- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had expres een verscheidenheid aan verschillende type bronnen geselecteerd.
Maar dat maakt influenza nog geen verkoudheidsvirus.Wikipedia had voor dat gegeven gewoon referenties naar de literatuur die expliciet verklaarde hoe een milde uiting van influenza onder verkoudheid viel en de 2 categoriën elkaar niet uitsluiten. Weer wetenschapontkenning!
Bij een keelontsteking is er sprake van een ontsteking van de slijmvliezen in de keel. In veel gevallen wordt een keelontsteking of keelpijn veroorzaakt door een verkoudheidsvirus of griepvirus.
Dit dus. Ik zit ook te kijken.Damn net even het rtl4 nieuws gekeken, 100 procent bangmakerij. Echt hele slechte propaganda.
Waarom kijk je? Puur om te kunnen klagen?

Om te weten welke waanzin er wordt gepushed.
![]()
De grote vraag, wie weegt zwaarder🤔
Burgemeester VS volksgezondheid
geweldige woordspeling
www.vechtsportinfo.nl
Jezus wat een buffel!Deze man pleit voor het coronabewijs op de werkvloer. Snap ik met zijn bmi van 120.
Damn net even het rtl4 nieuws gekeken, 100 procent bangmakerij. Echt hele slechte propaganda.

Ik verdenk die Bruls er ook van ja

Dat is zeker wel aan bod het nieuws geweest, misschien minder frequent dan je zou willen?Toch jammer dat je hier weinig over hoort in de media.
![]()
Of hier hoor je ook niks over.
![]()