AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Geen, maar dat geldt voor alle vaccinaties.
Zo denk ik er ook over. Toch lijkt de regering er in dit geval totaal anders over te denken.
Dat je niet in de risicogroep zit betekend niet dat je niet (ernstig) ziek kunt worden of kan overlijden.
Verder geloof ik dat wanneer je gevaccineerd bent ook niet meer de risicogroepen kunt besmetten.
En grote kans dat wanneer we straks weer ergens naar toe op vakantie kunnen men op plaats van bestemming wel een vaccinatiebewijs willen zien.
Je eerste punt is gewoon het risico van het leven. Ik kan na een ernstige verkoudheid ook een longontsteking oplopen of zometeen onder een bus terecht komen. Niet elk risico hoef je af te dekken.
Je tweede en derde punt zijn nog enorm twijfelachtig en daarom een slecht argument. Angst is een slechte raadgever...

• Like
Waarderingen: p.b.
Zo denk ik er ook over. Toch lijkt de regering er in dit geval totaal anders over te denken.

Je eerste punt is gewoon het risico van het leven. Ik kan na een ernstige verkoudheid ook een longontsteking oplopen of zometeen onder een bus terecht komen. Niet elk risico hoef je af te dekken.
Je tweede en derde punt zijn nog enorm twijfelachtig en daarom een slecht argument. Angst is een slechte raadgever...
Maar in dit geval niet alleen onze regering, die heeft er de ballen verstand van en laat zich informeren door mensen die er hopelijk wel wat meer verstand van hebben dan jij en ik.
Hoe kan het dan dat er wereldwijde consensus is over de manier om er vanaf te komen?

Je hebt gelijk, je hoeft niet ieder risico af te dekken, maar als het relatief makkelijk is te voorkomen is dat toch juist een mooi iets?
Wat zou een andere aanpak kunnen zijn dan?

Waar ben jij dan bang voor ? Dat jij je niet laat vaccineren ?

Natuurlijk laat ik mij vaccineren, voor mijn vakantie, voor mijn werk, voor mijn ouders.
Ik vind het inmiddels ook prima om de corona gewoon te laten woekeren, dood en verderf te laten zaaien, om daarna met de sterkeren door te gaan, met winst maken en genieten van het leven in het algemeen, maar dan met méér ruimte.

kXjmlCKwG366Q3GaYAMx2fKMYdmbbHBOiv8gxICwPAg.jpg

Je moet goed zoeken om iets te vinden wat er op lijkt.
moon.jpg

https://www.fda.gov/media/144245/download
Lekker verlamd gezicht(bell palsy), maar als je maar geen corona hebt.

I know gaat maar om 4 mensen van de 44000 maar nog steeds niet zo fijn om te krijgen haha. Vraag me af wat voor gekke bijwerkingen we binnenkort mensen rond mee zien gaan looen

https://www.fda.gov/media/144245/download
Lekker verlamd gezicht(bell palsy), maar als je maar geen corona hebt.

I know gaat maar om 4 mensen van de 44000 maar nog steeds niet zo fijn om te krijgen haha. Vraag me af wat voor gekke bijwerkingen we binnenkort mensen rond mee zien gaan looen
En die tests worden uitgevoerd op jonge gezonde mensen. Ik ben vooral benieuwd naar de bijwerkingen bij ouderen en risicogroepen.

Terug
Naar boven