10x60 / 1x8x25
1x7x70 / 1x7x32

DB Rows SS DB Sideraises
3x10x8 / 3x10x4

DB Flyes SS Frontraises
3x10x5 / 3x10x5

Cable Pushdown SS DB Curl
3x10x18 / 3x10x6

CARDIO
Jaja jullie lezen het goed.
5 minuten op de crosstrainer, helemaal fullout gegaan, 5 minuten :roflol: Toen was de pijn te hevig..

IMG_2700.JPG

IMG_2713.JPG

En dan het avondeten: 400gr roerbakgroente en 200gr kipfilet
IMG_2714.JPG

Goede bicep! Kipjes zien er ook smakelijk uit..Waar kruid je die mee?

Super die biceps! :heart:

Elke 5 minuten is mooi meegenomen! Je doet het mooi wel! :thumb:

Bon appetit! drool:

Goede bicep! Kipjes zien er ook smakelijk uit..Waar kruid je die mee?

Thanks, er is wel goed te zien dat er nog heel wat moet gebeuren om een beetje contestwaardig te zijn..

Gyroskruiden en beetje ketjap. Echt hnnng!!!

Super die biceps! :heart:

Elke 5 minuten is mooi meegenomen! Je doet het mooi wel! :thumb:

Bon appetit! drool:

Thanks chick, zo ken ik nog iemand die ondanks tegenslagen altijd doorbikkelt!!! Ik hoop dat het je een beetje goed vergaat!

Dat klinkt goed!

Hoe beviel het iets later beginnen met eten?

Ik heb het gered tot 12.15 :roflol: Toen had ik echt gewoon honger.

Vandaag ga ik dat bij lange na niet redden. Gisteren zwaar gesport en m'n avondeten was best wel karig, in totaal maar 900 kcal op, dus ik werd uiteraard al wakker met honger.

Maar genoeg koffie en thee en water en wie weet is het dan te stillen.

Wat ik gisteren helemaal vergeten was te zeggen.. Echt mega kansloos. We waren gymmen in Wageningen, zit die kansloze balietrut daar gewoon midden in de gym een Domino's Pizza weg te proppen. Niet ergens in een achteraf kamertje, nee gewoon midden in de gym, aan een tafeltje tussen de apparaten en bij de in/uitgang. Grote doos met een ontiegelijk lekkere pizza. Hoe debiel is dat, tussen de dedicated sporters als medewerker een pizza naar binnen zitten stouwen. Ik kwam halfdood van de crosstrainer af en moest echt bijna huilen.

Vandaag verder rustdag en high carb, (komt een beetje ongelukkig uit deze week, maar we hebben donderdag een etentje dus dan maar even m'n highdagen omgedraaid). Heb het eerlijk gezegd nu al best zwaar :roflol:, maar dat komt meer omdat m'n glutezenuw echt ontzettend pijnlijk is. Gisteravond kon ik na het gymmen niet meer lopen en ook vanochtend was het weer een hel. Ik heb me volgestouwd met pijnstillers en dan is het op zich wel te doen, maar daar hou ik dan weer ontzettend veel vocht door vast, waardoor ik nu een pafferige wannabefitchick ben.

Als ex-fatty heb ik dan nu de neiging om alvast aan m'n boterhammen te beginnen, onder het mom van "het maakt toch allemaal niet meer uit :treuren::treuren:". Maar, dan switch ik gewoon even naar Pillz z'n log, lees alle motivatielines en dan realiseer ik me weer dat je juist op deze momenten een bikkel moet zijn. Dus, pas om 12.00u mijn tonijn en om 14.00u, 15.00u, 16.00u een boterham.

Wat ik gisteren helemaal vergeten was te zeggen.. Echt mega kansloos. We waren gymmen in Wageningen, zit die kansloze balietrut daar gewoon midden in de gym een Domino's Pizza weg te proppen. Niet ergens in een achteraf kamertje, nee gewoon midden in de gym, aan een tafeltje tussen de apparaten en bij de in/uitgang. Grote doos met een ontiegelijk lekkere pizza. Hoe debiel is dat, tussen de dedicated sporters als medewerker een pizza naar binnen zitten stouwen. Ik kwam halfdood van de crosstrainer af en moest echt bijna huilen.
Wow:o

Fucking achterlijk mens idd. Ik heb er natuurlijk bij het langslopen nonchalant iets te hard mijn minachting bekend gemaakt voor dat mens met haar pizza. :haha:

Fucking achterlijk mens idd. Ik heb er natuurlijk bij het langslopen nonchalant iets te hard mijn minachting bekend gemaakt voor dat mens met haar pizza. :haha:
Zo iets al: "Hey smerig dik k*twij*..zit je je zelf nu nog vetter te vreten"?

Zo iets al: "Hey smerig dik k*twij*..zit je je zelf nu nog vetter te vreten"?

:roflol: Nee ik ben nog wel redelijk netjes opgevoed en heb mijn androgenen over het algemeen redelijk in de hand. Daarnaast wil ik @HillR niet onnodig voor schut zetten door mezelf het stereotype AAS aan te meten :$

Sterke trainingen hoor, nette biceps ook!!

"De vrouw met de reusachtige biceps"

Jouw pic van eten hierboven ziet er veel beter uit dan die pizza drool:.

Baliemedewerksters bij ons zijn ook niet al te snugger. Laatst was eentje de wc's aan het schoonmaken en haalde eerst de schoonmaakdoek door het urinoir en stond daarna de kraan en wasbak daarmee te cleanen. Daar durf ik m'n handig ook niet meer te wassen.

Bij ons eten de medewerkers altijd crappy kant-en-klaar food, niets clean eten.

Veel zogenaamde 'coaches' bij ons in de gym hebben trouwens ook 0 verstand van bodybuilding en fitness en geven echt belachelijke adviezen.

• Like
Waarderingen: Inb4
Zo herkenbaar.. bij ons maken ze tosti's, maaltijden van de dag ervoor warm (high carb zeg maar), komt de pizza/shoarmaboer gewoon voorgereden en zitten de dames van de 50+ groep elke ochtend de vers verbrande calorien aan te vullen met gebak/soesjes en warme chocomel...eerlijk gezegd geen moeite mee maar weet wel dat er veel mensen daardoor hebben opgezegd

Bij de eerste sportschool waar ik trainde hadden ze een bar met tap en een heel sortiment sterke drank

Dat is toch juist goed?
Verleidingen heb je altijd.
Laat het je mentaal sterker maken, niet zwakker ;)
Ik ga dan juist allemaal kook programma's kijken.
Vindt @natty87 heel leuk als ik dat doe :D

image.jpg

Hmmm... bij ons doen ze het beter.. gratis sportdrank tijdens trainen. Koffie en thee gratis... gratis gebruik van zonnebank.
Degene die opent om 7:00 komt ook braaf met zijn bakjes binnen :D

Alleen jammer dat ik zo snel voor het werk moet trainen.... anders zou die koffie en zonnebank wel welkom zijn. :)

Je bent gewoon een topper!

Dat is toch juist goed?
Verleidingen heb je altijd.
Laat het je mentaal sterker maken, niet zwakker ;)
Ik ga dan juist allemaal kook programma's kijken.
Vindt @natty87 heel leuk als ik dat doe :D

Geweldig idd. Misschien ook makkelijker aangezien @Pillz het merendeel ervan ook niet lekker vindt en ik wel. :D

Terug
Naar boven