XXL Nutrition

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Is dit satire of niet? Ferme Poe dit...

Indien niet, kunnen we mong*len als dit uit een moderator-functie zetten? Het begint hier echt een beetje stereotype-bodybuilder te worden buiten Galen. Basisintelligentie en educatie van de gemiddelde bouwvakker. Hoort niet in een ict-functie.
@Potentie whoop whoop

Is dit satire of niet? Ferme Poe dit...

Indien niet, kunnen we mong*len als dit uit een moderator-functie zetten? Het begint hier echt een beetje stereotype-bodybuilder te worden buiten Galen. Basisintelligentie en educatie van de gemiddelde bouwvakker. Hoort niet in een ict-functie.
Wat een onzin. Ik vind mensen die volledig gehersenspoeld zijn maar mong*len. Nee ik ontken niet dat covid bestaat en ook niet dat je er ernstig ziek van kan worden. Maar vrijwel de hele samenleving is volledig doorgedraaid in hun angst. Doe eens normaal. Tegenwoordig gaat het enkel nog over kwantiteit van leven, levenskwaliteit wordt ons al een jaar ontnomen.

Helaas wel, vaccin zorgt er alleen voor dat je minder ziek wordt dus minder sterfgevallen of ziekenhuis opnames maar je kunt nog besmettelijk zijn voor anderen
Dan vraag ik mij af wat een vaccin voor mij voor toegevoegde waarde heeft. Tijd geleden als gepost dat ik een brief had gekregen van de bloedbank met de mededeling dat er anti stoffen waren aangetroffen. Nul klachten en dit zal voor velen gelden.

Wat ben jij voor jankerd zeg. Ga lekker naar een pro corona forum als je het niet bevalt als mensen zelf een keuze maken over het vaccin. Zit zelf nu thuis met corona, stelt geen reet voor man
What the f**k is een pro-corona forum? Is er een mong**l die pro-corona is?
En snap je ook niet dat anecdote geen populatiestatistiek is? Want we hadden hier laatst iemand die nog geen descriptieve statistiek kon lezen...

En de grote vraag wat doet het op langere termijn? En nee niemand kan daar nu een sluitend antwoord op geven. Tja mss dat ze zo de overbevolking kunnen indijken :trollface:

Hebben mensen niet door dat dit hele vaccinatiedebacle de samenleving compleet uit elkaar trekt? We worden tegen elkaar opgespeeld.

Verdeel en heers. De puppetmasters lachen de ballen uit de broek.

En de grote vraag wat doet het op langere termijn? En nee niemand kan daar nu een sluitend antwoord op geven. Tja mss dat ze zo de overbevolking kunnen indijken :trollface:
Tuurlijk wel, mRNA vaccins zijn niet nieuw, we kunnen met enorm goede zekerheid zeggen dat ze veilig zijn.
Wat je wil is absolute zekerheid ipv pragmatisme. Ik kan ook geen absolute zekerheid geven dat je niet gaat overlijden aan aspirine.

Dan vraag ik mij af wat een vaccin voor mij voor toegevoegde waarde heeft. Tijd geleden als gepost dat ik een brief had gekregen van de bloedbank met de mededeling dat er anti stoffen waren aangetroffen. Nul klachten en dit zal voor velen gelden.
Klopt maar zo denken ze om de twijfelaars over de streep te trekken, toch hier in België

Toen ik dat plaatste stond de post van Zeenius er nog niet, dus kruisten ze elkaar.

Zo moeilijk is het toch niet?
de resultaten zijn ook vrij nieuw, heb het maandag gehoord op werk en het is woensdag dus op de site van RIVM geplaatst, dus begrijpelijk :)

Dus je punt is compleet outdated en toch post je het en het wordt nog als valabel aangezien?
En los daarvan,ze kunnen wel zo veel aanbevelen:
Inmiddels weten we dat in de Verenigde Staten 90.000 zwangere vrouwen zijn gevaccineerd met de mRNA-vaccins van Pfizer-BioNtech en Moderna. Er zijn daarbij geen ernstige bijwerkingen gemeld.
Nergens wordt een woord gerept over de mogelijke schade aan het ongeboren kind. Dus zoals al ik zei, je bent next level-stupid als je je laar vaccineren als zwangere (of soon to be) vrouw.

Dus met andere woorden, je zit te shitposten zonder dat je van weekoude info weet.
Gap wat loop je nou te lullen. Dat artikel over het advies van het RIVM is fucking krom. Nergens wordt er bij zwangere vrouwen gesproken over de gevaren voor het ongeboren kind, alleen over de bijwerkingen bij de moeder.

Dus wat dat betreft is er nog helemaal niks veilig.

DES was zogenaamd ook veilig verklaard, later bleek toch van niet. Wil je dat risico lopen met je baby? Heel onverantwoord vind ik.
Bijna 30 jaar lang voorgeschreven..

Wanneer de politieke en financiële belangen groot zijn, des te kritischer zou men dan moeten zijn.

Nergens wordt een woord gerept over de mogelijke schade aan het ongeboren kind. Dus zoals al ik zei, je bent next level-stupid als je je laar vaccineren als zwangere (of soon to be) vrouw.
Zelfs in je best-mogelijk scenario, waarbij je de bewijslast omdraait, heeft die zwangere vrouw nog steeds meer kans op miskraam of sterfte door met covid besmet te raken dan niet dat vaccin doen...

de resultaten zijn ook vrij nieuw, heb het maandag gehoord op werk en het is woensdag dus op de site van RIVM geplaatst, dus begrijpelijk :)
Had ook pas gezien dat ze het nog waren onderzoeken maar blijkt dus oud nieuws.

Thnx voor de link.

Dat laatste vraag ik me dus ook af.
Wat zijn de evt bijwerkingen voor het kind. Gezien we nu een jaar met Covid leven lijkt me dat die onderzoeken ook nog wel even op zich laten wachten.

Zelfs in je best-mogelijk scenario, waarbij je de bewijslast omdraait, heeft die zwangere vrouw nog steeds meer kans op miskraam of sterfte door met covid besmet te raken dan niet dat vaccin doen...
Kom eens met de cijfers dan. Hoe groot is de kans dat je als zwangere vrouw in die periode van 9 maanden covid krijgt en daardoor een miskraam krijgt?

Terug
Naar boven