XXL Nutrition

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
En die tests worden uitgevoerd op jonge gezonde mensen. Ik ben vooral benieuwd naar de bijwerkingen bij ouderen en risicogroepen.
Ze zijn inderdaad nog onzeker over effecten op chronisch zieken bijvoorbeeld. Dus als ze zeggen risicogroepen eerst... Ik zou dan toch wat terughoudender zijn denk ik.

https://www.fda.gov/media/144245/download
Lekker verlamd gezicht(bell palsy), maar als je maar geen corona hebt.

I know gaat maar om 4 mensen van de 44000 maar nog steeds niet zo fijn om te krijgen haha. Vraag me af wat voor gekke bijwerkingen we binnenkort mensen rond mee zien gaan looen
Volgens de bron van Wikipedia komt dit verschijnsel bij 1-4 op de 10.000 mensen per jaar voor
Bell's palsy - Wikipedia

Verder heb je de meeste kans op deze aandoening tussen je 16de n 60ste levensjaar (Bell’s Palsy: Causes, Symptoms, Diagnosis, and More (healthline.com), waarschijnlijk is dat ook de leeftijdscatagorie waarbij het vaccin getest is, dus in een maand of 2-3 kan je wel 4 gevallen op 44000 deelnemers verwachten.

Laatst bewerkt:
Hier wordt (wel erg positief) het juiste verhaal over "het coronavaccin" verteld.

Benieuwd hoe het zal verlopen met vaccinweigeraars in de zorg.

Ik verwacht nog steeds zombies 🧟‍♂️ 😂
I'm ready 😁😁

1608377434280.png

Zo krijg je een zwangerschapstest ook positief ja. Misschien heeft ie de instructies niet gelezen, maar die tests hoor je niet in de cola te dompelen nee.

Een zwangerschapstest bevat antilichaampjes voor het beta-fragment van hCG (het 'zwangerschapshormoon'). Deze antilichaampjes worden geactiveerd door binding hieraan, waarna zij een reactie katalyseren die leidt tot een verkleuring van het streepje. Ik weet niet precies waarom cola leidt tot een positieve uitslag, maar ik vermoed dat de lage pH-waarde dezelfde reactie begint te katalyseren. (Kan zijn dat een zwangerschapstest iets afwijkt van deze werking, ik weet niet of die antilichaampjes zelf die reactie katalyseren of dat die op hun beurt weer ergens aan moeten binden, maar dit is het principe in elk geval.)

Zo'n antigeentest voor een doorgemaakte SARS-CoV-2-infectie zal in grote lijnen ook hetzelfde werken.

Een zwangerschapstest bevat antilichaampjes voor het beta-fragment van hCG (het 'zwangerschapshormoon'). Deze antilichaampjes worden geactiveerd door binding hieraan, waarna zij een reactie katalyseren die leidt tot een verkleuring van het streepje. Ik weet niet precies waarom cola leidt tot een positieve uitslag, maar ik vermoed dat de lage pH-waarde dezelfde reactie begint te katalyseren. (Kan zijn dat een zwangerschapstest iets afwijkt van deze werking, ik weet niet of die antilichaampjes zelf die reactie katalyseren of dat die op hun beurt weer ergens aan moeten binden, maar dit is het principe in elk geval.)

Zo'n antigeentest voor een doorgemaakte SARS-CoV-2-infectie zal in grote lijnen ook hetzelfde werken.
Ja, maar dan klopt die hele test toch niet?

Als ze sancties er aan hangen dan noem ik dat een verplichting.

Vraag me ook af welke groep straks het bloed van de geslachte lammeren op z'n deurpost moet smeren zodat 1edereen ziet in welke groep die persoon zit.

Poll uitslag zal nog wel veranderen maar ik zie dat wij niet tot de representatieve groep van 1640 mensen vallen waarvan 3/4 stemt voor minofmeer verplichte inenting.

Laatst bewerkt:
Ken er eentje die doet het beslist niet wilt zich uitkopen en rechtszaken en weet ik veel.

Argument: weet niet wat dat vaccin op lange termijn met zn gezondheid doet

Groot gelijk.

Terug
Naar boven