Jammer...Volgens de overheid is het een noodzaak. Dus nee, mensen zien dit niet los van elkaar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer...Volgens de overheid is het een noodzaak. Dus nee, mensen zien dit niet los van elkaar.
Sommige mensen geloven dat Mohammed op een vliegend paard naar de maan is gevlogen en deze doormidden heeft gehakt met zijn kromzwaard.Verder geloof ik dat wanneer je gevaccineerd bent ook niet meer de risicogroepen kunt besmetten.
Zo denk ik er ook over. Toch lijkt de regering er in dit geval totaal anders over te denken.
Je eerste punt is gewoon het risico van het leven. Ik kan na een ernstige verkoudheid ook een longontsteking oplopen of zometeen onder een bus terecht komen. Niet elk risico hoef je af te dekken.Dat je niet in de risicogroep zit betekend niet dat je niet (ernstig) ziek kunt worden of kan overlijden.
Verder geloof ik dat wanneer je gevaccineerd bent ook niet meer de risicogroepen kunt besmetten.
En grote kans dat wanneer we straks weer ergens naar toe op vakantie kunnen men op plaats van bestemming wel een vaccinatiebewijs willen zien.
Is dat niet zo dan?Sommige mensen geloven dat Mohammed op een vliegend paard naar de maan is gevlogen en deze doormidden heeft gehakt met zijn kromzwaard.

Maar in dit geval niet alleen onze regering, die heeft er de ballen verstand van en laat zich informeren door mensen die er hopelijk wel wat meer verstand van hebben dan jij en ik.Zo denk ik er ook over. Toch lijkt de regering er in dit geval totaal anders over te denken.
Je eerste punt is gewoon het risico van het leven. Ik kan na een ernstige verkoudheid ook een longontsteking oplopen of zometeen onder een bus terecht komen. Niet elk risico hoef je af te dekken.
Je tweede en derde punt zijn nog enorm twijfelachtig en daarom een slecht argument. Angst is een slechte raadgever...
Pic's or didn't happen.Sommige mensen geloven dat Mohammed op een vliegend paard naar de maan is gevlogen en deze doormidden heeft gehakt met zijn kromzwaard.
Hoeft niet, het staat geschreven.
Waar ben jij dan bang voor ? Dat jij je niet laat vaccineren ?Zo denk ik er ook over. Toch lijkt de regering er in dit geval totaal anders over te denken.
Je eerste punt is gewoon het risico van het leven. Ik kan na een ernstige verkoudheid ook een longontsteking oplopen of zometeen onder een bus terecht komen. Niet elk risico hoef je af te dekken.
Je tweede en derde punt zijn nog enorm twijfelachtig en daarom een slecht argument. Angst is een slechte raadgever...
Je durft gewoon niet.
Dan moet ik je teleurstellen, slecht 1 op de 5000 tussen de 20 en 40 gaat eraan kapot.
Ik zie Mohammed niet.
Kan nergens tekeningen vinden van Mo op een paard.
Ik heb wel andere afbeeldingen gevonden.
Was het trouwens niet zo dat je wel Mohammed mag afbeelden zolang je zijn gezicht maar niet afbeeld?Je moet goed zoeken om iets te vinden wat er op lijkt.
![]()
En die tests worden uitgevoerd op jonge gezonde mensen. Ik ben vooral benieuwd naar de bijwerkingen bij ouderen en risicogroepen.https://www.fda.gov/media/144245/download
Lekker verlamd gezicht(bell palsy), maar als je maar geen corona hebt.
I know gaat maar om 4 mensen van de 44000 maar nog steeds niet zo fijn om te krijgen haha. Vraag me af wat voor gekke bijwerkingen we binnenkort mensen rond mee zien gaan looen
We gaan nog wat mee maken!En die tests worden uitgevoerd op jonge gezonde mensen. Ik ben vooral benieuwd naar de bijwerkingen bij ouderen en risicogroepen.