- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou het effect ook kunnen versterken.Dat is zeker wel aan bod het nieuws geweest, misschien minder frequent dan je zou willen?

Ik vind in een rapport van de CDC dat er in totaal op 6 oktober 2021 slechts 3336 meldingen van myo- of pericarditis waren: https://www.cdc.gov/vaccines/acip/meetings/downloads/slides-2021-10-20-21/07-COVID-Su-508.pdfToch jammer dat je hier weinig over hoort in de media.
![]()
Of hier hoor je ook niks over.
![]()
(Of vind je nu opeens mijn rekensommetje ook niet meer zo eerlijk? Vind je deze data nu wel of niet betrouwbaar?)While very important in monitoring vaccine safety, VAERS reports alone cannot be used to determine if a vaccine caused or contributed to an adverse event or illness. The reports may contain information that is incomplete, inaccurate, coincidental, or unverifiable. In large part, reports to VAERS are voluntary, which means they are subject to biases. This creates specific limitations on how the data can be used scientifically. Data from VAERS reports should always be interpreted with these limitations in mind.

Ik krijg de mijne 13 november. Ik hoop dat ik bij dit vaccin wél magnetisch word.
Had 'm 3 weken terug al... Ben nu zo statisch geladen als de pestIk krijg de mijne 13 november. Ik hoop dat ik bij dit vaccin wél magnetisch word.

Daar begint het mee jaHad 'm 3 weken terug al... Ben nu zo statisch geladen als de pest![]()

Het risico voor jonge jongens is wel vele malen groter. Als het nog dezelfde data is als die we hier eerder benoemden is het volgens die CDC cijfers 1 op 5000 in de ergst getroffen leeftijdsgroep. Die juist het minste risico op ernstige covid-19 hebben en gezien de verspreiding gauw weer door gaat dus eigenlijk zo'n beetje voor niks zijn gevaccineerd. We hebben ook 1 op 2000 en zelfs 1 op 700 gezien voor specifieke leeftijden. Ik weet niet of er de afgelopen weken nog updates over zijn geweest maar hierom hebben alle Scandinavische landen het vaccineren van jongeren en jong-volwassenen gestopt, die risico overweging t.o.v. covid pakt voor hen dus niet zo positief uit.Ik vind in een rapport van de CDC dat er in totaal op 6 oktober 2021 slechts 3336 meldingen van myo- of pericarditis waren: https://www.cdc.gov/vaccines/acip/meetings/downloads/slides-2021-10-20-21/07-COVID-Su-508.pdf
Zijn er zo'n 8000 meldingen bijgekomen binnen één maand? De CDC meldt dat er zo'n 402 miljoen doses waren gezet, wat dus een absoluut risico geeft van zo'n 0.0008% op deze bijwerking na toediening van een dosis. Wat denk je dat de kans is op myocarditis bij COVID-19?
Er is wel een mogelijke mechanistische verklaring voor die niet bij andere vaccins geld toch? Het niet aspireren en vervolgens mRNA in het hart terecht doen komen.Verder: er is een verhoogde surveillance op neveneffecten van COVID-vaccins, waardoor bijwerkingen veel vaker gemeld worden t.o.v. andere vaccins, en ook worden de COVID-vaccins toegediend bij een groter aandeel van de bevolking dan jaarlijks het geval is voor andere vaccins. Daarom ook:
Ik houd het allemaal niet bij, maar de CDC vond de hoogste incidentie bij jongens in de leeftijdscategorie van 12–17 jaar oud, waarbij een incidentie van 1 op 14.492-17.857 werd gevonden: https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/70/wr/mm7027e2.htm#T2_downHet risico voor jonge jongens is wel vele malen groter. Als het nog dezelfde data is als die we hier eerder benoemden is het volgens die CDC cijfers 1 op 5000 in de ergst getroffen leeftijdsgroep. Die juist het minste risico op ernstige covid-19 hebben en gezien de verspreiding gauw weer door gaat dus eigenlijk zo'n beetje voor niks zijn gevaccineerd. We hebben ook 1 op 2000 en zelfs 1 op 700 gezien voor specifieke leeftijden. Ik weet niet of er de afgelopen weken nog updates over zijn geweest maar hierom hebben alle Scandinavische landen het vaccineren van jongeren en jong-volwassenen gestopt, die risico overweging t.o.v. covid pakt voor hen dus niet zo positief uit.
Er is wel een mogelijke mechanistische verklaring voor die niet bij andere vaccins voorkomt toch? Het niet aspireren en vervolgens mRNA in het hart terecht doen komen.
in b4 'milde myocarditis ze overleven het wel'
Weet je toevallig iets over de (mogelijke) gevolgen ervan op de lange termijn?
Ik houd het allemaal niet bij, maar de CDC vond de hoogste incidentie bij jongens in de leeftijdscategorie van 12–17 jaar oud, waarbij een incidentie van 1 op 14.492-17.857 werd gevonden: https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/70/wr/mm7027e2.htm#T2_down
Waar zijn die andere cijfers op gebaseerd?
On August 23rd, the Federal Drug Administration (FDA) released a Pfizer-BioNTech vaccine report[4] which outlines “an excess risk [of myocarditis] approaching 200 cases/million” or 1/5000 in 16–17-year-old boys, which was three times higher than reported by the CDC [2,3]. In their harm-benefit analysis, the most likely scenario was the benefits of vaccination would outweigh harms in 16-17-year-old males, but “predicted excess cases of vaccine-associated myocarditis/pericarditis would exceed COVID-19 hospitalizations and deaths under the ‘worst case’ scenario” [4].
Ohja goed punt het kanIk wil niet zeggen dat er geen causaal verband is tussen de covid-vaccinaties en myocarditis. Sterker nog, ik denk dat er wel degelijk een causaal verband is. Wat ik vooral aankaart zijn hoe misleidend dat soort grafieken zijn, omdat er om meerdere redenen een sterke overschatting van het effect door deze vaccins t.o.v. andere vaccins wordt geschetst.
De prognose van myocarditis is enorm variabel, dat hangt heel sterk af van de oorzaak en symptomen waarmee het gepaard gaat. In de regel levert het geen problemen op nadat je hersteld bent (maar in sommige gevallen kan er uiteraard permanente schade optreden.) In het geval dat het door een vaccin is veroorzaakt durf ik er weinig over te zeggen, ik heb er nooit naar gekeken.
Inderdaadomdat er om meerdere redenen een sterke overschatting van het effect door deze vaccins t.o.v. andere vaccins wordt geschetst.

