Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
België is pas een mooi voorbeeld, ondanks de draconische maatregelen een hoger sterfte cijfer dan in Amerika (in verhouding hè).

Maar joh, hou vooral je chindiaper op terwijl je bukt voor de totalitaire maatregelen.
Ik wil juist van de maatregelen af. Door niet te vaccineren hou je ze langer in stand. Kan je afschuiven op een ander maar je hebt zelf ook een verantwoording in deze Pandemie. Jij gaat deze politieke omstandigheden niet veranderen, dus haal je hoofd uit de social media fake news en accepteer de realiteit waarin we leven.

Ik wil juist van de maatregelen af. Door niet te vaccineren hou je ze langer in stand. Kan je afschuiven op een ander maar je hebt zelf ook een verantwoording in deze Pandemie. Jij gaat deze politieke omstandigheden niet veranderen, dus haal je hoofd uit de social media fake news en accepteer de realiteit waarin we leven.
Hu? Maar waarom zou je mensen vaccineren waarvan je zeker weet dat die geen schade zullen oplopen aan het virus. Als je straks 500.000 vaccins hebt (bijvoorbeeld). Dan vaccineer je toch gewoon de ouderen / kwetsbaren en dan kunnen we weer open? Maar ik zou wel een denkfout maken dus corrigeer me even.

Je verwijt mensen die zich niet willen laten vaccineren dat ze 'angsten en denkbeelden' hebben die 'de maatschappij ontwrichten'.

In de zin erna geef je aan dat je een van de eerste bent die naar de vaccinatiepost zal rennen om jezelf te laten vaccineren.

Lijkt me toch duidelijk dat jij een aantal angsten/denkbeelden bezit die niet helemaal met de werkelijkheid overeenkomen.
Was dat nou zo moeilijk? De angst voor een vaccin is nergens op gebaseerd. Als online mensen ongefundeerde stellingen over vaccins met elkaar delen.

ik heb zelf geen angst voor corona, ik wil graag weer dat we veilig elkaar kunnen ontmoeten zonder dat er weer een uitbraak zal plaatsvinden waardoor ziekenhuizen overvol komen te liggen. En dat verlies van smaak voorkomen is een bonus mijn inziens. Of wil je zeggen dat deze klachten over smaak en reuk verlies bij Corona patiënten fake is?

dus haal je hoofd uit de social media fake news en accepteer de realiteit waarin we leven.
Ik check helemaal geen social media. Ik heb niet eens facebook. Af en toe check ik twitter voor bepaalde onderwerpen die niet goed in de msm worden belicht, maar neem alles met een korrel zout. Zowel alternatieve- als mainstream media.

De realiteit is dat covid19 niet zo dodelijk is als men eerst verwachtte en dat lockdowns en mondkapjes niet werken. Tuurlijk zullen farmaceuten zeggen dat het vaccin noodzakelijk is. Heb je ooit een bakker horen zeggen dat je beter brood kan kopen in de supermarkt?

Daarnaast heb ik helemaal geen verantwoordelijkheid voor andermans leven. Als men het echt niet wilt krijgen dan moeten ze lekker een hazmat suit kopen.

Hu? Maar waarom zou je mensen vaccineren waarvan je zeker weet dat die geen schade zullen oplopen aan het virus. Als je straks 500.000 vaccins hebt (bijvoorbeeld). Dan vaccineer je toch gewoon de ouderen / kwetsbaren en dan kunnen we weer open? Maar ik zou wel een denkfout maken dus corrigeer me even.
Omdat de overheid dit nooit gaat doen. Of we vaccineren of niet en houden het scenario van 2020 de komende jaren in stand. Nogmaals veel Nederlanders die dit schijnbaar prima vinden.

Omdat de overheid dit nooit gaat doen. Of we vaccineren of niet en houden het scenario van 2020 de komende jaren in stand. Nogmaals veel Nederlanders die dit schijnbaar prima vinden.
Schiet mij maar lek. Wat is dit voor redenatie. Nja goed, laat jij je lekker injecteren. Ik heb goed nieuws voor je. Ik doe het niet dus jij mag die van mij ook hebben!

