- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MERS heeft zelfs even de afkorting van het Erasmus Medisch Centrum in de naam gehad.Fun fact: We hebben zelfs ons eigen coronavirus ontdekt.
Human coronavirus NL63 (HCoV-NL63) is a species of coronavirus, specifically a Setracovirus from among the Alphacoronavirus genus. It was identified in late 2004 in a seven-month-old child with bronchiolitis in the Netherlands.
MERS heeft zelfs even de afkorting van het Erasmus Medisch Centrum in de naam gehad.

Vertrouwt het alleen maar omdat hij niet jong genoeg is om de lange termijn effecten te ondervinden![]()
Nou als hij het vertrouwt dan zijn mijn zorgen ongegrond! Waarom wordt dit nieuws in NL voorgeschoteld?
Vrouwen.....Zag net op het nieuws dat de eerste verpleegster in Amerika direct knock-out ging van het vaccin![]()
Volgens mij kan dat bij veel vaccinaties bij mensen voorkomenZag net op het nieuws dat de eerste verpleegster in Amerika direct knock-out ging van het vaccin![]()
Men hoopte op een flitsend voorbeeld, maar dat is dus niet gelukt.Volgens mij kan dat bij veel vaccinaties bij mensen voorkomen
Draadje uit het door jou gequote draadje, belangrijk omdat het laat zien dat je ook inhoudelijk kritisch kan zijn over het beleid ipv je te verlagen tot BS als een Haga of Bolsenaro of plaatjes met stoer klinkende tekstjes en getallen van het internet.
Alsof de enige motivatie voor het nemen van het vaccin niet ziek worden isZit je daar straks, braafjes gevaccineerd omdat Hugo het wilt, maar word je alsnog ziek van Chinese longaids omdat het virus dan inmiddels nog verder gemuteerd is waardoor je vaccin niet meer werkt.![]()
Britten ontdekken weer nieuwe mutatie van coronavirus: ‘Zeer zorgwekkend’
De Britse minister van Volksgezondheid, Matt Hancock, meldt dat er in het Verenigd Koninkrijk twee besmettingen met weer een nieuwe variant van het coronavirus zijn vastgesteld. Het gaat om mensen die onlangs naar Zuid-Afrika reisden en bij terugkomst in het VK besmet bleken. Ook deze nieuwe...www.ad.nl
Faya.

Voor het spekken van big farma toch?Alsof de enige motivatie voor het nemen van het vaccin niet ziek worden is![]()
Doe mij maar gewoon die "ik ben gevaccineerd" button, sportschool weer open.
Wat doet het vaccin nog meer voor je dan?Alsof de enige motivatie voor het nemen van het vaccin niet ziek worden is![]()
Dat is voorlopig slechts wat Hugo hoopt.