XXL Nutrition

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Snap je vraag en ik denk er ook zo over maar ken een meid die er mee bezig is, en ken er een waar ik een kind mee heb die wil als ze klaar is met dr opleiding tot verpleegkundige ook wel voor de IC gaan over een paar jaar ;)
Er zullen altijd wel mensen zijn die het werk willen blijven doen, maar als er beduidend meer verpleegkundigen bij moeten komen heb je daar niet genoeg aan. Dan moet je toch echt meer gaan betalen en de werkdruk verlagen om ook andere mensen over te halen.

Er zullen altijd wel mensen zijn die het werk willen blijven doen, maar als er beduidend meer verpleegkundigen bij moeten komen heb je daar niet genoeg aan. Dan moet je toch echt meer gaan betalen en de werkdruk verlagen om ook andere mensen over te halen.
ja klopt.

Ik heb rond mij 16de ook getwijfeld tussen radiodiagnostisch laborant of een baan in de chemie. Dat laatst betaalde toen ook al beduidend meer, dus voor mij was de keuze heel simpel.
Grappig ik een soortgelijke keuze, of het leger of de haven in. Ben uiteindelijk op kantoor beland, wel in de haven :D

Wie van de gevaccineerden is ook van plan om gewoon alle boosters te nemen en vind het prima maatregelen tegen zich te krijgen wanneer die verlopen? En wie niet?

British travellers who fail to take their booster jabs face renewed restrictions, The Mail on Sunday can reveal.

Plans to reimpose quarantine and testing for those who have refused their third vaccine are currently being drawn up by Ministers to protect the UK against the spread of new coronavirus variants.

But they are likely to prove controversial if introduced before most of those eligible for their booster have received it. So far, only 60 per cent have done so.

The move would change the definition of 'fully vaccinated' from having had two jabs to three.

Wie van de gevaccineerden is ook van plan om gewoon alle boosters te nemen en vind het prima maatregelen tegen zich te krijgen wanneer die verlopen? En wie niet?
Kom maar op hoor. Bij Pfizer weet ik tenminste wat ik krijg en wat de risico's zijn. Ik injecteer zelf ook zat Chinese badkuipchemicaliën met god knows wat erin zit. :shrug:

Voor een 5% extra bescherming en een middag vrij van werk, kom maar door. :)

En vooral wel allemaal creatine nemen voor 0.00023% extra gainz jatoch!

Tot op zekere hoogte heb ik hier geen problemen mee. Er moet uiteraard wel aan aan de zorgcapaciteit gewerkt worden.

Vraag voor degene die niet tegen het vaccineren zijn, hoe denken jullie over het nut van vaccineren van de leeftijdsgroep vanaf 5 jaar?
Gezien dat deze groep niet tot nauwelijks ernstig ziek wordt zou dit alleen maar zijn om de groep ouderen te beschermen die niet kunnen (of willen).

Vraag voor degene die niet tegen het vaccineren zijn, hoe denken jullie over het nut van vaccineren van de leeftijdsgroep vanaf 5 jaar?
Gezien dat deze groep niet tot nauwelijks ernstig ziek wordt zou dit alleen maar zijn om de groep ouderen te beschermen die niet kunnen (of willen).
Daar ben ik op tegen, waar de grens moet liggen vind ik wel lastig.

Ik vind ouderen beschermen onzin. Laat ze maar sterven, is goed voor de huizenmarkt.
:trollface:

@Frankie Ik vind vaccineren van gezonde mensen onder de 40 gewoon onzin. En al helemaal de jeugd vaccineren is complete onzin.
Dit, ik zou echter de grens nog wel naar 50-55 willen trekken.
Ben verder niet van mening dat het onveilig ofzo is dus neem ze ook gewoon, ook boostershots maar vind het wel onzinnig.
Als er verder geen beperkingen aan vast zouden zitten zou ik ze nooit nemen.

Terug
Naar boven