AndroidHealthClinic

Coolbuilder's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga helemaal niet depleten en laden voor mijn fotoshoot over 10 dagen. Als je een goede shape hebt zal daar met depleten en laden niet enorm veel beter meer aan worden.
 
Not sure of je deplete hebt, maar ik zou zeker wel tegen een gram of 700-900 pushen tbh. Vaak kan je veel meer hebben dan je denkt, maar je hebt volgens mij niks getest dus dan is het wel tricky.
 
Ook niet heel licht zoals ik doe? I.p.v. geen carb en 1000 gram carbs kan je toch ook een middenweg doen. Ik doe het puur zodat ik niet bloated ben..
 
Not sure of je deplete hebt, maar ik zou zeker wel tegen een gram of 700-900 pushen tbh. Vaak kan je veel meer hebben dan je denkt, maar je hebt volgens mij niks getest dus dan is het wel tricky.
Ja precies.. Maar heb op onder de 150 en 100 gram carbs gezeten ipv onder de 20 gram wat velen doen, dus zal ook wel minder kunnen hebben qua carbs. 700-900 gram is wel ziek veel haha. Maar bedankt voor je tip! Ik ga het safe spelen, neem wat minder en sta morgen wel gewoon vroeg op zodat ik zat tijd heb om te laden
 
10 hamburgers en 4 cheeseburgers? :roflol:

Also: in!
 
Geen big tasty met bacon zonder tomaat, zeer teleurstellend dit.
 
Date dere genetics in de familie!

Heeft jou broertje een zelfde achtergrond qua middelen?
 
Back
Naar boven