AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Als je ver genoeg uitzoomt dan zie je alleen nog maar vage vlekken en die kan je dan met elkaar verbinden. Dan heb je vervolgens wel een geniaal overzicht of een complottheorie.

Ik ben eigenlijk bang dat het heel anders en vele malen erger is: er is geen sprake van een groots plan, er is juist een groot gebrek aan een plan!

Omtzigt had het daar in WNL ook over, als je geen visie hebt dan ben je allleen maar aan het reageren op de incidenten en krantenkoppen van vandaag, maar je weet niet waar je heen wilt en je bent niet met structurele oplossingen bezig.

Het gevolg hiervan kan natuurlijk wel zijn dat we zo langzaam een Federale Vierde EU-Rijk ingerommeld worden, dat dit ons eigenlijk overkomt. Al zullen er genoeg D66ers masturberend boven hun Guy Verhofstadt-posters zitten te soppen bij de gedachte hieraan...

Ik had graag je gevoel/mening gedeeld, maar als er iets niet bestaat dan is het toevalligheid op toevalligheid. Daar is het net even iets te "toevallig" voor allemaal. Dus we spreken van trends, patronen en die zijn nou juist zeer helder zichtbaar als je een stukje uitzoomt. En ik weet dat velen hier mij maar een wappie of gekkie vinden en dat is ook eenieders goed recht en helemaal prima. Uitzoomen betekend voor mij niet zozeer enkel op de huidige situaties, crisissen of problemen, maar juist op de tijdlijn, want heel veel van wat er allemaal gaande is, dat gaat vele jaren, soms decennia terug. Het lastige voor mensen zoals ik, is dat het speelveld van daadwerkelijke discussie verdwenen is in de huidige maatschappij, we houden ons liever bezig met het opdringen van onze eigen waarheden, dan dat we daadwerkelijk naar elkaar luisteren en proberen "common ground" te vinden, of zelfs consensus. Maar dat neemt niet weg dat ik zelf wel, nog steeds tijd steek om dingen beter te willen begrijpen en daarvoor is dat uitzoomen van essentieel belang, want in de huidige chaos, zonder dat zojuist benoemde speelveld, ga je er gewoon niet uitkomen.

Je schreef ook eerder "onze Omtzigt", waarvan ik het lastig vind wat je daarmee bedoelt. Want los van het feit dat ik het fijn vind dat hij veel zaken in het licht en uit de duisternis probeert te krijgen, vind ik zijn stemgedrag in de kamer veelal zijn gedrag tegenspreken, bij moties e.d., daarom beschouw ik hem niet als "de mijne" of zo je wilt, iemand die daadwerkelijk naast het opkomen voor bepaalde burgers, ook de daad bij het woord voegt, getuige zijn stemgedrag.

Groot ding. Chip van m'n kat was ongeveer een rijstkorrel. Lijkt me wel echt iets voor @Vonk

Groot ding. Chip van m'n kat was ongeveer een rijstkorrel. Lijkt me wel echt iets voor @Vonk
begint al aardig op een "menselijke" robot te lijken, dussss......:(
( loop maar door het poortje! Ok (niet) betaald, doe doeiiiii)

Laatst bewerkt:
Even 20 jaar uitzoomen.

Even 20 jaar uitzoomen.

Die laatste zin ook :o

Chip van mijn kat werd geplaatst in z'n nekvel, zat uiteindelijk bij zijn achterpoot. Schijnen wel vaker door het lijf te zweven.

Nou succes dan met verwijderen

Je schreef ook eerder "onze Omtzigt", waarvan ik het lastig vind wat je daarmee bedoelt. Want los van het feit dat ik het fijn vind dat hij veel zaken in het licht en uit de duisternis probeert te krijgen, vind ik zijn stemgedrag in de kamer veelal zijn gedrag tegenspreken, bij moties e.d., daarom beschouw ik hem niet als "de mijne" of zo je wilt, iemand die daadwerkelijk naast het opkomen voor bepaalde burgers, ook de daad bij het woord voegt, getuige zijn stemgedrag.

Dit zit mij ook nog steeds dwars:
Wat hij zegt en wat hij daadwerkelijk doet op bepaalde momenten, is in mijn optiek tegenstrijdig.
Mogelijk een dubbele agenda cq. plannen achter plannen?

