MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Ben je dan bang voor onvoorziene fouten en/of bijwerkingen of voor bewust misbruik van het vaccin?
Als je per ongeluk voor het verkeerde eiwit codeert kun je een auto immuun reactie krijgen. Dat zou natuurlijk uitgesloten moeten zijn in het onderzoek.

Overigens is sowieso alles wat je in je lichaam spuit nogal direct ergens waar het kwaad kan doen. Dus de risico’s zijn sowieso groter.

En zoals velen hier al maanden geleden hebben voorspeld. Als je binnenkort nergens meer toegang tot hebt kan je altijd nog deze dragen:
EVL4wHSWoAIN-Ry.jpg

Echt, wow, kijk dan:
"Everyone will be issued a written card that they can put in their wallet that will tell them what they had and when their next dose is due," Moore said. "Let's do the simple, easy thing first. Everyone's going to get that."
Stel je voor dat ze er hier een boekje van gaan maken. En daarin AL je vaccinaties registreren: wanneer je bent gevaccineerd, waarmee, hoelang het vaccin werkzaam blijft, wanneer je volgende dosis van iets is. En dat dan wordt uitgegeven door het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

EN DAT DAT ER DAN ZO KOMT UIT TE ZIEN. IN HET GEEL, ZOALS DIE STER HIERBOVEN
1607036915184.png

Straks moet je dat laten zien als je naar bepaalde landen op vakantie gaat :aluhoedje:

Echt, wow, kijk dan:

Stel je voor dat ze er hier een boekje van gaan maken. En daarin AL je vaccinaties registreren: wanneer je bent gevaccineerd, waarmee, hoelang het vaccin werkzaam blijft, wanneer je volgende dosis van iets is. En dat dan wordt uitgegeven door het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

1607036915184.png
Verder lezen.

Every dose administered will be reported to the US Centers for Disease Control and Prevention, said Claire Hannan, executive director of the Association of Immunization Managers.

The CDC did not immediately respond to CNN's inquiry about whether such a database would include a record of everyone immunized.

Dat gele boekje kent iedereen wel. T gaat erom dat je straks zonder vaccin op bepaalde plekken geweigerd wordt. Hier komt een database voor, dus je gele boekje is strax alleen nog voor de show. Hier doel ik niet mee op het reizen naar landen waar bepaalde vaccins verplicht zijn. Dat bestaat idd, zoals je al zegt, al jaren. Ik doel o.a. op het gebruik maken van bepaalde (sociale) voorzieningen.

Verder lezen.

Every dose administered will be reported to the US Centers for Disease Control and Prevention, said Claire Hannan, executive director of the Association of Immunization Managers.

The CDC did not immediately respond to CNN's inquiry about whether such a database would include a record of everyone immunized.

Dat gele boekje kent iedereen wel. T gaat erom dat je straks zonder vaccin op bepaalde plekken geweigerd wordt. Hier komt een database voor, dus je gele boekje is strax alleen nog voor de show. Hier doel ik niet mee op het reizen naar landen waar bepaalde vaccins verplicht zijn. Dat bestaat idd, zoals je al zegt, al jaren. Ik doel o.a. op het gebruik maken van bepaalde (sociale) voorzieningen.
Al jouw vaccinaties zijn ook gewoon digitaal opgeslagen bij het GGD, dat is niet iets nieuws ofzo.

Ik kijk de kat nog even uit de boom. We zullen komende maanden wel zien welke bijwerkingen de vaccins bij de mensheid zullen hebben.

Al jouw vaccinaties zijn ook gewoon digitaal opgeslagen bij het GGD, dat is niet iets nieuws ofzo.
I know. Maar daar hebben derden (nog) geen toegang tot, het behoort tot je medisch dossier. Het toetsen op verkregen vaccinaties bij mensen voor het verkrijgen van toegang tot bepaalde (basis) voorzieningen is een flinke inbreuk op onze rechten en vrijheden.

I know. Maar daar hebben derden (nog) geen toegang tot, het behoort tot je medisch dossier.
Dat staat ook helemaal niet in dat artikel, dat vul jij nu aan. Wat er in dat artikel staat is simpelweg wat ook hier de gebruikelijke gang van zaken is. Dus, waarom dat artikel?

Dit artikel zegt niks anders dan: mensen krijgen een kaartje mee dat ze gevaccineerd zijn en wanneer hun volgende dosis is. Dit gebeurt in Nederland ook, niks nieuws. Is handig. Je kunt dat kaartje met hetzelfde gemak wegtiefen als je wilt.

Verder zegt het artikel dat iedere vaccinatie wordt gerapporteerd bij het CDC, zelf geven ze niet aan of dit ook digitaal wordt opgeslagen. In Nederland gebeurt dit wel bij de GGDs, al jaren. Niks nieuws dus.

Voor de rest staat er niets anders in dit artikel.

Echt, wow, kijk dan:

1607036915184.png

Hoe naief ben jij wel niet man. Lijkt erop dat jij en ik niet in de zelfde dimensie leven

I know. Maar daar hebben derden (nog) geen toegang tot, het behoort tot je medisch dossier. Het toetsen op verkregen vaccinaties bij mensen voor het verkrijgen van toegang tot bepaalde (basis) voorzieningen is een flinke inbreuk op onze rechten en vrijheden.
Dat staat ook nergens in dat artikel, of heb ik iets gemist? Daar ben ik ook fel op tegen.

Terug
Naar boven