- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Is dat zo?Als je van te voren weet dat je op zebra pad x of y doodgereden wordt door een out of control vrachtwagen, dan was je ook nooit overgestoken..![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat zo?Als je van te voren weet dat je op zebra pad x of y doodgereden wordt door een out of control vrachtwagen, dan was je ook nooit overgestoken..![]()

als, ik begrijp wat je bedoeld Marina, (Is er dan nog hoop?)Hang er wel vanaf...als jij door long covid niet meer kan werken, sporten, op vakantie kan, kan uitgaan en je eigen voordeur niet meer open kan doen.... dan had je wss wel die vaccinatie genomen.
En nee.. in dit voorbeeld waren er geen onderliggende klachten en het vaccin was er nog niet.

Ik geef je gelijk.Dat is gewoon een slecht lot uit de loterij dan. Daar kun je natuurlijk nooit op varen. Die kans bestaat evengoed bij een virale infectie van influenza. De debiele drang om prikjes te blijven gaan halen voor die virussen hebben we immers ook niet.
De hypothetische situatie als dit of als dat vind ik altijd zo'n achterlijke. Als je van te voren weet dat je op zebra pad x of y doodgereden wordt door een out of control vrachtwagen, dan was je ook nooit overgestoken..![]()
Slecht voorbeeld... dan hoef je niet met de gevolgen meer te levenAls je van te voren weet dat je op zebra pad x of y doodgereden wordt door een out of control vrachtwagen, dan was je ook nooit overgestoken..

Ik geef je gelijk.
Maar dit betreft geen hypothese....
Slecht voorbeeld... dan hoef je niet met de gevolgen meer te leven![]()

Ik gun je de ervaring van harteAch schei toch uit, in het geval van griep is het ook geen hypothese.
Jij had het over doodgereden wordenWel als je met een dwarslaesie in een rolstoel terechtkomt natuurlijk. Gaan we nou lopen zeuren om details![]()

Ik gun je de ervaring van harte
Jij had het over doodgereden worden![]()

Ook hier is het linkse tuig in alle lagen geïnfiltreerd.
@RonReves hij heeft het ook over jouOok hier is het linkse tuig in alle lagen geïnfiltreerd.
Rutte zou zeggen. Ondergrens is bereikt 😌
Rondje Rotsma is ook weer terug in de (schaats)politiek.Ik zou zeggen: Rutte, je bent reeds ver over de houdbaarheidsdatum, ga Rotte.
Alle lagen van zorghuis De Verwarde Man.
Er zijn maar 8 miljard mensen op aarde, hoe kan je dan beweren dat het op 5 biljoen mensen is getest?Trap er niet in @harpep! On over 5 billion sheeple*!
Ik denk dat je sarcastisch bent, maar ik ga er toch intrappen.Er zijn maar 8 miljard mensen op aarde, hoe kan je dan beweren dat het op 5 biljoen mensen is getest?
Trap er niet in @harpep! On over 5 billion sheeple*!
Trap er niet in @harpep! On over 5 billion sheeple*!