Had je een tabletteermachine of deed je het met de hand?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je een tabletteermachine of deed je het met de hand?
Sowieso bestaat er in dit geval geen ultieme oplossing. Een rondje langs de velden doet ons vermoeden dat we het in Nederland eigenlijk heel goed doen. Toch zien we nu al dat het fundament wankel is en dat zorg steeds duurder wordt. Als je de vergrijzing daarbij optelt... Ik meen dat de oplossing daarvoor bestaat uit een flinke, constante migratiestroom, maar dat is een andere discussie.Het andere uiterste om alles door de staat te laten doen is vaak ook niet de ultieme oplossing.
Mogelijk zijn we het eens dat de privatisering onder Paars, welk geld vervolgens verkwist is, te ver is doorgeschoten?
Volgens mij hebben ZVs niet een volledig mandaat, maar ze hebben wel (te) veel invloed.
Je punt over groene energie daar kan ik me ook wel in vinden, dat is vooral leuk als er subsidie is. Overigens bepaalt de overheid dat, die waardeloze Ed Nijpels onder andere, dus dan zit je toch weer bij het houden aan of gebruik maken van wetten.
Het is me nog niet duidelijk wat je nu precies bedoelt met ziekenhuisbedden: gewone bedden, ic bedden of het totaal? Over IC bedden kan je wel zeggen dat we daar te krap in zaten en dat we dat met de griepepidemie van 2018 al hadden kunnen weten.
Gaan we lezen![]()
The Promise of mRNA Vaccines
Long before Moderna’s and Pfizer’s COVID-19 shots, scientists had been considering the use of genetically encoded vaccines in the fight against infectious diseases, cancer, and more.www.the-scientist.com
Ik kocht een paarse liksteen van een halve kilo en deed dat in zakjes van 1,0. Men kende toen alleen poeder. Was toen een droogte ivm China. Sassefras (Safrololie) was moeilijk aan te komen dus de kwaliteit was overal kut. Een zuivere pil van 80 mg was je gelukkig mee. Daarna nog andere kleuren gehad. Bruinig, wit, helder. Shitload aan smarties nog gedaan. Elke batch laten testen in duplo bij jellynek. Mooie tijden waren dat. Heb nog op feesten achter de bar gestaan terwijl we die dingen onder de toonbank verkochtenHad je een tabletteermachine of deed je het met de hand?
.
. Ik ben al 8 jaar uit dat wereldje.Zo zit vrijwel de hele zorg in elkaar. Pijnbestrijding is daar ook een vorm van en een tijdelijke oplossing om zo de oorzaak niet te hoeven oplossen want die weg inslaan brengt vaak veel meer kosten met zich mee.Het is geen nieuws toch dat farmaceuten liever medicijnen ontwikkelen die symptomen onderdrukken dan medicijnen die genezen? Het zijn geen filantropische instellingen.
Of is dit inmiddels ook een samenzwering?.
Ja, maar te duur zijn is heel iets anders dan de mensheid bewust ziek houden om er aan te verdienen.Zo zit vrijwel de hele zorg in elkaar. Pijnbestrijding is daar ook een vorm van en een tijdelijke oplossing om zo de oorzaak niet te hoeven oplossen want die weg inslaan brengt vaak veel meer kosten met zich mee.
Zouden sommige mensen niet ook trauma's hebben van de inentingen die ze als kind zijn ondergaan?Mensen moeten hun angst ergens op projecteren. En naar zichzelf kijken is voor velen te vee gevraagd?
Dat is ook een bewuste keuze. Kijk naar de rol van de zorgverzekeraars die bepalen al vaak wat voor zorg de zorgverlener kan en mag geven. Zorg moet snel afgesloten worden en als ze enkele maanden later weer met dezelfde klachten terug komen dan is dat zogenaamd weer nieuwe zorg. In principe houden ze daarmee ook bewust mensen chronisch ziek.Ja, maar te duur zijn is heel iets anders dan de mensheid bewust ziek houden om er aan te verdienen.
Geen idee. Maar objectief gezien zijn vaccinaties de meest effectieve medische behandelingen, daarnaast hebben ze heel weinig bijwerkingen zen nog minder ernstige.Zouden sommige mensen niet ook trauma's hebben van de inentingen die ze als kind zijn ondergaan?
Kan je dit ook echt onderbouwen, of is het een gevoelskwestie?
Er is een belangrijk verschil m.b.t. traditionele vaccinatie methoden (inspuiting antigenen van ziekteverwekkers) die zeer lang getest en beproefd zijn gebleken t.o.v. deze relatief nieuwe mRNA gebaseerde vaccins.? Bijzonder die angst voor vaccins terwijl er naar mijn weten geen aanleiding voor is. Waar is het ooit mis gegaan bij vaccins?
Las net dat in de week van 4 januari ze gaan starten met vaccins, dat zou mooi zijn. Ben wel toe aan wat meer vrijheid.
Er is een belangrijk verschil m.b.t. traditionele vaccinatie methoden (inspuiting antigenen van ziekteverwekkers) die zeer lang getest en beproefd zijn gebleken t.o.v. deze relatief nieuwe mRNA gebaseerde vaccins.
Eh, don't fully agree, mRNA vaccins zijn wel degelijk al lang getest, ze worden al tientallen jaren in onderzoek gebruikt.
Sowieso zijn ze de toekomst qua vaccinatie, laatst nog een studie gelezen hoe het succesvol was voor HIV in apen.
Fixed.Vreemd dat Frits Wester zo tegen het heropenen van de Horeca is. Ik dacht dat hij altijd graag buiten de deur dronk.
Het is een vlucht naar voren. Ergens hadden we natuurlijk allang dit soort technologie ergens. Toe moeten passen zodat we meer kennis hadden.Dat is je goed recht natuurlijk, maar 20 jaar is relatief kort t.o.v. de pakweg 150 jaar waarin traditionele vaccinatie wordt toegepast.
Veelbelovend is de techniek zeker, maar ook een stuk ingrijpender op cellulair niveau.
Daarnaast is er nogal een verschil in context tussen:
" Ze worden al tientallen jaren in onderzoek gebruikt, laatst nog een studie gelezen hoe het succesvol was voor HIV in apen"
en
"Relatief gehaaste toepassing op honderden miljoenen mensen wereldwijd, vanuit corona-angst, politieke druk-beslissingen en de steeds sterker wordende massale behoefte om terug te keren naar het 'oude' normaal".
Ben je dan bang voor onvoorziene fouten en/of bijwerkingen of voor bewust misbruik van het vaccin?Dat is je goed recht natuurlijk, maar 20 jaar is relatief kort t.o.v. de pakweg 150 jaar waarin traditionele vaccinatie wordt toegepast.
Veelbelovend is de techniek zeker, maar ook een stuk ingrijpender op cellulair niveau.
Daarnaast is er nogal een verschil in context tussen:
" Ze worden al tientallen jaren in onderzoek gebruikt, laatst nog een studie gelezen hoe het succesvol was voor HIV in apen"
en
"Relatief gehaaste toepassing op honderden miljoenen mensen wereldwijd, vanuit corona-angst, politieke druk-beslissingen en de steeds sterker wordende massale behoefte om terug te keren naar het 'oude' normaal".