Waar je je pasje scant moet je eerst je qr code scannenWeet iemand hoe de 24 7 gyms zoals basic fit het gaan oplossen? Lijkt me sterk (veel te duur) dat ze buiten de reguliere openingstijden iemand inhuren om de qr codes te gaan controleren..
OpzeggenWeet iemand hoe de 24 7 gyms zoals basic fit het gaan oplossen? Lijkt me sterk (veel te duur) dat ze buiten de reguliere openingstijden iemand inhuren om de qr codes te gaan controleren..
Je moet toch ook je id laten zien? Anders kan je gewoon iemand anders QR code scannenWaar je je pasje scant moet je eerst je qr code scannen
Er zit niks anders op: een Iris scan voor toegang! Qr code op je lens printen klaar ben jeJe moet toch ook je id laten zien? Anders kan je gewoon iemand anders QR code scannen
Dit is een motie ingediend door een Europarlementariër. Daar kan zo'n iemand in principe alles inzetten waar hij, of in dit geval zij, zin in heeft. Deze is ingediend door Virginie Joron. Wat er staat klopt ook niet, zo staat er in deze motie bijvoorbeeld:![]()
ONTWERPRESOLUTIE over de oprichting van een Europees fonds voor schadeloosstelling van slachtoffers van de vaccins tegen COVID-19: | B9-0475/2021 | Europees parlement
ONTWERPRESOLUTIE ingediend overeenkomstig artikel 143 van het Reglement over de oprichting van een Europees fonds voor schadeloosstelling van slachtoffers van de vaccins tegen COVID-19: - Comirnaty (Pfizer, BioNTech) - COVID-19-vaccin Janssen - Spikevax (Moderna) - Vaxzevria (AstraZeneca)...www.europarl.europa.eu
Wtf
De bron die daarvoor gegeven is deze link:C. overwegende dat de vaccins tegen COVID-19 volgens het Europees Geneesmiddelenbureau in de EU het leven hebben gekost aan ongeveer 5 000 mensen:
4 198 daarvan zijn te wijten aan het Pfizer-vaccin
Er is dus géén causaal verband vastgesteld voor deze 4198 doden die plaatsvonden na vaccinatie en zijn gerapporteerd bij EudraVigilance.As of 29 July 2021, a total of 244,807 cases of suspected side effects with Comirnaty were spontaneously reported to EudraVigilance from EU/EEA countries; 4,198 of these reported a fatal outcome
Het kan dus nog gekker dan hier in de tweede kamer.Dit is een motie ingediend door een Europarlementariër.
Oke thnx duidelijk.Dit is een motie ingediend door een Europarlementariër. Daar kan zo'n iemand in principe alles inzetten waar hij, of in dit geval zij, zin in heeft. Deze is ingediend door Virginie Joron. Wat er staat klopt ook niet, zo staat er in deze motie bijvoorbeeld:
De bron die daarvoor gegeven is deze link:
https://forum.bodybuilding.nl/attac...pdate-comirnaty-11-august-2021_en-pdf.662614/
Hierin staat echter:
Er is dus géén causaal verband vastgesteld voor deze 4198 doden die plaatsvonden na vaccinatie en zijn gerapporteerd bij EudraVigilance.