MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Nee pfizer.nl is pas een goede bron :o
Ik had expres een verscheidenheid aan verschillende type bronnen geselecteerd.
Wikipedia had voor dat gegeven gewoon referenties naar de literatuur die expliciet verklaarde hoe een milde uiting van influenza onder verkoudheid viel en de 2 categoriën elkaar niet uitsluiten. Weer wetenschapontkenning!
Maar dat maakt influenza nog geen verkoudheidsvirus.

Binnenkort dus in NL ook toegang tot gyms alleen nog maar met coronapas? Pff

Als iemand nog op natuurlijke wijze een QR code wil bemachtigen, ik ben denk ik nog een kleine week besmettelijk dus wees er snel bij.
Dansen met Onslow.

1BD48870-9383-4349-A294-18E356AC648B.jpeg

De grote vraag, wie weegt zwaarder🤔???
Burgemeester VS volksgezondheid

1BD48870-9383-4349-A294-18E356AC648B.jpeg

De grote vraag, wie weegt zwaarder🤔???
Burgemeester VS volksgezondheid
:roflol: geweldige woordspeling

Hoe triest ook. Met morbide obesitas een beetje vertellen hoe mensen gezond moeten leven. Nou, dus niet zo.
Toch ronduit zielig als je als volwassen vent niet meer je veters kan strikken omdat je pens in de weg zit.

Maargoed. Iets met vetkleppen en verantwoordelijkheid nemen. Want het is nooit hun schuld, maar de schuld van zware botten, de familie, dik worden van water, of de ongevaccineerden.

Damn net even het rtl4 nieuws gekeken, 100 procent bangmakerij. Echt hele slechte propaganda.

Ik had dat idem met het NOS journaal om 20u.... 10 minuten lang propaganda en, heel opvallend, alle rassen mensjes interviewen die wel begrip hebben voor de nieuwe maatregelen. Geen enkele wanklank.
NOS was dan ook gisteren de eerste die de nieuwe maatregelen lekte. :loony:

Daarna nog even een kleine 10 minuten blaten over de klimaattop in Glasgow en hoe penibel de situatie wel niet is.

Toen wist ik weer waarom ik de journaals niet meer kijk. :headbang:

Toch jammer dat je hier weinig over hoort in de media.
FDDlFJoX0AE1FOU?format=jpg&name=medium.jpg

Of hier hoor je ook niks over.
FC4n5SKXMAAYzet?format=png&name=900x900.png

• Wow
Waarderingen: Vonk
Zo haha dat is best een contrast.
Weten we ook hoeveel stijging er is in gevallen waarbij deze aandoening zich voordoet zonder vaccinatie en dus door een corona besmetting? Want dat wordt altijd zo steevast geroepen, dat de kans dat je dit krijgt door Corona vele malen groter is dan door een vaccin tegen deze hoest des doods.

Terug
Naar boven