Wellicht dat hij onderliggende redenen heeft die ik niet goed zie en/of begrijp.
Er blijft me daardoor toch een gevoel bekruipen dat we hier met een vorm van "controlled opposition" te maken hebben.

• Like
Waarderingen: Vonk

De chip zelf zit nog in dat buisje ;)

763

RFID_hand_1.jpg
Chip_vinger.jpg

Bijlagen

• RFID_hand_1.jpg
    RFID_hand_1.jpg
    17,4 KB · Weergaven: 10
Kom je bij Albert Heijn binnen lopen, hallo Mevr. @Gremlin . vandaag zijn de meelwormen in de aanbieding

Dit zit mij ook nog steeds dwars:
Wat hij zegt en wat hij daadwerkelijk doet op bepaalde momenten, is in mijn optiek tegenstrijdig.
Mogelijk een dubbele agenda cq. plannen achter plannen?

Wellicht dat hij onderliggende redenen heeft die ik niet goed zie en/of begrijp.
Er blijft me daardoor toch een gevoel bekruipen dat we hier met een vorm van "controlled opposition" te maken hebben.

Ik ben er wel een beetje bang voor. Alleen hou ik niet zo van die term "controlled opposition", want het is wat mij betreft te specifiek en aangezien het een onderbuik gevoel is, vind ik het lastig om de kwalificeren wat het nu daadwerkelijk is en wil ik nog niet zover gaan. Persoonlijk denk ik meer dat hij zichzelf niet buitenspel wil zetten door te hard de kont in de kribbe te gooien en daadwerkelijk 100% ervoor te gaan. Maar wellicht is de wens ook hier de vader van mijn gedachten. Hoe dan ook maakt het uiteindelijk niet zo heel veel uit. Stel hij wordt de grootste met de volgende verkiezingen, dan voorzie ik toch weer een coalitie van compromissen, veel woorden en weinig daden uiteindelijk, ten opzichte van alle mooie verkiezingspraatjes en programma's. Eigenlijk is er niet echt een snelle weg uit deze ellende, kijkende ook naar de 1e kamer.

Ik ben er wel een beetje bang voor. Alleen hou ik niet zo van die term "controlled opposition", want het is wat mij betreft te specifiek en aangezien het een onderbuik gevoel is, vind ik het lastig om de kwalificeren wat het nu daadwerkelijk is en wil ik nog niet zover gaan. Persoonlijk denk ik meer dat hij zichzelf niet buitenspel wil zetten door te hard de kont in de kribbe te gooien en daadwerkelijk 100% ervoor te gaan. Maar wellicht is de wens ook hier de vader van mijn gedachten. Hoe dan ook maakt het uiteindelijk niet zo heel veel uit. Stel hij wordt de grootste met de volgende verkiezingen, dan voorzie ik toch weer een coalitie van compromissen, veel woorden en weinig daden uiteindelijk, ten opzichte van alle mooie verkiezingspraatjes en programma's. Eigenlijk is er niet echt een snelle weg uit deze ellende, kijkende ook naar de 1e kamer.
Verwacht je serieus dat hij veel stemmen kan krijgen?

Wel eens gegeten. Levend zijn het net druiven die naar nootjes smaken
Beetje hazelnoot achtig.
Ooit eens bij Artis achter de schermen geweest. Levende meelwormen worden aan de apen gevoerd. We mochten proeven.
Alleen dat ze nog bewegen voelt wel gek :D

Verwacht je serieus dat hij veel stemmen kan krijgen?

Als hij de ambitie heeft zouden BBB, PVV en hij de drie grootste kunnen worden, maar geen idee of hij zin heeft om een hele partij incl. aanhang te creëren, denk dat hij daar dan enerzijds al mee bezig zou zijn.

Als hij de ambitie heeft zouden BBB, PVV en hij de drie grootste kunnen worden, maar geen idee of hij zin heeft om een hele partij incl. aanhang te creëren, denk dat hij daar dan enerzijds al mee bezig zou zijn.
Zijn visie is niet heel anders dan van wat er nu zit, hij is alleen kritisch op de uitvoering van de plannen.

Terug
Naar boven