AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Als je een beetje uitzoomt valt er veel op zijn plaats, grotendeels heeft het m.i. vooral te maken met de federalisatie van de EU en daarbij behorende verschuiving van macht en geld. En het helpt ook niet dat we én geen raadgevend of (zoals Remkes in 2018 nog rapporteerde) zelfs bindend referendum hebben en dat je bovenop alles toch geen verantwoordelijkheid meer hoeft af te leggen in de huidige lhbtqxyz maatschappij. Doe es ff normaal man!

1 woord: #stuk
Misschien is het wel goed dat we geen bindend referendum hebben. ;)

Weet je wat wellicht zou kunnen helpen, om hier wat meer inzicht in te krijgen? OMT Tapes :emo:
Die gaan dus nooit het daglicht zien, maar dat begrijp jij natuurlijk ook wel.

Overigens kun je prima al opmaken uit de wel geWOBte stukken die openbaar zijn geworden, dat er weinig wetenschap gevolgd werd.
Waarom zijn die tapes geheim? Het is toch iets wat ons allemaal aangaat dus hebben wij het recht ook om te luisteren wat men daar zegt?

Als je een beetje uitzoomt valt er veel op zijn plaats, grotendeels heeft het m.i. vooral te maken met de federalisatie van de EU en daarbij behorende verschuiving van macht en geld. En het helpt ook niet dat we én geen raadgevend of (zoals Remkes in 2018 nog rapporteerde) zelfs bindend referendum hebben en dat je bovenop alles toch geen verantwoordelijkheid meer hoeft af te leggen in de huidige lhbtqxyz maatschappij. Doe es ff normaal man!

1 woord: #stuka
Als je ver genoeg uitzoomt dan zie je alleen nog maar vage vlekken en die kan je dan met elkaar verbinden. Dan heb je vervolgens wel een geniaal overzicht of een complottheorie.

Ik ben eigenlijk bang dat het heel anders en vele malen erger is: er is geen sprake van een groots plan, er is juist een groot gebrek aan een plan!

Omtzigt had het daar in WNL ook over, als je geen visie hebt dan ben je allleen maar aan het reageren op de incidenten en krantenkoppen van vandaag, maar je weet niet waar je heen wilt en je bent niet met structurele oplossingen bezig.

Het gevolg hiervan kan natuurlijk wel zijn dat we zo langzaam een Federale Vierde EU-Rijk ingerommeld worden, dat dit ons eigenlijk overkomt. Al zullen er genoeg D66ers masturberend boven hun Guy Verhofstadt-posters zitten te soppen bij de gedachte hieraan...

Laatst bewerkt:
Wat wil je met die tape ?
dat gezwets daar aanhoren ?
Ik heb mijn eigen gedachte erover, en die tape of wat ze in Den Haag kletsen verandert daar niets aan. Lijkt er op dat veel mensen niet meer zelfstandig en logisch kunnen nadenken, en hun eigen beslissing trekken. #dolendschaap

Ik heb mijn eigen gedachte erover, en die tape of wat ze in Den Haag kletsen verandert daar niets aan. Lijkt er op dat veel mensen niet meer zelfstandig en logisch kunnen nadenken, en hun eigen beslissing trekken. #dolendschaap
Een punt over die tape is wel dat Minister Kuipers bij herhaling heeft beweerd dat deze niet bestaat, dit is wel een politieke doodzonde.

Als de afspraak is vrijuit spreken, dan kan je daar niet zomaar van terugkomen.

Die gesprekken hebben invloed gehad op het beleid. Ik noem een avondklok iets luchtigs na 2200 mag jij even niet naar buiten. Ben ik opzich wel benieuwd hoe ze tot deze maatregel gekomen zijn.

En zo zijn er nog een paar hele kleine dingetjes wat Hugo gezegd heeft. Het mag verder geen naam hebben maar opzich wel benieuwd na 😌

Straks hebben ze het op tape gehad over wat de opdrachten van hun hagedismens meesters waren dat zou wel ongemakkelijk zijn

Een punt over die tape is wel dat Minister Kuipers bij herhaling heeft beweerd dat deze niet bestaat, dit is wel een politieke doodzonde.

Als de afspraak is vrijuit spreken, dan kan je daar niet zomaar van terugkomen.
Die trucjes gebruiken ze altijd in hun voordeel. #ikhebdaargeenactieveherinneringaan. kortom, je wordt gewoon genept

Volgens mij ligt dit iets genuanceerder, maar dat doet aan de strekking van je post weing af.

Het is een typisch voor de politiek selectief gebruik van wetenschap wat enorm stoort. Al vraag ik me af als ze steeds de adviezen hadden veranderd hoe de mensen dan gereageerd hadden.

Weet nog dat de eerste maanden door Rutte geroepen werd dat mondkapjes niet werken en schijnveiligheid betekende.
Vervolgens werden ze verplicht, mensen zijn makkelijk om te halen als de mainstream media met "nieuwe resultaten" komt. Wellicht resulteerde het in een paar % extra "wappies" maar het gros ging direct mee.
Dat hadden ze makkelijk met ventileren kunnen doen. Er over liegen, dat aerosolen maar een kleine rol hebben terwijl je wéét dat ze belangrijk zijn dat zou pas kwalijk zijn. Ik weet niet of de oogkleppen bewust zijn gebruikt of dat het onkunde was, wat denk jij?

Ik denk dat de wetenschappers die een andere richting op gingen en open stonden om de eerste bevindingen kritisch aan de tand te voelen (zoals het hoort met wetenschap) als een soort vervelende Omtzigt beschouwd werden en maar moesten uitkijken naar een functie elders. Een schande.

Alsof je dat zou verstaan, laat staan begrijpen.
De hagedismeesters zeggen altijd wat anders als ze op TV zijn pf openbaar spreken, hun echte opdrachten krijg ik altijd telepathisch door, daar zal je op tapes niets van terugvinden.

Terug
Naar boven