Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Nou daar gaan we weer, verhoging van het niveau, door Dr. Kruger himself.

1665497644434.png

Ah, ik dacht al: Waarom gaat mijn rug en nekhaar-niveau in ene omhoog???

Snap het nu..

Wie haalt er nou nog dit vaccin 🤢

Gisteren een solicitaie gesprek gehad. Een flinke vooruitgang in salaris maar niet meer de mogenlijkheid om thuis te werken. Op mijn vraag hoe het dan zou gaan als er weer een lockdown kwam of thuiswerk advies vanuit de overheid kreeg ik als respons testen bij de ingang en binnen afstand houden:roflol:

Wordt toch lastig als ik me niet laat vacineren en ook nog nooit heb laten testen
Is je eigen keus wat je vertelt over je medische dossie.

Is je eigen keus wat je vertelt over je medische dossie.

Maar dat is nog geen reden om het jezelf in evident lastige situaties die gaan volgen, extra moeilijk te maken, omdat je nu iets wilt verzwijgen (wat idd je goedrecht is). Dat is jezelf in de voet schieten, in de hoop dat het geen pijn doet.

Gisteren in het Europees parlement: Pfizer geeft tegen Rob Roos toe dat het corona-vaccin geen besmetting voorkomt. We zijn dus vanaf het begin besodemieterd. Dit wordt het grootste medische schandaal uit de geschiedenis. QR-codes, vaccinatiedwang, vaccinatieverplichtingen, coronatoegangsbewijzen, allemaal bedrog

Gisteren in het Europees parlement: Pfizer geeft tegen Rob Roos toe dat het corona-vaccin geen besmetting voorkomt. We zijn dus vanaf het begin besodemieterd. Dit wordt het grootste medische schandaal uit de geschiedenis. QR-codes, vaccinatiedwang, vaccinatieverplichtingen, coronatoegangsbewijzen, allemaal bedrog

Wederom mijn vergelijk met "vrouwelijke" crash test dummies, waarom was het dragen van autogordels ook voor vrouwen verplicht terwijl de werking daarvan jarenlang niet getest was op poppen die het vrouwelijk lichaam moesten simuleren?

Wederom mijn vergelijk met "vrouwelijke" crash test dummies, waarom was het dragen van autogordels ook voor vrouwen verplicht terwijl de werking daarvan jarenlang niet getest was op poppen die het vrouwelijk lichaam moesten simuleren?

Wat een vergelijking :roflol:

Wat mij betreft een prachtige vergelijking, maar niet van toepassing in de context van deze discussie.

Waar het om gaat is dat achteraf gebleken is, dat je je opa en oma ook mét vaccinatie nog steeds met corona kunt besmetten.
We zijn dus voorgelogen m.b.t. de (niet door onderzoek onderbouwde) claim dat het vaccin transmissie tegen gaat.

Ze roepen dus gewoon maar wat om de vaccinatie-bereidheid te stimuleren, onder het mom van "trust the science".
Gelardeerd met een sausje van emotionele chantage, want als je je niet liet vaccineren was je asociaal.

Waar het om gaat is dat achteraf gebleken is, dat je je opa en oma ook mét vaccinatie nog steeds met corona kunt besmetten.
We zijn dus voorgelogen m.b.t. de (niet door onderzoek onderbouwde) claim dat het vaccin transmissie tegen gaat.
Dat klopt, ik vind ook dat zodra de resultaten uit de praktijk aantoonden dat vaccinatie niet of nauwelijks invloed had op transmissie dit niet meer als onderbouwing had mogen worden gebruikt.

Overheden wouden zsm een vaccin, en de kornuiten als Pfizer, AZ en Moderna werkten netjes mee. In dit soort gevallen kom je er pas jaren later achter of het resultaat had, en of er niet wat overgeslagen is in stappen qua testen en veiligheid. Een ding is zeker dat de Farmacie er lekker aan verdient

Als ik constateer dat bepaalde zaken beter hadden gekund en dat communiceer wordt dat altijd als kritiek ervaren.

Vooral als het van JOU komt inderdaad. ;)

Maar inderdaad, als je het hele stuk leest is ondertoon wel degelijk kritisch, maar dan ook weer geen expliciete kritiek.
Dat is jammer, maar wel begrijpelijk, want dan zouden ze als wappies, domrechts, fascistisch, racistisch en nazi worden weggezet. :emo:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven