AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Ons bin zuunig.

Jonguh gewoon prikken. Je doet het voor een ander.

Alleen samen kunnen we onszelf voor de gek houden.

Iedereen kotste Hugo al uit. Versoepelingen kwamen er sowieso aan dus perfect timing om Kuipers’ te laten overnemen maar het is wel duidelijk dat hij net zoals ons Hugo is.

Ik vind het eigenlijk nog veel kwalijker gezien de medische achtergrond van Kuipers. Vieze Engnek. Toen ik hoorde dat hij voor D66 zou toetreden wist je gelijk hoe laat het zou worden.

"Ik vind het ontluisterend":

• hoe degenen, getooid met de omschrijving “wetenschappers”, niet wilden afwijken van één verhaal en geen ruimte boden aan het debat,
  • hoe de media hun kritisch vermogen waren kwijtgeraakt,
  • dat politici zeer ingrijpende maatregelen namen op wankele basis en grote nadelige consequenties negeerden,
  • het gemak waarmee basale mensenrechten werden geschonden,
  • dat dataverzameling en -datapresentatie slecht plaats vond en vooral ten dienste stond van het verhaal dat men wil communiceren,
  • hoe fanatiek de gevestigde orde omgegaan is met het verbieden van off-label medicijnen voor het bestrijden van Covid-19,
  • hoe weinig er werd gedaan om de noodcapaciteit van de zorg te verhogen,
  • hoe geweigerd wordt om een echt grondig onderzoek te doen naar de oversterfte,
  • dat evaluatie van de genomen maatregelen niet plaats vond,
  • dat steeds gedaan werd of vaccinatie een betere bescherming biedt dan een ondergane infectie,
  • dat bij vrijwel iedere mogelijke bijwerking van het vaccin gesteld werd dat als je Covid krijgt het risico ervan nog hoger is,
  • dat nog steeds geen informatie breed beschikbaar komt, waardoor verschillende leeftijdsgroepen beter kunnen bepalen, of het nog zinvol is om een nieuwe vaccinatie te nemen,
  • hoe ook bij sociale media censuur is doorgedrongen, vaak zonder dat je het als gebruiker beseft.

Uit: https://www.maurice.nl/2022/10/22/ontluisterend-2/

• hoe een eens als zeer betrouwbaar aanschouwde data analyst plots persona non grata werd

Laatst bewerkt:
Dit. Ziet eruit alsof hij ongeneselijk ziek is

Kan die man echt niet aanzien, laat staan geluid erbij. Dit is echt zo iemand, waar je onderbuik tegen je schreeuwt, dat je je kinderen uit zijn buurt moet houden, als ie bij je in de buurt zou wonen. Zijn hele lichaamstaal is gruwelijk veel mis mee.

Ben ik de enige die veel van die 'leiders' echt op verlepte adrenochroom slurpende pedo-hagedismensen vind lijken en dat uiterlijk een belangrijke peiler moet kunnen zijn om zulke lui uit top posities te weren?

• Like
Waarderingen: Vonk

"The study, published in Nature Medicine by researchers at the Veterans Affairs (VA) St Louis Health Care System, found that in the year after recovering from the illness’s acute phase, patients had increased risks of an array of cardiovascular problems, including abnormal heart rhythms, heart muscle inflammation, blood clots, strokes, myocardial infarction, and heart failure. What’s more, the heightened risks were evident even among those who weren’t hospitalized with acute COVID-19."

"Because some COVID-19 vaccines may be associated with rare cases of myocarditis and pericarditis, the authors conducted analyses to remove the effect of vaccination. The increased risk of myocarditis and pericarditis remained among people who were not vaccinated and was evident regardless of vaccination status."

Ik vind de absolute stijgingen die er staan best groot voor een periode van slechts 1 jaar. Een absolute risicostijging van 2,3% op MACE (major adverse cardiovascular events) bijv.

Ik zie net dat dit van maart 2022 is, maar krijg dit vandaag pas in een email van JAMA :roflol:

Ik vind de absolute stijgingen die er staan best groot voor een periode van slechts 1 jaar. Een absolute risicostijging van 2,3% op MACE (major adverse cardiovascular events) bijv.
Ook voor gemiddeld 61 jaar oud? (en veteraan)

Is er wat dit betreft al een vergelijking met griep/verkoudheid mogelijk?

Is dat ergens te verifiëren, ik weet namelijk niet of mijn brein nog verder kan exploderen :roflol:

Aanvankelijk werd "legal immunity" en "shielding form liability" voor pharma corporaties, verkregen door het in werking stellen van de PREP Act.:

"In February, US’s Health and Human Services Secretary Alex Azar invoked the Public Readiness and Emergency Preparedness Act. This law empowers the HHS secretary to provide legal protection to companies making or distributing critical medical supplies, such as vaccines."

With this law, the vaccine companies cannot be taken to courts for damages over any casualties related to vaccine inoculation.

Uiteraard komt er een punt waarop het verstrekken van vaccins -zoals tegen COVID19- niet langer onder de "Emergency Preparedness" meer kan vallen.
Vanaf dat moment kan -een zekere mate van- juridische immuniteit alleen worden verkregen onder een andere reguliere hoed.
In Amerika is dat de zgn. "FDA approval" en de daaruit volgende "Compensation Programs" zoals NVICP en CICP.

Net als wat de persoon in de video zegt, had ik al eens eerder begrepen dat daarbij ook en "COVID Vaccins autorisatie" voor kinderen onder de 16 nodig is.
Daarbij speelt ook het "make COVID-19 vaccines part of the mandatory childhood immunization schedule" een rol.

