MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Dit is een onlogische woordenbrij die dingen koppelt die niets met elkaar te maken hebben.

Het egoïsme zit erin dat jij je niet wilt laten vaccineren omdat jij denkt dat jij er niet heel erg door geraakt zou worden als het je zou overkomen (wat wellicht een grotere gok is, maar dat terzijde), terwijl er mensen zijn die het vaccin niet kunnen nemen en/of wel heel veel risico lopen en die ontneem je dan maar even het recht om een beetje te kunnen leven. Het is klagen dat mensen die moeilijk ter been zijn wel een zitplaats krijgen.
Waarom zou ik het risico lopen door een slecht geteste vaccin op lange termijnseffecten dan? Dat bepaal ik zelf wel.
Nogmaals. Laat jij je maar lekker volspuiten, ik doe niet mee.

Wat moet ik me hierbij voorstellen? Vermoeidheid en nauwelijks afwijkingen in de longen zonder verdere specificatie van de leeftijdsgroep in je link klinkt voor mij niet zo heel erg.
https://eenvandaag.avrotros.nl/item...r-dan-patienten-die-thuis-uitziekten-ziet-na/ en links vanaf hier

Een repo over een jonge vrouw (aantrekkelijke blondine) die covid had en daarvoor lange ritte maakten op de racefiets en na maanden na milde coronakalchten nog steeds amper conditie had en naar haar nieuwe racefiets alleen maar kon kijken hebben op mij veel indruk gemaakt.

Waarom zou ik het risico lopen door een slecht geteste vaccin op lange termijnseffecten dan? Dat bepaal ik zelf wel.
Jammer dat de evolutionaire selectiedruk gering is bij COVID-19 :(

Je hebt me bijna overtuigd, wat weten de zogenaamde experts er nu van:

Helaas heb ik een zwak voor intelligente vrouwen die ergens echt verstand van hebben, nog meer dan voor intelligente mannen.

Het is niet slecht getest, jij probeert terechte zorgen en irrationele angsten te overschreeuwen, je bent bang.

Dat geeft niet, het is spannende tijd, ik vind het ook geen prettig idee dat vaccin, maar het alternatief is rationeel gezien slechter.

Sterkte!

Je hebt me helemaal overtuigd, wat weten de zogenaamde experts er nu van:

Het is niet slecht getest, jij probeert terechte zorgen en irrationele angsten te overschreeuwen, je bent bang.

Dat geeft niet, het is spannende tijd, ik vind het ook geen prettig idee dat vaccin, maar het alternatief is rationeel gezien slechter.

Sterkte!

Dankje, ik ben niet bang want ik neem het niet. Ik zou bang worden als het verplicht werd want ik wordt altijd argwanend als mensen mij dingen verplicht gaan opleggen.

Je hebt me helemaal overtuigd, wat weten de zogenaamde experts er nu van:

Sterkte!

Het is straks misschien wel het meest geteste vaccin.

Terug
Naar boven