- Waardering
- 22.487
Ik heb geen idee waarom ze in fieldlabs in investeren, ik verwacht dat de politiek daar ook weer een blunder mee maakt.
Ik ga er vanuit dat de beperkende maatregelen grotendeels tot geheel komen te vervallen als er zo weinig besmettingen plaats vinden dat corona geen problematische last op de zorg legt. Dat is nu geschat op maximaal ca. 1200 besmettingen per dag, maar ik kan me voorstellen dat we daar eerst een tijdje onder moeten zitten voordat de zorg weer redelijk wat ruimte krijgt. Een simpel bierviltjes berekening laat zien dat dat in 2 maanden niet te bereiken is, dus 1 augustus aanhouden als ijkpunt waarop eindelijk de meeste maatregelen zouden kunnen komen te vervallen is helemaal zo gek nog niet.
Eind augustus alles terug open, massa events zal wel nog een moeilijke zijn.

Buiten wachten, binnen wachten, papieren controleren, nog een keer papieren controleren, intake gesprek, wachten tot er 4 mensen klaar zijn, 4 prikken uit de vriezer halen, wachten tot ze ontdooid zijn, 4 mensen prikken, wachten ivm bijwerkingen. Dan door met de volgende 4 mensen. Prikken waren 1 x savonds op, moest van andere locatie komen, toen was ik bijna 2,5 uur kwijt. Het duurde Lang. op zich goed dat ze verspilling willen voorkomen maar efficient gaat het niet.