MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Hopelijk gauw een spuit in de arm!

Zou dat hebben gewerkt in ons land? Nederlanders hebben toch een andere mentaliteit.

Verder kan ik me wel vinden in je verhaal.
Mogelijk wel.

Ik ben vaak in de scandinavische landen geweest en hoewel er natuurlijk verschillen zijn in mentaliteit, lijken we ook verrassend veel op elkaar.

Ik zie overal dat het met golven gaat. Behalve in Azië waar men echt de groep boven het individu stelt en regels rondom covid ook echt serieus neemt. Alsnog records nu in Korea etc.

Virus is gewoon behoorlijk besmettelijk en zodra mensen denken dat het meevalt en wat losser omgaan met voorzorgsmaatregelen krijg je gewoon weer exponentiële groei.

Zsm en heel veel vaccineren is het enige wat nog gaat helpen om er echt uit te komen. Ik verwacht niet dat we eind januari al helemaal los kunnen. Misschien een klein beetje, terwijl de eerste tienduizenden gevaccineerd zijn. Beginnend met de grootste risicogroepen en zorgpersoneel zal de druk op de ziekenhuizen wat afnemen. Maar de verspreiding niet echt.

Pas als de eerste miljoenen een prik of twee gehad hebben gaat dit ook echt effect hebben op de verspreiding.

Het is wachten op een tweede vaccin, waardoor er ook sneller voldoende doses zijn.

Zijn er hier trouwens nog mensen die weigeren ren mondkapje te dragen in een supermarkt oid? Ik zie ze niet tijdens het boodschappen doen.

Zijn er hier trouwens nog mensen die weigeren ren mondkapje te dragen in een supermarkt oid? Ik zie ze niet tijdens het boodschappen doen.
Ja zeker. Eigenlijk alleen bij de AH 2x commentaar gehad van een personeelslid en bij de LIDL door een klant.

Je staat al helemaal klaar en te popelen zie ik? :D
Kan niet wachten! Even zonder gekheid, er is al veel over gezegd en geschreven, maar als dat vaccin werkt en meerdere mutaties de baas kan zijn zie ik het op dit moment als de meest effectieve manier om corona in NL de baas te kunnen zijn. Nog wel een aantal mitsen en maren, dat hou je en zal komende maanden duidelijk moeten worden.

Lekker prikkie derbij en weer lekker shine op festivals en feesten maken jullie alu hoedjes je druk om.
Prikkie meer of minder voel je niks van.
#hardcorelinksvoor2021.

Studies of correlation between R-values and detection of the variant: which suggest an absolute increase in the R-value of between 0.39 to 0.93.

Fak...

Studies of correlation between R-values and detection of the variant: which suggest an absolute increase in the R-value of between 0.39 to 0.93.

Fak...
Komt wel goed schatje

Weten ze al of het zoals wel vaker samen gaat met een milder ziektebeeld?

Terug
Naar boven