wovano
wvncoaching.nl
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Coach
Anabolen
Supplementen
Voeding
Training
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 49.812
Wat ik zelf in mijn eigen lichaam duw bepaal ik lekker zelf. Je kunt de boel ook omdraaien en stellen dat het kabinet moet stoppen met die achterlijke lockdowns als iedereen die wil gevaccineerd is. Dan kan straks iedereen voor zichzelf bepalen of hij/zij wil leven of binnen opgesloten wil gaan zitten uit angst voor het virus. En gauw investeren in de zorg i.p.v. een miljard steken in een testmaatschappij.Ook als we daardoor nog twee jaar in deze lockdown zouden zitten? Ik ben nergens zelf bang voor. Het overleven wil niet zeggen dat ze er goed vanaf komen, en 99% is helemaal niet veel, gelukkig overleeft een veel groter percentage het. Corona met griep vergelijken is niet realistisch; de getallen v.w.b. oversterfte en IC-bezetting en ziekenhuisopnames zijn van totaal andere orde.
En als niet genoeg mensen zich laten vaccineren gaat het nog twee jaar duren. Er is een oplossing om uit de lockdown en voor een groot deel van dit virus af te komen en die weiger je? Dan vraag ik mij oprecht af waarom? Heb je een indicatie dat er voor jou een groot risico zit aan vaccineren? (En dan bedoel ik niet trombose, want als je in het vliegtuig stapt om op vakantie te gaan is die kans 100x groter; bovendien is de kans dat je trombose door corona krijgt ook veel groter.) Voor jongere vrouwen met een kinderwens kan ik 'de kat uit de boom kijken' nog begrijpen, maar dat is m.i. des te meer reden voor anderen om zich wel te laten vaccineren zodat we groepsimmuniteit kunnen bereiken waarbij die groep jonge vrouwen zich nog niet laat vaccineren en de rest van de bevolking wel.
Het valt mij op dat degenen die zo snel mogelijk uit de lockdown willen en z.s.m. willen versoepelen niet open staat voor DE oplossing.
Ik spreek dagelijks mensen die het vaccin niet willen wegens 'mogelijke risico's', maar wel 2x per week de spuit met UG AAS erin zetten en bij wie er op een festival gerust een paar lijntjes en pillen in gaan; allemaal niet farmaceutisch uiteraard. Dan zijn de risico's het ineens waard voor een leuk avondje, maar als het gaat om een farmaceutisch vaccin met EMA-goedkeuring wat echt veel mensenlevens gaat redden en ons uit de lockdown helpt, is het het mogelijk hele kleine risico ineens niet meer waard en het wantrouwen in het hele proces van ontwikkeling, testen en goedkeuren van een vaccin groot. Kan aan mij liggen, maar dit valt mij voor mij echt niet te rijmen met elkaar.