AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Kleurstoffen?

Houd je van goedkoop vanille-ijs?
Kan je een voorbeeld geven van een product wat in Nederland verkocht wordt, waar dit in zit?

Ik geloof nooit dat dat in Europa, met de strenge wetgeving, goedkoper kan zijn dan echte of namaak vanille. Wel typisch zo'n vega praatje

Kan je een voorbeeld geven van een product wat in Nederland verkocht wordt, waar dit in zit?

Ik geloof nooit dat dat in Europa, met de strenge wetgeving, goedkoper kan zijn dan echte of namaak vanille. Wel typisch zo'n vega praatje
Het is een ‘natuurlijk aroma’ of ‘natuurlijke smaakstof’. Natuurlijk vanillearoma mag je het dan weer niet noemen. Maar vroeger mocht je ook wat natuurlijke niet-vanille toevoegen aan vanille aroma.

Maar je mag het voor zover ik weet gebruiken in natuurlijke aroma’s.

Het is een ‘natuurlijk aroma’ of ‘natuurlijke smaakstof’. Natuurlijk vanillearoma mag je het dan weer niet noemen. Maar vroeger mocht je ook wat natuurlijke niet-vanille toevoegen aan vanille aroma.

Maar je mag het voor zover ik weet gebruiken in natuurlijke aroma’s.
Onder die noemen zou je ook kunnen claimen dat er aroma's zijn die worden gemaakt van paashaas-oortjes en eenhoorn-hoorntjes

Onder die noemen zou je ook kunnen claimen dat er aroma's zijn die worden gemaakt van paashaas-oortjes en eenhoorn-hoorntjes
Die kan je ook aanbieden als je zou willen. Feit blijft dat het ingrediënten natuurlijk aroma het toelaat om castoreum te gebruiken. En dat is gewoon in grote hoeveelheden te koop.

Ik ben er wel een beetje bang voor. Alleen hou ik niet zo van die term "controlled opposition", want het is wat mij betreft te specifiek en aangezien het een onderbuik gevoel is, vind ik het lastig om de kwalificeren wat het nu daadwerkelijk is en wil ik nog niet zover gaan. Persoonlijk denk ik meer dat hij zichzelf niet buitenspel wil zetten door te hard de kont in de kribbe te gooien en daadwerkelijk 100% ervoor te gaan. Maar wellicht is de wens ook hier de vader van mijn gedachten. Hoe dan ook maakt het uiteindelijk niet zo heel veel uit.
Ik gebruikte de term "controlled opposition" eigenlijk bij gebrek aan beter.
Als jij een betere definitie en waarde-oordeel hebt, dan hoor ik dat graag.
Omtzigt is wel in veel opzichten -causaal gezien vanuit recente gebeurtenissen- een geval apart.
Mogelijk wacht hij gewoon een strategisch gunstig kantelmoment af, voordat hij "toe slaat".
Wie zal het zeggen...

Stel hij wordt de grootste met de volgende verkiezingen, dan voorzie ik toch weer een coalitie van compromissen, veel woorden en weinig daden uiteindelijk, ten opzichte van alle mooie verkiezingspraatjes en programma's. Eigenlijk is er niet echt een snelle weg uit deze ellende, kijkende ook naar de 1e kamer.

Tja, de tentakels van de huidige gevestigde orde reiken heel ver in allerlei maatschappelijke aspecten:
Politiek, onderwijs, publieke media, gemeenten, rechtspraak etc.
Dat tij ga je niet zomaar even keren, ook dat wordt een zéér langdurig proces.
Mogelijk tot op het punt dat de "poppetjes" zelfs een ander etiket hebben gekregen qua politiek/ideologische kleur, maar er wederom in essentie niets zal zijn veranderd.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik gebruikte de term "controlled opposition" eigenlijk bij gebrek aan beter.
Als jij een betere definitie en waarde-oordeel hebt, dan hoor ik dat graag.
Omtzigt is wel in veel opzichten -causaal gezien vanuit recente gebeurtenissen- een geval apart.
Mogelijk wacht hij gewoon een strategisch gunstig kantelmoment af, voordat hij "toe slaat".
Wie zal het zeggen...

Tja, de tentakels van de huidige gevestigde orde reiken heel ver in allerlei maatschappelijke aspecten:
Politiek, onderwijs,publieke media, gemeenten, rechtspraak etc.
Dat tij ga je niet zomaar even keren, ook dat wordt een zéér langdurig proces.
Mogelijk tot op het punt dat de "poppetjes" zelfs een ander etiket hebben gekregen qua politiek/ideologische kleur, maar er wederom in essentie niets zal zijn veranderd.
Daar loopt ook veel controlled opposition rond die steeds maar weer het wappie gedachtegoed verspreiden en dan de reacties nauwlettend bestuderen.

Daar loopt ook veel controlled opposition rond die steeds maar weer het wappie gedachtegoed verspreiden en dan de reacties nauwlettend bestuderen.

Je duidt met "daar loopt" op, in de 2e kamer neem ik aan?

Wie zijn dat dan en waarom denk/weet jij dat dit "controlled opposition" is?

Terug
Naar boven