"Ik vind het ontluisterend":

• hoe degenen, getooid met de omschrijving “wetenschappers”, niet wilden afwijken van één verhaal en geen ruimte boden aan het debat,
  • hoe de media hun kritisch vermogen waren kwijtgeraakt,
  • dat politici zeer ingrijpende maatregelen namen op wankele basis en grote nadelige consequenties negeerden,
  • het gemak waarmee basale mensenrechten werden geschonden,
  • dat dataverzameling en -datapresentatie slecht plaats vond en vooral ten dienste stond van het verhaal dat men wil communiceren,
  • hoe fanatiek de gevestigde orde omgegaan is met het verbieden van off-label medicijnen voor het bestrijden van Covid-19,
  • hoe weinig er werd gedaan om de noodcapaciteit van de zorg te verhogen,
  • hoe geweigerd wordt om een echt grondig onderzoek te doen naar de oversterfte,
  • dat evaluatie van de genomen maatregelen niet plaats vond,
  • dat steeds gedaan werd of vaccinatie een betere bescherming biedt dan een ondergane infectie,
  • dat bij vrijwel iedere mogelijke bijwerking van het vaccin gesteld werd dat als je Covid krijgt het risico ervan nog hoger is,
  • dat nog steeds geen informatie breed beschikbaar komt, waardoor verschillende leeftijdsgroepen beter kunnen bepalen, of het nog zinvol is om een nieuwe vaccinatie te nemen,
  • hoe ook bij sociale media censuur is doorgedrongen, vaak zonder dat je het als gebruiker beseft.

Uit: https://www.maurice.nl/2022/10/22/ontluisterend-2/

Tenenkrommend was daarbij het 2 jaar lang niet willen erkennen dat besmetting via aerosolen ging, dus ventileren.
Dat 1,5 meter met mondkapje in een dichte ruimte met raam dicht volstrekt nutteloos was en dat je prima met 30 man buiten kon sporten zonder dat iemand risico liep. Handjes kapot wassen...

Tenenkrommend was daarbij het 2 jaar lang niet willen erkennen dat besmetting via aerosolen ging, dus ventileren.
Dat 1,5 meter met mondkapje in een dichte ruimte met raam dicht volstrekt nutteloos was en dat je prima met 30 man buiten kon sporten zonder dat iemand risico liep. Handjes kapot wassen...

Nog tenenkrommender is dat het er op lijkt dat we "ons" nu weer in een soortgelijke herhaling laten rommelen.

Dat 1,5 meter met mondkapje in een dichte ruimte met raam dicht volstrekt nutteloos was
Volgens mij ligt dit iets genuanceerder, maar dat doet aan de strekking van je post weing af.

Het is een typisch voor de politiek selectief gebruik van wetenschap wat enorm stoort. Al vraag ik me af als ze steeds de adviezen hadden veranderd hoe de mensen dan gereageerd hadden.

Volgens mij ligt dit iets genuanceerder, maar dat doet aan de strekking van je post weing af.

Het is een typisch voor de politiek selectief gebruik van wetenschap wat enorm stoort. Al vraag ik me af als ze steeds de adviezen hadden veranderd hoe de mensen dan gereageerd hadden.

Weet je wat wellicht zou kunnen helpen, om hier wat meer inzicht in te krijgen? OMT Tapes :emo:
Die gaan dus nooit het daglicht zien, maar dat begrijp jij natuurlijk ook wel.

Overigens kun je prima al opmaken uit de wel geWOBte stukken die openbaar zijn geworden, dat er weinig wetenschap gevolgd werd.

Weet je wat wellicht zou kunnen helpen, om hier wat meer inzicht in te krijgen? OMT Tapes :emo:
Die gaan dus nooit het daglicht zien, maar dat begrijp jij natuurlijk ook wel.

Overigens kun je prima al opmaken uit de wel geWOBte stukken die openbaar zijn geworden, dat er weinig wetenschap gevolgd werd.
Ook voor iemand als ik, die andere ideeën had tijdens de "corona-oorlogen" in dit topic en elders op het forum, is zo'n gebrek aan openheid en evaluatie stuitend.

Onze grote held Omtzigt is gelukkig ook daarmee bezig.

Het lijkt echt allemaal geen zier te kunnen schelen: of het nu gaat om het op slot gooien van een land of zoals nu met miljarden steun. Geen evaluatie over heftige maatregelen en geen begroting op de miljardensteun die nu wordt gedaan vanwege de energieprijzen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ook voor iemand als ik, die andere ideeën had tijdens de "corona-oorlogen" in dit topic en elders op het forum, is zo'n gebrek aan openheid en evaluatie stuitend.

Onze grote held Omtzigt is gelukkig ook daarmee bezig.

Het lijkt echt allemaal geen zier te kunnen schelen: of het nu gaat om het op slot gooien van een land of zoals nu met miljarden steun. Geen evaluatie over heftige maatregelen en geen begroting op de miljardensteun die nu wordt gedaan vanwege de energieprijzen.

Als je een beetje uitzoomt valt er veel op zijn plaats, grotendeels heeft het m.i. vooral te maken met de federalisatie van de EU en daarbij behorende verschuiving van macht en geld. En het helpt ook niet dat we én geen raadgevend of (zoals Remkes in 2018 nog rapporteerde) zelfs bindend referendum hebben en dat je bovenop alles toch geen verantwoordelijkheid meer hoeft af te leggen in de huidige lhbtqxyz maatschappij. Doe es ff normaal man!

1 woord: #stuk

Terug
Naar boven