apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Wat weet een gemiddelde basisschoolleraar nou van vaccinaties?Wat weer een gemiddelde zorgprofessional nou van vaccinaties?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat weet een gemiddelde basisschoolleraar nou van vaccinaties?Wat weer een gemiddelde zorgprofessional nou van vaccinaties?

Noem je onze Hugo nu gemiddeld?Wat weet een gemiddelde basisschoolleraar nou van vaccinaties?![]()
Wie zegt dat ik het over Hugo had?
.Daarom vroeg ik het even voor de zekerheid.Wie zegt dat ik het over Hugo had?
Maar jij moet blijkbaar meteen aan hem denken.
Gelukkig maar, misverstanden willen we niet hebben natuurlijk.
Inderdaad, voor je het weet heb je de verkeerde kinderen van een buurman laten ontvoeren.Gelukkig maar, misverstanden willen we niet hebben natuurlijk.
Werk zelf in de zorg, van de zeker 20 mensen die ik het heb gevraagd of ze het vaccin willen zei er maar 1 ja.![]()
’Twee derde van zorgprofessionals wil vaccin niet of twijfelt’
Ruim een derde (36 procent) van de zorgprofessionals wil zich laten vaccineren tegen het coronavirus zodra dat kan. Dat blijkt uit een peiling onder zo’n 3300 leden van de beroepsorganisatie voor…www.telegraaf.nl
Net zo weinig.Wat weet een gemiddelde basisschoolleraar nou van vaccinaties?![]()
Wordt toch voor jou geadviseerd dat je het beter niet kan nemen.
Staat toch duidelijk zwangere vrouwen?Wordt toch voor jou geadviseerd dat je het beter niet kan nemen.
![]()
Pfizer Covid-19 vaccine not advised for pregnant women
Pregnant women are not advised to receive the Covid-19 vaccine produced by Pfizer BioNTech, Chief Medical Officer Dr Gregor Smith has said.www.scotsman.com
Omdat het vertrouwen in de overheid op een dieptepunt is.
En de noodzaak van vaccineren en hoe de overheid presteert kunnen we niet los van elkaar zien?Omdat het vertrouwen in de overheid op een dieptepunt is.
Welke noodzaak is er voor mensen die buiten de risicogroepen vallen?En de noodzaak van vaccineren en hoe de overheid presteert kunnen we niet los van elkaar zien?
Geen, maar dat geldt voor alle vaccinaties.Welke noodzaak is er voor mensen die buiten de risicogroepen vallen?
Dat je niet in de risicogroep zit betekend niet dat je niet (ernstig) ziek kunt worden of kan overlijden.Welke noodzaak is er voor mensen die buiten de risicogroepen vallen?
Volgens de overheid is het een noodzaak. Dus nee, mensen zien dit niet los van elkaar.En de noodzaak van vaccineren en hoe de overheid presteert kunnen we niet los van elkaar zien?