- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4% is achterlijk veel. Lijkt me stug.![]()
Rare heart condition in teens after COVID-19 shots generally mild, study says - UPI.com
Teens who develop myocarditis after receiving the COVID-19 vaccine typically do so within six days of their second dose, and most are "mildly affected" by it, an analysis published Tuesday by JAMA Cardiology.www.upi.com
Wow veel vaker dan ik dacht.
Wanneer gaan we het hebben over long-pfizer?
![]()
CDC: After nearly 9M Pfizer shots for U.S. teens, serious side effects rare - UPI.com
U.S. health officials have some reassuring news about the safety of the COVID-19 vaccine in young people: Among millions of U.S. teens who've received Pfizer's shots, serious side effects have been rare.www.upi.com
![]()
COVID-19 Vaccine Safety in Adolescents Aged 12–17 Years ...
This report describes COVID-19 vaccine safety among U.S. adolesc...www.cdc.gov
Ruim een derde van de bevolking heeft last van ernstige of minder ernstige vermoeidheid, slechts 6% hiervan bespreekt de moeheidsproblemen met de huisarts. Aldus Nivel in 2007![]()
Rare heart condition in teens after COVID-19 shots generally mild, study says - UPI.com
Teens who develop myocarditis after receiving the COVID-19 vaccine typically do so within six days of their second dose, and most are "mildly affected" by it, an analysis published Tuesday by JAMA Cardiology.www.upi.com
Wow veel vaker dan ik dacht.
Ik mis even de relevantie hiervan?Ruim een derde van de bevolking heeft last van ernstige of minder ernstige vermoeidheid, slechts 6% hiervan bespreekt de moeheidsproblemen met de huisarts. Aldus Nivel in 2007

Sorry, ik dacht dat 't over long covid ging. Dus niet relevant nee
4% is wel echt een substantieel risico imo. Daar hoef ik geen wetenschapper of geleerde voor te zijn. Laten we ze vooral als proefkonijnen blijven gebruiken, onze kinderen, de mogelijke hart problemen op lange termijn /care.
Wat is het percentage dat hoort bij ongevaccineerden?
Op myocarditis door vaccinaties?Wat is het percentage dat hoort bij ongevaccineerden?

Er staat een artikel bij die zegt dat het vaker voorkomt bij tieners met covid19. Maar die vergelijkt het denk ikl niet met 4% maar met de ziekenhuisopnames oid zeldzaams. Kan die daadwerkelijk studie er niet bij vinden voor het ruwe percentage dat jij vraagt, wil ik ook wel zien.Wat is het percentage dat hoort bij ongevaccineerden?
www.upi.com
Zolang je niet weet wat standaard het risico is bij tieners zegt 4% helemaal niets ongeacht of je dit hoog of laag vind.Er staat een artikel bij die zegt dat het vaker voorkomt bij tieners met covid19. Maar die vergelijkt het denk ikl niet met 4% maar met de ziekenhuisopnames oid zeldzaams. Kan die daadwerkelijk studie er niet bij vinden voor het ruwe percentage dat jij vraagt, wil ik ook wel zien.
![]()
Teen heart risk from COVID-19 far exceeds that of vaccination, study says - UPI.com
Teens have a far greater risk of heart inflammation from COVID-19 than from the vaccines that protect against it, new research shows.www.upi.com
Heerlijk dit
![]()
AstraZeneca Scientist Says Delta Variant Makes Herd Immunity Impossible. Here's Why
The Delta variant has changed the equation for achieving herd immunity, the developer of the Oxford/AstraZeneca vaccine has said.www.sciencealert.com
Mijn pa paar weken na 2e vaccinatie Pfizer trombose in zijn been geconstateerd.
Hij is dan wel niet de gezondste man van 78 en mankeert weleens wat, maar zet je toch te denken.
Hij haalt er zelf zijn schouders over op, maar over een mogelijk verband is door geen enkele arts een woord over gerept.
Welk gelijk heb je precies?Ik heb toch liever dat het wel werkte ipv gelijk te hebben in een "discussie". Alhoewel, misschien dat er nu ruimte is om het over een andere boeg te gooien.
Ja precies.Ik heb toch liever dat het wel werkte ipv gelijk te hebben in een "discussie". Alhoewel, misschien dat er nu ruimte is om het over een andere boeg te gooien.
Ik ben helemaal voor vaccineren en van mening dat maatregelen noodzakelijk waren ten tijde van geen beschikbaar vaccin om niet het hele land te laten imploderen. Ondertussen is iedereen uit de risicogroep, die verstandig genoeg is, al lang en breed gevaccineerd en is het tijd om inderdaad niet meer te focussen op besmetting.Ja precies.
En andere boeg... Ja, om eindelijk eens te kappen met die focus op besmettingen. Als je naar de besmettingen kijkt, is er duidelijk een 4e golf geweest die vergelijkbaar is met de jaarwisseling.
![]()
Toen werd er nog gevreesd voor code zwart in de ziekenhuizen. Als je deze '4e golf' vergelijkt met de ziekenhuisopnames, is er amper iets te zien. Bij sterfte helemaal weinig.
Focussen op besmettingen is nog steeds het beste wat we kunnen doen, alleen moet je wel de correlatie tussen besmettingen, ziekenhuisopnames en sterfte aanpassen aan de huidige situatie. Nu kunnen we misschien wel 10 of 50 keer meer besmettingen aan voordat we in de problemen komen.Ja precies.
En andere boeg... Ja, om eindelijk eens te kappen met die focus op besmettingen. Als je naar de besmettingen kijkt, is er duidelijk een 4e golf geweest die vergelijkbaar is met de jaarwisseling.
![]()
Toen werd er nog gevreesd voor code zwart in de ziekenhuizen. Als je deze '4e golf' vergelijkt met de ziekenhuisopnames, is er amper iets te zien. Bij sterfte helemaal weinig.
Ja precies.
![]()
Focussen op besmettingen is nog steeds het beste wat we kunnen doen, alleen moet je wel de correlatie tussen besmettingen, ziekenhuisopnames en sterfte aanpassen aan de huidige situatie. Nu kunnen we misschien wel 10 of 50 keer meer besmettingen aan voordat we in de problemen komen.