• Like
Waarderingen: p.b.
Discussie niet gevolgd, maar als ze me een spuit in de arm willen drukken waardoor het normale leven weer van start kan gaan ben ik de eerste die me aanmeld.

Als iedereen nou gewoon lekker voor zichzelf bepaalt wat ze willen doen qua maatregelen, dan kunnen we met z'n allen gewoon weer lekker normaal doen.

Wil je graag een chindiaper dragen en jezelf vaccineren? Doe je ding. Maar stop met opleggen van regels en verplichtingen voor mensen die dat niet willen.
Alleen wat corona betreft of moet dat voor alles in het leven gelden?

Schiet mij maar lek. Wat is dit voor redenatie. Nja goed, laat jij je lekker injecteren. Ik heb goed nieuws voor je. Ik doe het niet dus jij mag die van mij ook hebben!
Kan je uitleggen waarom, buiten het feit dat je niet wilt dat iemand anders dat voor je beslist.

Wakker worden mensen!

Weinig mensen die weten hoe het zit.... Onderstaande is hoe ik erover denk, maar doe ermee wat je wilt.
De schaduwregering is bezig om tot een wereldregering te komen. Corona virus wordt hiervoor gebruikt om mensen angst aan te jagen
Bill Gates speelt hierin mee als grote financierder van het RIVM en de WHO.
Ook de politiek in NL speelt hierin mee om tot het einddoel te komen.
Het lijkt de bedoeling te zijn dat uiteindelijk iedereen gevaccineerd en gechipt gaat worden, zodat de overheid controle gaat krijgen over iedereen.
Niet gevaccineerd betekend overal buiten gesloten worden (vliegen, creche, ziekenhuis etc)

covid19.jpg

Slaap ze
En zijn de schaapjes nu al eens wakker.....

Maar als jij je laat vaccineren, dan ben je toch veilig en vorm ik geen potentieel gevaar meer voor jou?
Er is de hoop dat het coronavirus uitdooft als 70 procent van de bevolking is gevaccineerd. Is een vaccin minder doeltreffend, dan blijft een groter aantal gevaccineerden nog vatbaar voor het virus, en dragen zij niet bij aan groepsimmuniteit.

Er moeten dan ook meer mensen gevaccineerd worden om groepsimmuniteit te bereiken. Het reproductiegetal R moet blijvend onder de 1 komen, dan is groepsimmuniteit bereikt.

Hoe weet je zeker dat je geen schade zal oplopen?

België is pas een mooi voorbeeld, ondanks de draconische maatregelen een hoger sterfte cijfer dan in Amerika (in verhouding hè).

Maar joh, hou vooral je chindiaper op terwijl je bukt voor de totalitaire maatregelen.
Bevolkingsdichtheid VS: 35 inwoners/km²
Bevolkingsdichtheid België: 384 inwoners/km²

Denk je dat dit, en een andere reportingstrategie voor coronadoden ermee te maken heeft? Nee toch...

Effects of population density on the spread of disease​

Feit dat je die vergelijking maakt zegt mij al genoeg:roflol:.

Als iedereen nou gewoon lekker voor zichzelf bepaalt wat ze willen doen qua maatregelen, dan kunnen we met z'n allen gewoon weer lekker normaal doen.

Wil je graag een chindiaper dragen en jezelf vaccineren? Doe je ding. Maar stop met opleggen van regels en verplichtingen voor mensen die dat niet willen.

Zo werkt het niet. Je vaccineert en draagt maskers namelijk niet enkel voor individueel belang maar het belang van een populatie. Jouw irrationeel individueel recht eindigt waar het algemeen belang begint.
Zie de heropflakkering van mazelen in het VK.

Bevolkingsdichtheid VS: 35 inwoners/km²
Bevolkingsdichtheid België: 384 inwoners/km²

Denk je dat dit, en een andere reportingstrategie voor coronadoden ermee te maken heeft? Nee toch...

Effects of population density on the spread of disease​

Maar goed niet al die bevolking is verspreid over alle oppervlakte. In de Verenigde Staten woont het grote deel van de bevolking in grote steden.
Conclusie: verschillende landen zijn niet met elkaar te vergelijken.

Terug
Naar boven