- Waardering
- 1.874
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je daar bewijs van? Heb nog nergens een correlatie tussen covid en miskramen voorbij zien komen. Misschien dat ik het gemist heb.heeft die zwangere vrouw nog steeds meer kans op miskraam of sterfte door met covid besmet te raken dan niet dat vaccin doen
Dan praat je over amper een handjevol katten in Nederland die positief getest worden. Dat terwijl er regelmatig ok getest wordt. Want ja, als iemand positief is, opgenomen moet worden, en er niemand voor de kat kan zorgen, moet de kat ook ergens ondergebracht worden.
Als je een man van 50 bent, heb je helemaal gelijk.Risico's van corona zijn al snel groter dan van het vaccin.
Heb je daar bewijs van? Heb nog nergens een correlatie tussen covid en miskramen voorbij zien komen. Misschien dat ik het gemist heb.
Is dat niet de meerderheid van de mensen?Want we hadden hier laatst iemand die nog geen descriptieve statistiek kon lezen...
Was een grapje, vermoedde dat dat obvious was, sorry.Dan praat je over amper een handjevol katten in Nederland die positief getest worden. Dat terwijl er regelmatig ok getest wordt. Want ja, als iemand positief is, opgenomen moet worden, en er niemand voor de kat kan zorgen, moet de kat ook ergens ondergebracht worden.
Ik gaf geen mening over wat @natty87 zou moeten doen, hoogstens dat daar meer over in het nieuws is dat neigt naar dat het wel veilig kan.Als je een man van 50 bent, heb je helemaal gelijk.
Als je een vrouw van/onder 30 bent, is dat helemaal niet zeker
Daarbij: om verschillende redenen wordt er meer op mannen getest dan op vrouwen. Vaak gaat dat goed, niet altijd. Een pijnlijk voorbeeld is een hartaanval: die signalen zijn bij vrouwen anders dan bij mannen. Daarom werd het bij vrouwen lang slechter herkent.
Dat bij astrazenica pas later werd ontdekt dat het risico vooral voor vrouwen is, is dan ook geen toeval.
Op zwangere vrouwen wordt sowieso veel minder getest. Simpelweg omdat het veel te kwetsbaar is, en je daar geen onnodig risico mee gaat lopen. Kwetsbaar en minder onderzocht, dus dubbelop. En dan heb je de onrust over het baarmoederhalskankervirus een aantal jaren geleden ook nog eens wat meespeelt.
Begrijp mij niet verkeerd, er is niets in dat vaccin wat ik wantrouw. Maar dat @natty87 eerst de lat uit de boom kijkt als zij een kinderwens heeft, vind ik eigenlijk niet meer dan vanzelfsprekend.
Laten we hopen van niet.Is dat niet de meerderheid van de mensen?
Mensen in het algemeen kunnen al amper met kansen omgaan, zie kernenergie.
Kernenergie verhoogt de kans op corona bij zwangere vrouwen.Laten we hopen van niet.
En dat is net waarom ik pro-kernenergie ben.
Waar is je studie dat het dat niet doet?Kernenergie verhoogt de kans op corona bij zwangere vrouwen.
Klinkt pijnlijkAls het maar geen PL-er wordt, die zijn bij de geboorte al zo groot, dat komt nooit meer goed.
Sindsdien ben ik juist pro-kernenergie.Waar is je studie dat het dat niet doet?
Best stupide om zwangere vrouwen bloot te stellen aan dagelijkse straling...
HardoplachsKlinkt pijnlijk
@wovano na de bevalling gezien te hebben: "alsof er een sloopkogel door mijn favoriete gym ging"

Dagelijks aan straling of dagelijkse straling?Best stupide om zwangere vrouwen bloot te stellen aan dagelijkse straling...
Nou, ik vind dat geen onbelangrijk fenomeen. Het toont dat coronavirussen enorm zoönitisch zijn.Dan praat je over amper een handjevol katten in Nederland die positief getest worden.
Het zal even wennen zijn, van squatten in de strakke geleiders van de Smitmachine, naar free weights!
Dat was de grap. Ben je zeker dat die portie wortelen die je gisteren gegeten hebt, welke best relatief veel straling uitzenden door hun Rn-atoom, niet gevaarlijk is voor je kind?Dagelijks aan straling of dagelijkse straling?
Zichtbaar licht is ook straling.
Velen kunnen dat ook niet schrijven of uitspreken.What the f**k is een pro-corona forum? Is er een mong**l die pro-corona is?
En snap je ook niet dat anecdote geen populatiestatistiek is? Want we hadden hier laatst iemand die nog geen descriptieve statistiek kon lezen...