Dat is slechts wat ze jou doen geloven.De hagedismeesters zeggen altijd wat anders als ze op TV zijn pf openbaar spreken, hun echte opdrachten krijg ik altijd telepathisch door, daar zal je op tapes niets van terugvinden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is slechts wat ze jou doen geloven.De hagedismeesters zeggen altijd wat anders als ze op TV zijn pf openbaar spreken, hun echte opdrachten krijg ik altijd telepathisch door, daar zal je op tapes niets van terugvinden.
Als je ver genoeg uitzoomt dan zie je alleen nog maar vage vlekken en die kan je dan met elkaar verbinden. Dan heb je vervolgens wel een geniaal overzicht of een complottheorie.
Ik ben eigenlijk bang dat het heel anders en vele malen erger is: er is geen sprake van een groots plan, er is juist een groot gebrek aan een plan!
Omtzigt had het daar in WNL ook over, als je geen visie hebt dan ben je allleen maar aan het reageren op de incidenten en krantenkoppen van vandaag, maar je weet niet waar je heen wilt en je bent niet met structurele oplossingen bezig.
Het gevolg hiervan kan natuurlijk wel zijn dat we zo langzaam een Federale Vierde EU-Rijk ingerommeld worden, dat dit ons eigenlijk overkomt. Al zullen er genoeg D66ers masturberend boven hun Guy Verhofstadt-posters zitten te soppen bij de gedachte hieraan...
begint al aardig op een "menselijke" robot te lijken, dussss......![]()
Betalen met onderhuidse chip: je kunt 'm in Eindhoven laten plaatsen
EINDHOVEN - Voor wie denkt dat contactloos betalen met een telefoon of smartwatch al hip is, de nieuwste mogelijkheid is betalen met een onderhuidse chip. Het laten implanteren van deze ultieme gadget kan inmiddels ook in Eindhoven bij Piercing Shop Belle Nouvelle aan de Kruisstraat.www.ed.nl
Groot ding. Chip van m'n kat was ongeveer een rijstkorrel. Lijkt me wel echt iets voor @Vonk

Die laatste zin ookEven 20 jaar uitzoomen.
![]()
VIP-chips in Rotterdamse Baja Beach Club - Emerce
Speciale sleutelhangers en pasjes waren niet origineel genoeg voor toegang tot de VIP lounge van de Baja Beach Clubs in Barcelona en Rotterdam. Mede-eigenaar Conrad Chase moest en zou zijn concurrenten overtreffen met de nieuwste technologie.www.emerce.nl

Als je niet betaald mag je sowieso niet door het poortje, met of zonder chip.begint al aardig op een "menselijke" robot te lijken, dussss......
( loop maar door het poortje! Ok (niet) betaald, doe doeiiiii)
Je schreef ook eerder "onze Omtzigt", waarvan ik het lastig vind wat je daarmee bedoelt. Want los van het feit dat ik het fijn vind dat hij veel zaken in het licht en uit de duisternis probeert te krijgen, vind ik zijn stemgedrag in de kamer veelal zijn gedrag tegenspreken, bij moties e.d., daarom beschouw ik hem niet als "de mijne" of zo je wilt, iemand die daadwerkelijk naast het opkomen voor bepaalde burgers, ook de daad bij het woord voegt, getuige zijn stemgedrag.
De chip zelf zit nog in dat buisje![]()
Betalen met onderhuidse chip: je kunt 'm in Eindhoven laten plaatsen
EINDHOVEN - Voor wie denkt dat contactloos betalen met een telefoon of smartwatch al hip is, de nieuwste mogelijkheid is betalen met een onderhuidse chip. Het laten implanteren van deze ultieme gadget kan inmiddels ook in Eindhoven bij Piercing Shop Belle Nouvelle aan de Kruisstraat.www.ed.nl
Groot ding. Chip van m'n kat was ongeveer een rijstkorrel. Lijkt me wel echt iets voor @Vonk

Dit zit mij ook nog steeds dwars:
Wat hij zegt en wat hij daadwerkelijk doet op bepaalde momenten, is in mijn optiek tegenstrijdig.
Mogelijk een dubbele agenda cq. plannen achter plannen?
Wellicht dat hij onderliggende redenen heeft die ik niet goed zie en/of begrijp.
Er blijft me daardoor toch een gevoel bekruipen dat we hier met een vorm van "controlled opposition" te maken hebben.
Wel eens gegeten. Levend zijn het net druiven die naar nootjes smakenKom je bij Albert Heijn binnen lopen, hallo Mevr. @Gremlin . vandaag zijn de meelwormen in de aanbieding
Verwacht je serieus dat hij veel stemmen kan krijgen?Ik ben er wel een beetje bang voor. Alleen hou ik niet zo van die term "controlled opposition", want het is wat mij betreft te specifiek en aangezien het een onderbuik gevoel is, vind ik het lastig om de kwalificeren wat het nu daadwerkelijk is en wil ik nog niet zover gaan. Persoonlijk denk ik meer dat hij zichzelf niet buitenspel wil zetten door te hard de kont in de kribbe te gooien en daadwerkelijk 100% ervoor te gaan. Maar wellicht is de wens ook hier de vader van mijn gedachten. Hoe dan ook maakt het uiteindelijk niet zo heel veel uit. Stel hij wordt de grootste met de volgende verkiezingen, dan voorzie ik toch weer een coalitie van compromissen, veel woorden en weinig daden uiteindelijk, ten opzichte van alle mooie verkiezingspraatjes en programma's. Eigenlijk is er niet echt een snelle weg uit deze ellende, kijkende ook naar de 1e kamer.
Gefrituurd zijn ze best lekker als crunchy topping.Wel eens gegeten. Levend zijn het net druiven die naar nootjes smaken
Beetje hazelnoot achtig.Wel eens gegeten. Levend zijn het net druiven die naar nootjes smaken

You will eat ze maggots, and be happy.Wel eens gegeten. Levend zijn het net druiven die naar nootjes smaken
Verwacht je serieus dat hij veel stemmen kan krijgen?
Als ik zo labiel ben om dat te eten, ben ik vast ook gelukkig ja
Zijn visie is niet heel anders dan van wat er nu zit, hij is alleen kritisch op de uitvoering van de plannen.Als hij de ambitie heeft zouden BBB, PVV en hij de drie grootste kunnen worden, maar geen idee of hij zin heeft om een hele partij incl. aanhang te creëren, denk dat hij daar dan enerzijds al mee bezig zou zijn.
Je eet al insecten en afscheidingen van dieren.Als ik zo labiel ben om dat te eten, ben ik vast ook gelukkig ja