MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Het kan dus nog gekker dan hier in de tweede kamer.

Het Parlement in Europa heeft 0,0 macht. Lijkt inderdaad sterk op de 2e kamer met alle moties die aangenomen worden en er toch doorheen komen en visa versa.

Stukje van Arno Wellens:

Democratie, dat betekent dat mensen ook echt iets te zeggen hebben. De EU is een autocratie. Er is geen procedure volgens welke een groep bezorgde burgers de Europese commissie aan het jasje kan trekken. Daarin verschilt Brussel in niets van Moskou of Pyongyang. Een europarlementariër kan nog wel namens bezorgde burgers een kritische vraag stellen, maar er is geen verplichting tot antwoorden van de kant van de uitvoerende macht. Een bestuurder wegsturen is bijvoorbeeld onmogelijk, commissarissen worden door anderen uit de uitvoerende macht benoemd in een onzichtbare procedure. Daarmee valt de EU in de definitie van een dictatuur. Een dictatuur die een blunder begaat met verstrekkende negatieve gevolgen voor gewone mensen als u en ik.

Ben ik ineens niet meer zo blij met mijn Indonesische roots :roflol:

Ben ik ineens niet meer zo blij met mijn Indonesische roots :roflol:

Schijnt een methode beschikbaar te zijn waarmee je het risico op sterfte met zo'n 98% kan reduceren 😏

Misschien niet echt slank maar echt ongezond ook weer niet volgens cz.

Ja, want dan heb je netto meer vet.
Zat al te wachten tot iemand bijdehand deze opmerking ging maken, kon ook haast niet anders dan van jou:roflol:

Een sportief iemand met 20% vet is 'gezonder' dan iemand die de hele dag op de bank ligt te stinken met 20% vet. Iets met cardiovasculaire systeem enzo. Daarnaast werkt het stressverlagend wat weer een positief effect heeft op het reduceren van een flink aantal aandoeningen, zie kanker.

Sporten draait niet alleen om spiermassa. Dat zou jij moeten weten
:trollface:.

Ja, want dan heb je netto meer vet.
Vet percentage is relatief ten opzichte van je lichaamsgewicht en niet je spiermassa toch?

Dus een skinny iemand van 60kg met 20% vet begint met trainen. Hij start met 12kg vetmassa.
Na een jaar of 2 is hij 80kg met 20% vet. Hij heeft nu 16 kg vet.

Hij is dus 20kg zwaarder geworden, waarvan 4kg vet en 16 kg spiermassa. Correct me if wrong, maar welke denk jij dat sportiever en gezonder is? Toen hij 60 kg was had hij meer vet relatief aan zijn spiermassa en zag hij er waarschijnlijk dikker uit en verkeerde zijn lichaam in een ongezondere staat.

Uitgaande dat er geen AAS of dergelijken gebruikt zijn.

Laatst bewerkt:
Wat is dan de grens tussen goed en niet goed?
About three fiddy
hqdefault.jpg

Tot 20% is voor mannen al heel gezond, 10-15% is marginaal beter.

Veel topsporters zijn 15-20%. Zeker bijvoorbeeld bij rugby enzo.

Terug
Naar boven