- Waardering
- 7.098
Fysiek misschien nauwelijks iets, maar als dat de sleutel is tot het normale leven, kom maar door.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fysiek misschien nauwelijks iets, maar als dat de sleutel is tot het normale leven, kom maar door.
Als wij niet in opstand komen gaat het nooit meer normaal worden of heb je de 'nieuwsberichten' over allerhande mutaties gemist?Fysiek misschien nauwelijks iets, maar als dat de sleutel is tot het normale leven, kom maar door.
Toevallig wel, volg het nieuws niet meer sinds kort. Wat stel je voor?Als wij niet in opstand komen gaat het nooit meer normaal worden of heb je de 'nieuwsberichten' over allerhande mutaties gemist?
Met een mijoen man naar het binnenhof, dan is het meteen klaar met die onzin.Toevallig wel, volg het nieuws niet meer sinds kort. Wat stel je voor?
Weten we spijtig genoeg nog niet. Er blijft nog altijd de tijd tussen de (her)infectie en de immuunreactie dat je waarschijnlijk op zijn minst nog licht besmettelijk bent, eventueel met vertraging. Mogelijk zelf nog langer.
Weten we spijtig genoeg nog niet. Er blijft nog altijd de tijd tussen de (her)infectie en de immuunreactie dat je waarschijnlijk op zijn minst nog licht besmettelijk bent, eventueel met vertraging. Mogelijk zelf nog langer.
Met een mijoen man naar het binnenhof, dan is het meteen klaar met die onzin.
Zelfs quasi niet te bepalen met grote nauwkeurigheid. En het irritante is dat een mutatie adhv een nieuw basisaminozuur heel de brol besmettelijker kan maken, alvorens die immuunreactie kan opstarten.
En dit is 'maar' een coronavirusje, ikzelf heb de boel ferm onderschat en dacht dat dit een leuke test was voor het echte werk, hetgeen we toch een paar keer per eeuw mogen verwachten.
Hoe zou jij dan hebben gewild dat ze deze crisis hadden aangepakt?En aangezien dit coronavirus ook nogal mutatiegevoelig lijkt te zijn, zal het de gemoederen voorlopig nog wel bezig houden...
Ik denk dat het gezegde "een wolf in schaapskleren" wel enigszins van toepassing is op het 'virusje'.
Aan de andere kant vind ik het huidige -bekende- mortaliteitspercentage nog niet zo heel spannend. (los bekeken van individueel leed uiteraard)
Wat dat betreft misschien toch een goede test en 'wake-up call'?
Gewoon alles door laten gaan en dan zien we wel wie er overleefd.Hoe zou jij dan hebben gewild dat ze deze crisis hadden aangepakt?
Ik denk dat we blij mogen zijn dat het meevalt. Maar met miljoenen besmettingen krijg je natuurlijk wel mutaties. De meesten niet ‘functioneel’. Van de Britse variant moeten we zien hoeveel besmettelijker die is.En aangezien dit coronavirus ook nogal mutatiegevoelig lijkt te zijn, zal het de gemoederen voorlopig nog wel bezig houden...
Ik denk dat het gezegde "een wolf in schaapskleren" wel enigszins van toepassing is op het 'virusje'.
Aan de andere kant vind ik het huidige -bekende- mortaliteitspercentage nog niet zo heel spannend. (los bekeken van individueel leed uiteraard)
Wat dat betreft misschien toch een goede test en 'wake-up call'?
En dan denk je dat onze landsgrenzen open waren gebleven?Gewoon alles door laten gaan en dan zien we wel wie er overleefd.
Wereldwijd gewoon waren we er nu vanaf geweest.En dan denk je dat onze landsgrenzen open waren gebleven?
Gesloten grenzen zou dan een bijkomend voordeel zijn.En dan denk je dat onze landsgrenzen open waren gebleven?
Hoe zou jij dan hebben gewild dat ze deze crisis hadden aangepakt?
Zou dat hebben gewerkt in ons land? Nederlanders hebben toch een andere mentaliteit.Kijkend naar het grotere plaatje met daarin ook sociaal-economische overwegingen, dan prefereer ik toch wel de lossere en vrijere aanpak van de scandinavische landen.
Ja, de hoeveelheid handel die we drijven met het buitenland is verwaarloosbaar.Gesloten grenzen zou dan een bijkomend voordeel zijn.